Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
İhracat Finansmanında En Çok Kullanılan Yöntemlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
III. Congress of International Applied Social Sciences, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, ss.409-417, (Tam Metin Bildiri)
Manisa’nın Dış Ticaretine İlişkin Dinamiklerin Değerlendirilmesi
4.Uluslararası Kafkasya-Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi, 7 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
Turgutlu Dumanlı Papaz Eriğinin Özellikleri ve Pazarlanmasına Yönelik Bir Araştırma
Uluslararası Manisa Sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.1, (Özet Bildiri)
YABACI SERMAYE GİRİŞİMCİLERİ AÇISINDAN İTHALAT,İHRACAT VE DÖVİZ KURLARININ, BİST VE TÜFE İLEOLAN İLİŞKİSİNİN GRANGER NEDENSELİK TESTİ İLEANALİZİ
III. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ, 12 - 15 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
Turgutluya Has Dumanlı Papaz Eriğinin Tarihsel kökleri ve Özellikleri
Uuslararası Manisa Sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
İHRACATÇI FİRMA TEMSİLCİLERİNİN YURTDIŞI SEYAHATLERİNDE KONAKLAMA VE GIDA SEÇİMİNDE DİN BELİRLEYİCİ BİR FAKTÖR MÜDÜR?
1.International Halal Tourism Congress, Antalya, Türkiye, 07 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)
Türk KOBİ lerin İhracat Düzeylerini Arttırmada Dijital Pazarlamanın Rolü
International Strategic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
KÜRESEL PAZARLARDA MÜŞTERİ BULMA YÖNTEM SEÇİMİNDE ANALİTİK HİYERARŞİ YÖNTEMİ (AHP): İZMİR İLİ ÖRNEĞİ
2. ULUSLARARASI KAFKASYA-ORTA ASYA DIŞ TİCARET VE LOJİSTİK KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 20 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
The Concept of Entrepreneurial Marketing and ItsImportance on SMEs
International Symposium on New Trends in Social and Liberal Sciences, 28 Nisan - 01 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
TÜRK TARIM ÜRÜNLERİNİN MARKALAŞARAK KÜRESELPAZARLANMASINA YÖNELİK YENİ BİR İŞBİRLİĞİ MODELİ AGROPARKLAR
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
Mobil Ticaret (M-Ticaret) Aracı Olarak Akıllı Telefon Uygulamalarının Tüketicilerin Alışveriş Alışkanlıkları Üzerindeki Etkileri
12. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Muğla, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2013, cilt.1, ss.630-637, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
ULUSLARARASI EKONOMİK KURULUŞLAR
ULUSLARARASI EKONOMİ ÜZERİNE GÜNCEL ÇALIŞMALAR, HEPAKTAN CEMAL ERDEM, METİN İSMAİL, Editör, Detay Yayınevi, Ankara, ss.111-128, 2024
SÜRDÜRÜLEBİLİR BİR GELECEK İNŞA ETMEK: YEŞİL YATIRIM
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÜZERİNE GÜNCEL ÇALIŞMALAR, Yurtsever, Hatice; Küçükbay, Füsun; Metin, İsmail, Editör, Detay Yayınevi, Ankara, ss.1-14, 2023
Doğal Afetlerin Türkiye'nin Dış Ticaretine Etkisi: 2023 Kahramanmaraş Depremleri Üzerine Bir Değerlendirme
DOĞAL AFETLERİN EKONOMİK VE SOSYAL YANSIMALARI, DURAMAZ, Selim; METİN, İsmail; YAKUT, Enis, Editör, Detay Yayınevi, Ankara, ss.38-49, 2023
SANATIN KRİPTO HALİ: NFT’LERİN BİBLİYOMETRİK PROFİLİ
GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE PARA, BANKACILIK VE FİNANS TARTIŞMALARI, KARĞIN, Mahmut; ÖZCAN, Süleyman Emre; BAKIRTAŞ, Doğan, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.144-158, 2022
Industry 4.0 and B2B Websites as Global Marketplaces: A Content Analysis
Industry 4.0 and Global Businesses, Yakut, Enis, Editör, Emerald Publishing Limited, Bingley, ss.69-80, 2022
TÜRKİYE’DE DIŞ TİCARET VE İŞSİZLİK ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE AMPİRİK BİR ANALİZ
İSTİHDAM ÜZERİNE NOTLAR VE EKONOMİK ETKİLERİ, ÜÇLER TELLİ, YASEMİN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.23-32, 2022
ETSY Girişimciliği
Dijital Girişimcilik Ekosistemi, METİN, İsmail; ÖZBALCI, Seval, Editör, Detay Yayınevi, Ankara, ss.75-86, 2022
İTHALATIN FİNANSMANI
YENİ YAKLAŞIMLARLA ULUSLARARASI TİCARETİN FİNANSMANI, Çağatay Başarır, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.239-252, 2021
KÜRESELLEŞME VE ULUSLARARASI TİCARET
KÜRESELLEŞMENİN REEL FİNANSAL VE YAŞAMA YANSIMALARIDünyadaki Son Gelişmeler ve Covid-19 Pandemisi Eşliğinde Sektörel Gelişim Süreçleri, Selim DURAMAZ, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.251-269, 2020
An Innovational Alternative of Industry4.0 for the Turkish Customs Operations:Customs 4.0 and Single Window System
MANAGING GLOBAL TRADE IN INDUSTRY 4.0:NEW ISSUES AND TRENDS, METİN, İsmail DANACI ÜNAL, Tuğçe, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.53-69, 2020
FOREIGN TRADE, INERNATIONAL MONEY AND FINANCING METHODS FOR BUSINESSES
Introduction To Business, Tepeci, M. Geyikçi, U.B. Özcan, M.B. Metin, Ö.Y., Editör, Gazi Kitabevi Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.389-412, 2018
Supplier Selection Based On AHP and TOPSIS Methods in Medical Product Import
Turkish Business Studies, Geyikçi, U.B., Karaa, İ.E. ve Metin, Ö.Y., Editör, LAMBERT Academic Publishing, Beau Bassin, ss.71-81, 2017
B2C in Services Marketing
INTERNATIONAL SERVICES MARKETING : NEW TRENDS AND UPDATED TERMINOLOGY, Prof. Dr. İge Pırnar, Evla Mutlu Kesici, Res. Asst. Melih Tütüncüoğlu, Res. Asst. Metehan İğneci, Editör, Detay Yayıncılık, İzmir, ss.22-29, 2017
B2B in Services Marketing
INTERNATIONAL SERVICES MARKETING : NEW TRENDS AND UPDATED TERMINOLOGY, Prof. Dr. İge Pırnar, Evla Mutlu Kesici, Res. Asst. Melih Tütüncüoğlu, Res. Asst. Metehan İğneci, Editör, Detay Yayıncılık, İzmir, ss.15-22, 2017
Supplier Selection Based On AHP and TOPSIS Methods in Medical Product Import
Turkish Business Studies, Umut Burak Geyikçi, İ. Emre Karaa ve Özlem Yılmaz Metin, Editör, Lambert Academic Publishing, ss.71-81, 2017
E-Pazarlama
Turizm Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar, Burhan KILIÇ ve Zafer Öter, Editör, BETA Yayıncılık, İstanbul, ss.50-75, 2015
İhracatçı ve İthalatçılar İçin Elektronik Ticaret
Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Ankara, 2012