SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
4
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
10
Tüketici Çalışmalarında Ahlaki Çözülmeye Genel Bir Bakış
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.541-552, 2021 (Hakemli Dergi)


Pazarlama Çalışmalarına Sosyal Bilişsel Kuram Perspektifi: Bir Literatür Taraması
Journal of Yasar University
, cilt.14, sa.Special Issue on Business and Organization Research November 2019, ss.18-33, 2019 (Hakemli Dergi)

Kripto Para Girişimciliğinde Güven Faktörü Üzerine BirAraştırma
Girişimcilik ve İnovasyon Yönetim Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.67-78, 2018 (Hakemli Dergi)
Ürün Geri Çağırmaların Atıf Teorisi Yönünden Pazarlama Bağlamında İncelenmesi: Nitel Meta Analizi
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.351-367, 2018 (Hakemli Dergi)

Machine Selection in a Dairy Product Company with Entropy and SAW Methods Integration
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.1, ss.341-359, 2017 (Hakemli Dergi)

Bir Süt Ürünleri Fabrikasinda Bulanik AHS ile Makine Seçimi
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.295-308, 2017 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
18
A Social Cognitive Theory Perspective on Marketing Studies: ALiterature Review
Business and Organization Research (BOR), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, ss.319, (Özet Bildiri)
Comparison of Pre and Post Crisis Consumer Responses: Does Reputation Really Act as a Shield?
24. Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, cilt.1, ss.967-985, (Tam Metin Bildiri)
An Integrated Methodology For The Financial ImprovementOf The Banks With The Hep Of Quality Function Deployment
5th International MT Research Conference: Milan 2017, Milan, İtalya, 27 - 28 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
AN EXAMINATON OF PRODUCT RECALLS IN MARKETING CONTEXT: A LITERATURE REVIEW
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, cilt.1, ss.611-616, (Özet Bildiri)
Role of Balance Theory on Celebrity Endorsement Effect of Pre Existing Attitudes
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, cilt.1, ss.339-353, (Tam Metin Bildiri)
Bir Süt Ürünleri Fabrikasında Kaymak Ayırma Makinesi Alternatiflerinin Gri İlişki Analizi ile Değerlendirilmesi
15. Uluslararası Katılımlı Üretim Araştırmaları Sempozyumu, 14 - 16 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
15
Üniversitelerde Sürdürülebilirlik ve Üniversite Sosyal Sorumluluğu
Sürdürülebilirlik Üzerine Güncel Çalışmalar, Füsun Küçükbay, Hatice Yurtsever, İsmail Metin, Editör, Detay, Ankara, ss.80-89, 2023
Ahlak Kavramı ve Doğal Afetler Sonrası Yaşanan Ahlaki Kırılmalar
Doğal Afetlerin Ekonomik ve Sosyal Yansımaları, Duramaz Selim, Metin İsmail, Yakut Enis, Editör, Detay, Ankara, ss.1-13, 2023
Üniversitelerde Sürdürülebilirlik ve Üniversite Sosyal Sorumluluğu
Sürdürülebilirlik Üzerine Güncel Çalışmalar, Yurtsever Hatice, Küçükbay Füsun, Metin İsmail, Editör, Detay, Ankara, ss.80-88, 2023
Seçim Yapma ve Seçim Zorluğu
Tüketici Psikolojisi, Doğan Volkan, Editör, Beta, İstanbul, ss.37-57, 2021
Küreselleşme ve Tüketici Davranışları
Küreselleşmenin Finansal ve Reel Yaşama Yansımaları, Duramaz, Selim, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.299-315, 2020
Sosyal Bilişsel Teori
Pazarlama Teorileri 2, Yağcı Mehmet İsmail, Çabuk Serap, Editör, Mediacat, İstanbul, ss.431-452, 2020
Barış, Adalet ve Güçlü Kurumlar
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ile Kurumsal Dönüşüm, Madran, Canan; Tanyeri, Mustafa, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.369-386, 2020
MANİSA İLİNİN PAZARLANMASI
Manisa Ekonomisi ve Vizyonu, Tepeci Mustafa, Metin İsmail, Akcan A. Tayfur, Editör, Detay Yayınclık, Ankara, ss.221-238, 2019
Dünyada Önde Gelen Kripto Para Borsaları
Kripto Para Ekonomisi, Alptekin Volkan, Metin İsmail, Akcan Ahmet Tayfur, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.159-176, 2018
Akademik Girişimcilik Açısından Sektör İşbirliği İle Yapılan Uluslararası Yayınların Analizi
Yerelden Globale Stratejik Araştırmalar III (Strategic Researches III: From Local to Global, Silvius Stanciu, Alirıza Gökbunar, Turan Gündüz, Editör, IJOPEC Publication, London, ss.323-342, 2018
7. Türkiye’de Uluslararası İşbirliği İle Yapılan Yayınların Bibliyometrik Analizi
Sosyo-Ekonomik Araştırmalar, Volkan Yurdadoğ, Haşim Akça, Emine Türkan Ayvaz Güven, Editör, Lambert Academic Publishing, Beau Bassin, ss.107-128, 2018