REKLAMLARDA CİNSEL ÇEKİCİLİK KULLANIMININ TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİSCOLATA REKLAMLARININ YOUTUBE KANALI ÜZERİNDEN NETNOGRAFİK BİR İNCELEMESİ


ÇEVİK ERGİN T., YILMAZ SERT N., SALMANOVA L.

1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 Mayıs 2018, ss.63-69, (Tam Metin Bildiri)

  • Yayın Türü: Bildiri / Tam Metin Bildiri
  • Basıldığı Şehir: Antalya
  • Basıldığı Ülke: Türkiye
  • Sayfa Sayıları: ss.63-69
  • Manisa Celal Bayar Üniversitesi Adresli: Evet