Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Ortaöğretime Geçiş Fen Bilimleri Sorularının 2019 TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre İncelenmesi

1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

2008-2018 Ortaöğretime Geçiş Fen Bilimleri Sorularının 2019 TIMSS Öğrenme Alanlarına Göre Değerlendirilmesi

1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Kodla(Ma)nisa Projesine ve Kodlamaya Yönelik Görüşleri: Köprübaşı Örneği

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.74, (Özet Bildiri)

Çantam ile Bilim Her Yerde

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

STEM A Yaklaşımı ve Etkinlik Örneklerinin İncelenmesi

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Elektrik Konusunu Hatırda Tutma Üzerine Kavram Karikatürleri ve Haritalarının Etkisi

27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, ss.355-368, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Deney Yapma Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 27 - 29 Nisan 2017, ss.303, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Pedagojik Formasyon Sertifika Progamı ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Algıları

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 27 - 29 Nisan 2017, ss.303, (Özet Bildiri)

Perceptions of Students and Teachers Participating in a Science Festival towards Science and Scientists

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, ss.230, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Öykü Oluşturma Sürecine Yönelik Metaforik Algıları

IV nd International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.730-731, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Dijital Hikaye Uygulamalarına Yönelik Görüşleri

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.728-729, (Özet Bildiri)

Fen bilimleri öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgilerine yönelik algıları üzerine bir araştırma

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

Fen bilimleri öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi öz güven düzeylerinin incelenmesi Manisa ili örneği

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

Teacher opinions regarding the 2013 Primary Schools Science Course Curriculum

5th Cyprus International Conference on Educational Research, 31 Mart - 02 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

Öğrencilerin bilgiye ulaşma ve bilgiyi paylaşma süreçlerindeki etik değerler ile ilgili öğretmen görüşleri

15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmen adaylarının laboratuar kullanımına yönelik özyeterlikleri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

Project works by pre-service science teachers: a self-peer assessment application

International Conference The Future of Education, Florence, İtalya, 7 - 08 Haziran 2012, ss.310-314, (Tam Metin Bildiri)

Analysis of pre-service science teachers’ perceptions about the project concept using word association test and concept maps

International Conference The Future of Education, Florence, İtalya, 7 - 08 Haziran 2012, ss.152-156, (Tam Metin Bildiri)

Pre Service Science Teachers Views about Technology in Educational Settings

International Conference The Future of Education, 7 - 08 Haziran 2012, ss.300-304, (Tam Metin Bildiri)

Akademisyenlerin öğrencilere karşı etik sorumluluklarını yerine getirme düzeylerinin değerlendirilmesi

3rd International Conference on New Trends in Education and their implications (ICONTE, 2012), 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

Bilimsel araştırmaların ve yayınların etik açıdan değerlendirilmesi

3rd International Conference on New Trends in Education and their implications (ICONTE, 2012), 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

Prospective tutors awareness of radiation and radioactivity

World Conference On New Trends in Science Education, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

The role of epistemological views in prospective physics teachers instructional practices

World Conference On New Trends in Science Education, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

Fizik Öğretmen Adaylarının Epistemolojik Görüşleri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 26 Eylül - 29 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

Strengths and weaknesses of problem based learning students and tutors perceptions

INTE 2010 International Conference on New Horizons in Education, 23 - 25 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

Factors affecting performance of tutors during problem based learning implementations

The International World Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2325-2329, (Tam Metin Bildiri)

Fen ve teknoloji dersinde öğretmenlerin karşılaştıkları sorunlar ve bu sorunların nedenleri

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

Designing an instruction vs a designed instruction criticizing the quality of centralized instructional design approach

The International Conference on Quality in Education in the Balkan Countries, 2 - 03 Temmuz 2004, ss.509-522, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Exploring Student Perspectives: Robotic Coding Training In The KodlaManisa Project

Educational Sciences in Theory and Practice, Yaşar, Tahir, Editör, YAZ, Afyon, ss.77-91, 2023

İlkokul Türkçe Dersinde Eğitsel Oyun Üzerine Yapılmış Çalışmaların Analizi: 2013-2023

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler, Prof. Dr. Bülent PEKDAĞ, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.15-32, 2023

İlkokul Türkçe Dersinde Eğitsel Oyun Üzerine Yapılmış Çalışmaların Analizi: 2013-2023.

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler, Pekdağ, Bülent, Editör, SERÜVEN, Ankara, ss.15-32, 2023

İlkokul Öğretim Programlarında ve Ders Kitaplarında Deprem Kavramı

Eğitimde Dijital Dönüşüm, GÜNEŞ, F., IŞIK, A. D., Editör, Sınırsız Eğitim ve Araştırma Derneği Yayınları, Ankara, ss.97-109, 2023

Elektrik Konusunu Hatırda Tutma Üzerine Kavram Karikatürleri ve Haritalarının Etkisi

Değişen Dünyada Eğitim, SERKAN DİNÇER, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.355-368, 2018

Analoji kullanılarak yapılan mikro öğretim uygulamalarının kavram haritaları yoluyla değerlendirilmesi

Değişen Dünyada Eğitim, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.369-384, 2018

Elektrik konusunu hatırda tutma üzerine kavram karikatürleri ve haritalarının etkisi.

Değişen Dünyada Eğitim, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.355-368, 2018

Analoji Kullanılarak Yapılan Mikro Öğretim Uygulamalarının Kavram Haritaları Yoluyla Değerlendirilmesi

Değişen Dünyada Eğitim, SERKAN DİNÇER, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.369-384, 2018

Öğrenme-Öğretme süreci

Eğitimde Yeni Yaklaşımlar, , Editör, ODTÜ Mezunlar Derneği Yayınları, Dumat Ofset ve Matbaacılık, ss.40-47, 2007

Yapılandırıcı Öğrenme Yaklaşımı

Eğitimde Yeni Yaklaşımlar, , Editör, Odtü Mezunlar Derneği Yayınları, Dumat Ofset ve Matbaacılık, ss.34-39, 2007
Metrikler

Yayın

51

Atıf (Scopus)

48

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

16

Tez Danışmanlığı

7