Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 42

1. Evaluation of the Distance Education from the Perspectives of Education Faculty Students: The Covid- 19 Process

International Congress of Pedagogical Research, Online, Türkiye, 15 - 16 Mayıs 2021, ss.31, (Özet Bildiri)

2. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Yeterlikleri İle İlgili Görüşleri

2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.240, (Özet Bildiri)

3. 2008-2018 Ortaöğretime Geçiş Fen Bilimleri Sorularının 2019 TIMSS Öğrenme Alanlarına Göre Değerlendirilmesi

1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

4. Ortaöğretime Geçiş Fen Bilimleri Sorularının 2019 TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre İncelenmesi

1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

6. Pre-Service Elementary Teachers Improve Fourth Graders Listening Comprehension by Designing Digital Texts with Coding

American Educational Research Association (AERA), Toronto, Kanada, 5 - 09 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

7. Çantam ile Bilim Her Yerde

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

8. Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Kodla(Ma)nisa Projesine ve Kodlamaya Yönelik Görüşleri: Köprübaşı Örneği

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.74, (Özet Bildiri)

9. STEM A Yaklaşımı ve Etkinlik Örneklerinin İncelenmesi

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

11. Elektrik Konusunu Hatırda Tutma Üzerine Kavram Karikatürleri ve Haritalarının Etkisi

27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, ss.355-368, (Özet Bildiri)

14. Öğretmen Adaylarının Pedagojik Formasyon Sertifika Progamı ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Algıları

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 27 - 29 Nisan 2017, ss.303, (Özet Bildiri)

15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Deney Yapma Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 27 - 29 Nisan 2017, ss.303, (Özet Bildiri)

16. Perceptions of Students and Teachers Participating in a Science Festival towards Science and Scientists

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, ss.230, (Özet Bildiri)

17. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Öykü Oluşturma Sürecine Yönelik Metaforik Algıları

IV nd International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.730-731, (Özet Bildiri)

18. Öğretmen Adaylarının Dijital Hikaye Uygulamalarına Yönelik Görüşleri

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.728-729, (Özet Bildiri)

20. Fen bilimleri öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgilerine yönelik algıları üzerine bir araştırma

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

21. Fen bilimleri öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi öz güven düzeylerinin incelenmesi Manisa ili örneği

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

22. Teacher opinions regarding the 2013 Primary Schools Science Course Curriculum

5th Cyprus International Conference on Educational Research, 31 Mart - 02 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

23. Öğrencilerin bilgiye ulaşma ve bilgiyi paylaşma süreçlerindeki etik değerler ile ilgili öğretmen görüşleri

15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

24. Anadili Türkçe Olmayan İlkokul Öğrencilerine İlkokuma Yazma Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar

Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Kasım 2015, ss.26, (Özet Bildiri)

26. Sınıf öğretmen adaylarının laboratuar kullanımına yönelik özyeterlikleri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

27. Analysis of pre-service science teachers’ perceptions about the project concept using word association test and concept maps

International Conference The Future of Education, Florence, İtalya, 7 - 08 Haziran 2012, ss.152-156, (Tam Metin Bildiri)

28. Project works by pre-service science teachers: a self-peer assessment application

International Conference The Future of Education, Florence, İtalya, 7 - 08 Haziran 2012, ss.310-314, (Tam Metin Bildiri)

29. Pre Service Science Teachers Views about Technology in Educational Settings

International Conference The Future of Education, 7 - 08 Haziran 2012, ss.300-304, (Tam Metin Bildiri)

30. Bilimsel araştırmaların ve yayınların etik açıdan değerlendirilmesi

3rd International Conference on New Trends in Education and their implications (ICONTE, 2012), 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

31. Akademisyenlerin öğrencilere karşı etik sorumluluklarını yerine getirme düzeylerinin değerlendirilmesi

3rd International Conference on New Trends in Education and their implications (ICONTE, 2012), 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

33. Prospective tutors awareness of radiation and radioactivity

World Conference On New Trends in Science Education, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

35. Fizik Öğretmen Adaylarının Epistemolojik Görüşleri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 26 Eylül - 29 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

36. Strengths and weaknesses of problem based learning students and tutors perceptions

INTE 2010 International Conference on New Horizons in Education, 23 - 25 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

37. Factors affecting performance of tutors during problem based learning implementations

The International World Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2325-2329, (Tam Metin Bildiri)

38. Fen ve teknoloji dersinde öğretmenlerin karşılaştıkları sorunlar ve bu sorunların nedenleri

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

40. Designing an instruction vs a designed instruction criticizing the quality of centralized instructional design approach

The International Conference on Quality in Education in the Balkan Countries, 2 - 03 Temmuz 2004, ss.509-522, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 11

1. İlkokul Öğretim Programlarında ve Ders Kitaplarında Deprem Kavramı

Eğitimde Dijital Dönüşüm, GÜNEŞ, F., IŞIK, A. D., Editör, Sınırsız Eğitim ve Araştırma Derneği Yayınları, Ankara, ss.97-109, 2023

2. İlkokul Türkçe Dersinde Eğitsel Oyun Üzerine Yapılmış Çalışmaların Analizi: 2013-2023

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler, Prof. Dr. Bülent PEKDAĞ, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.15-32, 2023

3. Zekâ Oyunlarının İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Motivasyonları ve Mutlulukları Üzerinde Etkisi ve İlişkisi

Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları V, Doç. Dr. Akın EFENDİOĞLU, Doç. Dr. Sedat EROL, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.85-104, 2023

4. İlkokul Türkçe Dersinde Eğitsel Oyun Üzerine Yapılmış Çalışmaların Analizi: 2013-2023.

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler, Pekdağ, Bülent, Editör, SERÜVEN, Ankara, ss.15-32, 2023

5. Exploring Student Perspectives: Robotic Coding Training In The KodlaManisa Project

Educational Sciences in Theory and Practice, Yaşar, Tahir, Editör, YAZ, Afyon, ss.77-91, 2023

6. Elektrik Konusunu Hatırda Tutma Üzerine Kavram Karikatürleri ve Haritalarının Etkisi

Değişen Dünyada Eğitim, SERKAN DİNÇER, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.355-368, 2018

8. Elektrik konusunu hatırda tutma üzerine kavram karikatürleri ve haritalarının etkisi.

Değişen Dünyada Eğitim, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.355-368, 2018

9. Analoji Kullanılarak Yapılan Mikro Öğretim Uygulamalarının Kavram Haritaları Yoluyla Değerlendirilmesi

Değişen Dünyada Eğitim, SERKAN DİNÇER, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.369-384, 2018

10. Öğrenme-Öğretme süreci

Eğitimde Yeni Yaklaşımlar, , Editör, ODTÜ Mezunlar Derneği Yayınları, Dumat Ofset ve Matbaacılık, ss.40-47, 2007

11. Yapılandırıcı Öğrenme Yaklaşımı

Eğitimde Yeni Yaklaşımlar, , Editör, Odtü Mezunlar Derneği Yayınları, Dumat Ofset ve Matbaacılık, ss.34-39, 2007
Metrikler

Yayın

57

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

9

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

50

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Sobiad)

30

H-İndeks (Sobiad)

1

Proje

17

Tez Danışmanlığı

7