SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Kodla(Ma)nisa Projesine ve Kodlamaya Yönelik Görüşleri: Köprübaşı Örneği
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.74, (Özet Bildiri)
Çantam ile Bilim Her Yerde
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
Elektrik Konusunu Hatırda Tutma Üzerine Kavram Karikatürleri ve Haritalarının Etkisi
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, ss.355-368, (Özet Bildiri)
Analoji Kullanılarak Yapılan Mikro Öğretim Uygulamalarının Kavram Haritaları Yoluyla Değerlendirilmesi
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Özel Eğitim Gereksinimi Olan Bireylerin ve Ailelerinin Sorunları ve Bu Sorunlara Yönelik Çözüm Önerileri: Demirci Örneği
I. Uluslararası Demirci Sempozyumu, 11 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimine Yönelik Algıları: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
1. Uluslararası Demirci Sempozyumu, Manisa, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, cilt.1, ss.373, (Özet Bildiri)
2013 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı ve 2017 Fen Bilimleri Dersi Taslak Öğretim Programının Karşılaştırılması.
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Teacher opinions regarding the 2013 Primary Schools Science Course Curriculum
5th Cyprus International Conference on Educational Research, 31 Mart - 02 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
Project works by pre-service science teachers: a self-peer assessment application
International Conference The Future of Education, Florence, İtalya, 7 - 08 Haziran 2012, ss.310-314, (Tam Metin Bildiri)
Analysis of pre-service science teachers’ perceptions about the project concept using word association test and concept maps
International Conference The Future of Education, Florence, İtalya, 7 - 08 Haziran 2012, ss.152-156, (Tam Metin Bildiri)
Pre Service Science Teachers Views about Technology in Educational Settings
International Conference The Future of Education, 7 - 08 Haziran 2012, ss.300-304, (Tam Metin Bildiri)
Akademisyenlerin öğrencilere karşı etik sorumluluklarını yerine getirme düzeylerinin değerlendirilmesi
3rd International Conference on New Trends in Education and their implications (ICONTE, 2012), 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
Bilimsel araştırmaların ve yayınların etik açıdan değerlendirilmesi
3rd International Conference on New Trends in Education and their implications (ICONTE, 2012), 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
The constructivist profiles of prospective physics teachers the consistency of thought and practice
World Conference On New Trends in Science Education, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
Prospective tutors awareness of radiation and radioactivity
World Conference On New Trends in Science Education, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
The role of epistemological views in prospective physics teachers instructional practices
World Conference On New Trends in Science Education, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
Fizik Öğretmen Adaylarının Epistemolojik Görüşleri
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 26 Eylül - 29 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
Strengths and weaknesses of problem based learning students and tutors perceptions
INTE 2010 International Conference on New Horizons in Education, 23 - 25 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
Designing an instruction vs a designed instruction criticizing the quality of centralized instructional design approach
The International Conference on Quality in Education in the Balkan Countries, 2 - 03 Temmuz 2004, ss.509-522, (Tam Metin Bildiri)
Basit araçlarla yaparak öğrenme yöntemine göre geliştirilen elektrik devreleri ile ilgili etkinlikler
Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, Türkiye, 17 Ocak 2004, (Özet Bildiri)
Basit araçlarla yaparak öğrenme yöntemine göre hazırlanan etkinliklerin dokuzuncu sınıf öğrencilerinin fizik başarısına ve fizik dersine olan tutumlarına etkisi
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 Eylül - 18 Nisan 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar
İlkokul Türkçe Dersinde Eğitsel Oyun Üzerine Yapılmış Çalışmaların Analizi: 2013-2023
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler, Prof. Dr. Bülent PEKDAĞ, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.15-32, 2023