Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 30

Türkiye’de eğitim ve öğretim konulu kültürel değerler başlıklı lisansüstü çalışmaların incelenmesi

3rd Internatıonal Ege Congress On Scıentıfıc Research, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2024, ss.262-273, (Tam Metin Bildiri)

Türkiye’de eğitim ve öğretim konulu kültürel zekâ başlıklı lisansüstü çalışmaların incelenmesi

3rd Internatıonal Ege Congress On Scıentıfıc Research, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2024, ss.53-68, (Tam Metin Bildiri)

Türkiye’de eğitim ve öğretim konulu yapay zekâ başlıklı lisansüstü çalışmaların incelenmesi

10th Internatıonal Educatıon And Innovatıve Scıences Congress, Ankara, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2024, ss.475-487, (Tam Metin Bildiri)

Türkiye’de eğitim ve öğretim konulu sürdürülebilir kalkınma başlıklı lisansüstü çalışmaların incelenmesi

10th Internatıonal Educatıon And Innovatıve Scıences Congress, Ankara, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2024, ss.880-896, (Tam Metin Bildiri)

TÜRKİYE’DE EĞİTİM VE ÖĞRETİM KONULU YAPAY ZEKÂ BAŞLIKLI LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ

10TH INTERNATIONAL EDUCATIONANDINNOVATIVE SCIENCESCONGRESS, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

Okul Müdürlerinin Sosyal Adalet Liderliği Davranışları ile Öğretmenlerin Örgütsel Mutlulukları Arasındaki İlişki

International Education Congress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, (Tam Metin Bildiri)

Okul Yöneticileri, Öğretmenler ve Velilerin Okul Kavramına Yönelik Metaforik Algıları

V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Aydın, Türkiye, 24 Kasım 2023, (Tam Metin Bildiri)

Bir Ortaokulda Açık Uçlu Sorularla Yapılan Sınav Uygulamalarının İncelenmesi

5. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 24 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

Türkiye'de Eğitim Yönetimi Konulu Doktora Tezlerinin İncelenmesi

International Education Congress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

Türkiye'de Okul Yöneticilerinin Yenilik Yönetimi Konulu Lisansüstü Çalışmaların İncelenmesi

International Education Congress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

Türkiye'de Eğitim Öğretim Alanında Yapılan Karizmatik Liderlik Konulu Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

International Education Congress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlikleri ile Öğretmenlerin Öğretim Duygu Durumları

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

Cultural Administration in Compulsory Lessons Teaching Programs in the Context of School Administration

IX. International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.319-334, (Tam Metin Bildiri)

Bir Grup Okul Müdürünün Okul Yönetimi Süreçleri İle İlgili Görüşleri (Demirci İlçesi Örneği)

2.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi/2ND International Educational Research Conference, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Aralık 2020, ss.129-131, (Özet Bildiri)

Türk eğitim sisteminde sosyal etkinlik anlayışı üzerine birdeğerlendirme

ERPA International Congresses on Education 201 8, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.159, (Özet Bildiri)

Okul öncesi eğitim programının STEM/FeTeMM yaklaşımı açısından incelenmesi

ERPA International Congresses on Education 201 8, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.145, (Özet Bildiri)

Okul müdürlerinin görüşlerine göre okul öncesi eğitiminde STEM/FeTeMM yaklaşımı (Manisa ili örneği)

ERPA International Congresses on Education 201 8, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.145, (Özet Bildiri)

Sınıf Yönetimi Lisans Derslerinde Eğitim Konulu Filmlerin Kullanımına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.76, (Özet Bildiri)

Eğitimde fenomonolojik yaklaşım: sınırlılıkları ve çözüm önerileri

9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Türkiye, 8 - 10 Şubat 2014, ss.133, (Özet Bildiri)

Okul iklimi ve sosyo ekonomik durum: bir içerik analizi çalışması

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.249-250, (Özet Bildiri)

Öğrencilerin Liderlik Algıları: Türk Kültürüne Uyarlama Çalışması

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.371, (Özet Bildiri)

