Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Arama ve Kurtarma Çalışmalarında Kullanılabilecek Yeni Teknolojiler ve Uygulamalar

Uluslararası Geçmişten Günümüze Manisa Sempozyumu, Manisa, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2022, cilt.4, ss.177-194, (Tam Metin Bildiri)

Hazır Giyim Firmalarının Metaverse Dünyasındaki Pazarlama Uygulamaları

V. International Congress on Critical Debates in Social Sciences (ICCDSS), Balıkesir, Türkiye, 07 Ekim 2022, ss.66, (Özet Bildiri)

Tüketicinin Karanlık Yüzü

The 3rd International Congress on Critical Debates in Social Sciences-ICCDSS, 21 - 22 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)

Çevresel Duyarlılığın Yeşil Marka Tercihi ve Yeşil Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi

Uluslararası GAP SOSYAL BİLİMLER Kongresi, 29 Kasım - 01 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

Yalın Uygulamalarda Yalın Girişim ve Yalın Liderliğin Önemi

10th International Congress On Entrepreneurship, 25 - 26 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

Marka Özgünlüğünün Marka Aşkı ve Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi: Samsung Örneği

II. Business Organization Research Conference, 4 - 06 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

Endüstri 4.0 Çerçevesinde Girişimcilik ve Pazarlama Alanında Yaşanan Değişimler

10th International Congress on Entrepreneurship, 25 - 26 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

Yalın Düşünce Çerçevesinde Pazarlamaya Genel Bir Bakış

İzmir Uluslararası İktisadi İdari Bilimler Kongresi, 5 - 08 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

Nesnelerin İnterneti Çerçevesinde Pazarlamaya Genel Bir Bakış

1. Uluslararası Sosyal Bilimlerde Kritik Tartışmalar Kongresi, 5 - 07 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Dijital Pazarlamada Metaverse Uygulamaları

Dijital Pazarlama Yaklaşım ve Uygulamalar, Emrah Sıtkı YILMAZ, Editör, Orion Akademi, Ankara, ss.44-65, 2022

Markaya Ait Sosyal Medya İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Marka Algıları Ve Tutumları Üzerindeki Etkisine Yönelik Literatür İncelemesi

İktisadi ve İdari Bilimlerde Güncel Araştırmalar, Doç. Dr. Ahmet Yavuz ÇAMLI, Editör, Kriter Yayınevi, ss.249-262, 2022

Pazarlamada Güncel Yaklaşım: Retro Pazarlama Uygulamalarına İlişkin Kavramsal Bir İnceleme

İktisadi ve İdari Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler, Doç. Dr. Mustafa Mete, Editör, Gece Kitaplığı, ss.457-471, 2021
Metrikler

Yayın

31

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

70

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

5

Proje

1