T. ÇEVİK ERGİN Et Al. , "REKLAMLARDA CİNSEL ÇEKİCİLİK KULLANIMININ TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİSCOLATA REKLAMLARININ YOUTUBE KANALI ÜZERİNDEN NETNOGRAFİK BİR İNCELEMESİ," 1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi , Antalya, Turkey, pp.63-69, 2018
ÇEVİK ERGİN, T. Et Al. 2018. REKLAMLARDA CİNSEL ÇEKİCİLİK KULLANIMININ TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİSCOLATA REKLAMLARININ YOUTUBE KANALI ÜZERİNDEN NETNOGRAFİK BİR İNCELEMESİ. 1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi , (Antalya, Turkey), 63-69.
ÇEVİK ERGİN, T., YILMAZ SERT, N., & SALMANOVA, L., (2018). REKLAMLARDA CİNSEL ÇEKİCİLİK KULLANIMININ TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİSCOLATA REKLAMLARININ YOUTUBE KANALI ÜZERİNDEN NETNOGRAFİK BİR İNCELEMESİ . 1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi (pp.63-69). Antalya, Turkey
ÇEVİK ERGİN, TUBA, NURAY YILMAZ SERT, And Lala SALMANOVA. "REKLAMLARDA CİNSEL ÇEKİCİLİK KULLANIMININ TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİSCOLATA REKLAMLARININ YOUTUBE KANALI ÜZERİNDEN NETNOGRAFİK BİR İNCELEMESİ," 1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Turkey, 2018
ÇEVİK ERGİN, TUBA Ç. Et Al. "REKLAMLARDA CİNSEL ÇEKİCİLİK KULLANIMININ TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİSCOLATA REKLAMLARININ YOUTUBE KANALI ÜZERİNDEN NETNOGRAFİK BİR İNCELEMESİ." 1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi , Antalya, Turkey, pp.63-69, 2018
ÇEVİK ERGİN, T. YILMAZ SERT, N. And SALMANOVA, L. (2018) . "REKLAMLARDA CİNSEL ÇEKİCİLİK KULLANIMININ TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİSCOLATA REKLAMLARININ YOUTUBE KANALI ÜZERİNDEN NETNOGRAFİK BİR İNCELEMESİ." 1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi , Antalya, Turkey, pp.63-69.
@conferencepaper{conferencepaper, author={TUBA ÇEVİK ERGİN Et Al. }, title={REKLAMLARDA CİNSEL ÇEKİCİLİK KULLANIMININ TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİSCOLATA REKLAMLARININ YOUTUBE KANALI ÜZERİNDEN NETNOGRAFİK BİR İNCELEMESİ}, congress name={1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2018}, pages={63-69} }