Dağıtımcı liderlik ölçeği’ni Türkçeye uyarlama çalışması

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.39, (Özet Bildiri)

Türk eğitim sisteminde işlevsel paradigmanın eleştirisi

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.28, (Özet Bildiri)

Dünyada ve Türkiyede Kamu Yönetiminde Dönüşüm ve Eğitim Yönetimi Alanına Yansımaları

7. ULUSAL EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.223-224, (Özet Bildiri)

Sosyoekonomik düzeyin öğrenci başarısına etkisi

1. Uluslararası Eğitim Sosyolojisi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2012, ss.2-3, (Özet Bildiri)

Sevginin eğitimdeki gücü

IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.2254-2263, (Tam Metin Bildiri)

Bilimsel Araştırmalarda İntihal Sorunu: Örgütsel Sorumluluk Yönünden İnceleme

5. Lisansüstü Eğitim Sempozyomu, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2011, ss.294-306, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 15

Kültüre Duyarlı Öğretmen Eğitimi

Göç, Kültür ve Eğitim, ÖZLÜ ZEYNEL, AKCAN EMRULLAH, Editör, Paradigma Akademi, ss.323-342, 2024

Kültüre Duyarlı Öğretmen Eğitimi

Göç, Kültür ve Eğitim, ÖZLÜ ZEYNEL, AKCAN EMRULLAH, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.323-342, 2024

Kültür, İklim ve Sınıf Yönetimi

Sınıfta Çağdaş Yaklaşımlar, Abdullah BALIKÇI, Sezen TOFUR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.47-65, 2024

Sınıfta İletişim, İletişim Ahlakı ve Motivasyon

Sınıfta Çağdaş Yaklaşımlar, BALIKÇI ABDULLAH, TOFUR SEZEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.91-112, 2024

Okul Yöneticilerinin Okul Kültürü ve İklimi Oluşturma Rolleri

Türkiye'de Okul Yöneticiliği, Asuman Seda Saracaloğlu , Anıl Kadir Eranıl, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.162-176, 2023

Sınıf Yönetiminde Disiplin ve Disiplin Modelleri

Sınıf Yönetimi, Doç. Dr. Mehmet Koçyiğit, Editör, Eğitim Yayınları, Konya, ss.79-103, 2023

1981-2022 Türk Milli Eğitim Şura Kararlarının Eğitimde Kültür Yönetimi Bağlamında İncelenmesi

Teori ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, Yavuz Değirmenci, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.173-190, 2023

Yönetim ve Kuramları

Türk Eğitim Sisteminin Örgütsel Yapısında Okul Yönetimi, Prof. Dr. Adem BAYAR, Dr. Öğr. Üyesi Abdullah Balıkçı, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1-23, 2023

Okul Gelişimi ve Yönetimi

Türk Eğitim Sisteminin Örgütsel Yapısında Okul Yönetimi, Prof. Dr. Adem BAYAR, Dr. Öğr. Üyesi Abdullah Balıkçı, Editör, Vizetek, Ankara, ss.113-139, 2023

Sınıf Yönetiminde Disiplin ve Disiplin Modelleri

Sınıf Yönetimi, Mehmet Koçyiğit, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.81-102, 2021

Kalkınma ve Eğitim Planlaması

Kalkınma ve Eğitim, Bayar Adem, Balıkçı Abdullah, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.35-58, 2021

Sınıf Yönetiminde İletişim

Sınıf Yönetimi, Prof. Dr. Elife Doğan Kılıç, Editör, Murat Yayınları, ss.49-61, 2019

Bağımsız Okul Öncesi Kurumu Müdürlerine Göre Stem/Fetemm Yaklaşımı: Manisa İli Örneği

Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar-2019/2, Ahmet Dönger, Hacı Yıldız, Editör, IVPE, Cetinje, ss.25-40, 2019

1979-2018 yılları kalkınma planları karar maddelerinin Fullan’ın eğitimsel dönüşüm modeli açısından incelenmesi

Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar, Prof. Dr. Adem İşcan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.135-156, 2018
Metrikler

Yayın

52

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

345

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

10

Proje

3

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları