Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Bilimsel senaryo temelli fen derslerinin bilim insanı cinsiyet algısı üzerine etkisi

7th International Instructional Technologies & Teacher Education Syposium, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.914-929, (Tam Metin Bildiri)

Senaryo kullanımının öğrencilerin eleştirel düşünme becerileri üzerine etkisi

7th International Instructional Technologies & Teacher Education Syposium, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.502-523, (Tam Metin Bildiri)

Fen bilimleri öğretmenlerinin 21. yüzyıl eğitim öğretim anlayışına ilişkin algıları

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.411-426, (Tam Metin Bildiri)

Fen eğitiminde araştırmaya dayalı öğrenme stratejisi üzerine yapılan çalışmaların tematik içerik analizi

1st International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.148, (Özet Bildiri)

Meta-analitik bir çalışma: Teknolojik pedagojik alan bilgisinin yeterlik ve teknoloji kullanımı üzerine etkisi

1st International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.248, (Özet Bildiri)

7. ve 8. sınıf öğrencilerinin çevresel vatandaşlık ve ekolojik ayak izi kavramlarına ilişkin düşünceleri: Kelime ilişkilendirme örneği

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.43-44, (Özet Bildiri)

Bilimsel Süreç ve Sorgulama Becerilerinin Bilimsel Düşünme Yeteneğini Yordama Gücü

13. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.486, (Özet Bildiri)

2006-2007 ve 2018-2019 fen bilgisi öğretmenliği lisans programlarının karşılaştırılması

13. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.465, (Özet Bildiri)

Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel düşünme yeteneklerinin belirlenerek cinsiyet ve sınıf düzeyi bakımından incelenmesi

8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.176, (Özet Bildiri)

Fen eğitiminde araştırmaya dayalı öğrenme stratejisinin öğrencilerin üst düzey düşünme becerileri üzerine etkisi nedir?

8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.135, (Özet Bildiri)

Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknoloji kullanımı konusundaki hazırbulunuşlukları

International Symposium on Educational Sciences, ALANYA, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.72, (Özet Bildiri)

Öğretimsel grup etkinliklerinin değerlendirilmesi

International Symposium on Educational Sciences, ALANYA, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.119, (Özet Bildiri)

Elektrik Konusunu Hatırda Tutma Üzerine Kavram Karikatürleri ve Haritalarının Etkisi

27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, ss.355-368, (Özet Bildiri)

The impact of inquiry-based learning environment on scientific process skills, inquiry skills and scientifik reasoning skills of pre-service teachers

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2130-2131, (Özet Bildiri)

The effect of the science stories’ supported with concept cartoons on the academic achievemet, attitude and motivation

II. International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.97, (Özet Bildiri)

What is the level of inquiry skills of science teacher candidates? Does it change by gender and class level?

International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, cilt.3, ss.1259-1264, (Özet Bildiri)

Theory with practice binding instructional group activity gains in the eyes of teacher candidates

International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, cilt.3, ss.981-994, (Özet Bildiri)

Fen eğitiminde yeni yönelimler: Araştırmaya dayalı öğrenme konusunda yapılan çalışmaların lisansüstü tezlere dayalı analizi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.149, (Özet Bildiri)

Project works by pre-service science teachers: a self-peer assessment application

International Conference The Future of Education, Florence, İtalya, 7 - 08 Haziran 2012, ss.310-314, (Tam Metin Bildiri)

Analysis of pre-service science teachers’ perceptions about the project concept using word association test and concept maps

International Conference The Future of Education, Florence, İtalya, 7 - 08 Haziran 2012, ss.152-156, (Tam Metin Bildiri)

Pre Service Science Teachers Views about Technology in Educational Settings

International Conference The Future of Education, 7 - 08 Haziran 2012, ss.300-304, (Tam Metin Bildiri)

Assessment of concept cartoons: An exemplary study on scoring

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3582-3589, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Teacher candidate levels of familiarity with the methodş techniques and tools composing the alternative assessment approaches

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3476-3483, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

An assessment on prospective teachers' presentation skills

World Conference on New Trends in Science Education, Aydın, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

Çalışma yapraklarının yararları, sınırlılıkları ve kullanımına ilişkin sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.326-337, (Tam Metin Bildiri)

