Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
18
4. Kriz ve Ötesi...
PR Atölye Halkla İlişkiler Dergisi
, ss.48-50, 2022 (Hakemsiz Dergi)
5. “Halkla İlişkilerin Sosyal Rolü ve Lisans Eğitiminde Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin Önemi"
KİLAD
, sa.14, ss.57-76, 2019 (Hakemli Dergi)
11. SAÜ’ nün Uluslararası Öğrencileri
SAÜ AKTÜEL Sakarya Üniversitesi İletişim Fakültesi Uygulama Aktüel Dergisi
, sa.1, ss.66-73, 2015 (Hakemsiz Dergi)
12. Akademisyen Anneler
SAÜ AKTÜEL Sakarya Üniversitesi İletişim Fakültesi Uygulama Aktüel Dergisi
, sa.1, ss.49-51, 2015 (Hakemsiz Dergi)
13. Halkla Ilişkilerde Stratejik Sorun Yönetiminin Işlevi Uzerine Bir Değerlendirme
Intermedia International e-Journal
, cilt.1, sa.1, ss.88-106, 2014 (Hakemli Dergi)
14. Dijital Halkla Ilişkiler Aracı Olarak Kurumsal Bloglar Türkiye nin En Büyük 500 Sirketi Uzerine Bir Araştırma
Global Media Journal
, cilt.5, sa.9, ss.303-321, 2014 (Hakemli Dergi)
17. Online Aktivizm Yoluyla Oluşturulan Etkilerin Metafor Kullanılarak Açıklanması
Akdeniz İletişim Dergisi
, sa.17, ss.126-140, 2012 (Hakemli Dergi)
18. Yerel Basının Etik Sorunları
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, cilt.2009, sa.36, ss.131-143, 2009 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
3. Dijital Ortamda Halkla Ilişkiler: Online Topluluklar Uzerine Bir Araştırma
16th CİM- Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 24 - 28 Nisan 2018, ss.292-312, (Tam Metin Bildiri)
5. Ikna Edici Iletişimde Reklam Müziğinin Kullanımı: Akbank Reklam Müziklerinin Ikna Teknikleri Açısından Incelenmesi
International conference on Quality on Higher Education, Sakarya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
6. Halkla Ilişkiler Faaliyetlerinde Mobil Uygulamaların Kullanılması
2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017, ss.29, (Tam Metin Bildiri)
9. Iletişim Açısından Cocuk Oyunlarının Onemi Okul Oncesi Cocuklara Yönelik Bir Araştırma
Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, Erzurum, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015, cilt.1, ss.984-996, (Tam Metin Bildiri)
12. Uluslararası Halkla Ilişkilerde Yerel ve Küresel Kültürün Etkileri
Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, cilt.2, ss.102-111, (Tam Metin Bildiri)
13. Okullarda Yaşanan Siddetin Gazetelere Yansıması
2. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi ”İletişimin Çocuğa Etkisi”, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2005, cilt.1, ss.621-634, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
19
1. NAZİ PROPAGANDASINDA RADYONUN KULLANIMI ÖRNEK İNCELEME: HALK ALICISI (Volksempfänger VE 301)
Alanında Uluslararası Araştırmalar III, AKYÜZ SELMAN SELİM, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.203-217, 2024
2. Yapay Zeka Destekli İletişim: Kullanım ve Uygulamaları
Dijital Rönesans: Yeni Kavramlar, Göker GÜLAY, Editör, Literatürk, ss.89-91, 2023
3. Siyasal Halkla İlişkiler Sürecinde Spin Doktorluk
Halkla İlişkiler Kuramları ve Güncel Yaklaşımlar, Doç.Dr.Pınar Güner Koçak, Editör, Nobel, ss.275-295, 2023
4. Türkiye'de Kadın Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Rolleri: Üniversitelerde Çalışan Kadın Halkla İlişkiler Uygulayıcılarına Yönelik İçerik Analizi
Kadın ve Toplum Değişen Roller, İlişkiler, Sonuçlar, Fatma Gökçen Çetin Can, Editör, Orion Kitabevi, Ankara, ss.251-297, 2022
5. Hayat Boyu Öğrenme ve Medya
HAYAT BOYU ÖĞRENME
Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Nurhayat ÇELEBİ; Gülenaz SELÇUK, Editör, PEGEM, ss.179-203, 2022
7. Risk! Riski Anlamak ve Yönetmek
Eğitim Yayınları, Konya, 2021
8. Kültür Sosyolojisi
Sosyolojiye Giriş, Songül Sallan Gül, Editör, Kaf Kitap Kafe, İstanbul, ss.171-189, 2020
9. Yeni Medya Okuryazarlığı Becerileri
İletişim Çalışmaları 2019, Aytekin İşman, Aydın Ziya Özgür, Ahmet Eskicumalı, Mustafa Öztunç, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayınları, Sakarya, ss.182-192, 2019
10. Kitle Psikolojinin Halkla Ilişkilerde Kullanılması
Iletişim Calışmaları, , Editör, Sakarya Üniversitesi Üniversite Yayın No:135, ss.561-573, 2017
11. Aktivizmin Kavramsal, Gelişimsel ve Araçsal Açıdan Incelenmesi
Toplumsal Değişimin Yeni Yüzü Aktivizm, Doç.Dr.Nuray Yılmaz Sert, Editör, Değisim Yayınları, İstanbul, ss.11-43, 2016
12. Halkla Ilişkiler Kampanya Planlama
Halkla Ilişkiler Kampanya Analizi, Doç.Dr.Jale Balaban, Editör, Anadolu Universitesi, Eskişehir, ss.2-19, 2016
13. Dijital Halkla İlişkiler Kavram ve Araçları
Derin Yayınları, İstanbul, 2015
14. Gerilla Reklamlar ve Sosyal Medyadaki Uygulamaları
Yeni Medya ve Reklam, Abdullah Özkan, Nilnur Tandaçgüneş, Betül Önay Doğan, Editör, Der Kitabevi, İstanbul, ss.131-158, 2015
15. Güven ve Kişilerarası Iletişim Ilişkisi: Kocaeli Universitesi Akademik Personeline Yönelik Bir Araştırma
Iletişim Çalışmaları 2015, Prof.Dr.Aydın Ziya Özgür, Prof.Dr.Aytekin İşman, Editör, Sakarya Üniversitesi Üniversite Yayın No:134, Sakarya, ss.1-25, 2015
16. Halkla Ilişkiler Etiği ve Yeni Medya Uzerine…
Halkla Ilişkiler de Uzmanlaşma, Sevim Koçer, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.249-276, 2015
17. TV Kamu Spotu Reklamlarının Medya Okuryazarlığı Cerçevesinde Kullanılması: ”Çocuk ve Medya Hareketi” TV Kamu Spotu Reklamının Göstergebilimsel Cözümlenmesi
Iletişim Araştırmalarında Göstergebilim, Yrd. Doç. Dr. Ahmet GÜNEŞ, Editör, Literatürk, Konya, ss.11-47, 2014
18. Yeni Medyada Aktivist Hareketler Ornek Inceleme: Türkiye’de LGBTT Aktivizmi
Yeni Medya Araştırmaları Kavramlar Uygulamalar Tartışmalar, İdil Sayımer, Editör, Literatürk, Konya, ss.283-336, 2014
19. Cevre Hareketlerinde Medyanın Tutumu ve Alternatif Medyanın Kullanımı Ornek Inceleme: ”Yalova Termik Santraline HAYıR!” Kampanyası
Medya ve Gündelik Yaşamda Cevre Gerçeği, Serkan Kırlı - Ümit Sarı, Editör, Aya Kitap, İstanbul, ss.64-77, 2012