Kavram karikatürleri, çizim, kelime ilişkilendirme testi ve kavram haritalarının ölçme-değerlendirme amaçlı kullanımına yönelik bir puanlama çalışması

International Conference on New Horizons in Education, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2010, ss.487-499, (Tam Metin Bildiri)

İlköğretim 6. 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin fotosentez-solunum konusundaki kavram yanılgılarının kavram karikatürleriyle belirlenmesi

International Conference on New Horizons in Education, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2010, ss.449-461, (Tam Metin Bildiri)

Examination of the relationship between the knowledge level and opinions of pre-service teachers about concept maps

European Science Education Research Association, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 01 Eylül 2009, ss.33-42, (Tam Metin Bildiri)

Kavram yanılgılarının tespitinde çizim yönteminin etkililiği

Eğitimde Yeni Yönelimler-V: “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme” Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, ss.10-13, (Tam Metin Bildiri)

Araştırmaya dayalı biyoloji laboratuarında kullanılan “I” diyagramının etkililiğinin değerlendirilmesi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, cilt.2, ss.591-596, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen adaylarının bazı değişkenler açısından öz-yeterlik inanç düzeylerinin incelenmesi üzerine bir araştırma

XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.403-404, (Özet Bildiri)

The relationships between science process skills and academic achievements of candidate teachers of science in primary education

III. International Symposium on Teacher Education, Çanakkale, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2006, ss.51-59, (Tam Metin Bildiri)

Yapılandırmacılık kuramına dayalı öğrenme halkası yaklaşımı ve ders örneği

Eğitimde Çağdaş Yönelimler III: “Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları” Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 29 Nisan 2006, ss.220-223, (Tam Metin Bildiri)

Fen eğitiminde oyun tabanlı öğretim ile öğrencilerin mantıksal düşünme yetenekleri arasındaki ilişki

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.117-121, (Tam Metin Bildiri)

Fen eğitiminde portfolyo ve rubrik değerlendirme üzerine bir çalışma

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.150-155, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Concept cartoons in science education: Does it have any effect students’ achievement, perceptions of inquiry learning skills and motivation towards science learning?

Current Researches in Educational Sciences IV, Bozdağ, Fatih Ünal; Kara, Ömer Tuğrul, Editör, Akademisyen Kitabevi (Akademisyen Publishing House), Ankara, ss.75-100, 2022

Araştırma-Sorgulama Becerisi

Kuramdan uygulamaya 21. yüzyıl becerileri ve öğretimi, Ormancı, Ümmühan; Çepni, Salih, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.389-409, 2021

Fen Bilimlerinde Ölçme ve Değerlendirme

21. Yüzyılda fen bilimleri öğretimi, Çavaş, Pınar; Anagün, Şengül, S., Editör, Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık San. Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.227-270, 2021

Erken Çocukluk Dönemi Fen Eğitiminde Bilimsel Süreç Becerileri

Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Ahmet Turan Orhan, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.45-78, 2018

Analoji Kullanılarak Yapılan Mikro Öğretim Uygulamalarının Kavram Haritaları Yoluyla Değerlendirilmesi

Değişen Dünyada Eğitim, SERKAN DİNÇER, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.369-384, 2018

Elektrik Konusunu Hatırda Tutma Üzerine Kavram Karikatürleri ve Haritalarının Etkisi

Değişen Dünyada Eğitim, SERKAN DİNÇER, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.355-368, 2018

Elektrik konusunu hatırda tutma üzerine kavram karikatürleri ve haritalarının etkisi.

Değişen Dünyada Eğitim, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.355-368, 2018

Analoji kullanılarak yapılan mikro öğretim uygulamalarının kavram haritaları yoluyla değerlendirilmesi

Değişen Dünyada Eğitim, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.369-384, 2018

Fen Bilimlerinde Alternatif Ölçme-Değerlendirme

Fen Bilimleri Öğretimi, Ş.S. Anagün ve N. Duban, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.277-327, 2014

Elementary pre-service primary teachers’ self-efficacy toward the constructivist approach and their opinions about their efficacy levels

Organizing and Improving School Environment, Stelios Orphanos, Editör, Athens Institute for Education and Research, Atina, ss.37-53, 2012
Metrikler

Yayın

71

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

24

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

9

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları