Makaleler
58
Tümü (58)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (2)
Scopus (10)
TRDizin (32)
Diğer Yayınlar (20)
7. The views of prospective science teachers with different cognitive styles about laboratory practices where guided inquiry is implemented
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.12, sa.2, ss.630-664, 2022 (Hakemli Dergi)
10. Öğrencilerin Gözünden Portfolyo Uygulaması: Öz Değerlendirme ve Dosya Kapak Görseli Analizi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.60, ss.408-440, 2021 (Hakemli Dergi)
13. The innovative group learning design instructional group activities
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.6, sa.2, ss.356-377, 2019 (Hakemli Dergi)
20. Theory with practice binding instructional group activity gains in the eyes of teacher candidates
Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.2017, sa.December Special Issue INTE, ss.672-685, 2017 (Scopus)
21. What is the level of inquiry skills of science teacher candidates? Does it change by gender and class level?
Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.2017, sa.December Special Issue INTE, ss.823-829, 2017 (Scopus)
23. Teknoloji destekli mikro öğretim uygulamalarının fen bilimleri öğretmen adaylarının teknoloji kullanım algıları üzerine etkisi (The effect of technology assisted micro teaching practices on prospective science teachers’ perceptions of technology usage)
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.7, sa.2, ss.193-214, 2017 (Hakemli Dergi)
24. Fen eğitiminde yeni yönelimler: araştırmaya dayalı öğrenme konusunda yapılan lisansüstü tezlerin analizi (New trends in science education: Analysis of the postgraduate theses regarding to inquiry based learning)
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.333-364, 2017 (Hakemli Dergi)
27. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN BELİRLENEREK CİNSİYET VE SINIF DÜZEYİ BAKIMINDAN İNCELENMESİ
ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.2, sa.4, ss.368-385, 2015 (Hakemli Dergi)
30. Fen ve teknoloji dersi ‘ışık’ ünitesine yönelik rehber materyal geliştirme çalışması (Developing guide material study for the "light" unit in the science and technology course)
Journal of Research in Education and Teaching (Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi)
, cilt.3, sa.3, ss.223-233, 2014 (Hakemli Dergi)
32. Seventh grade students’ views of using concept cartoons in science and technology course
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology
, cilt.2, sa.2, ss.116-136, 2014 (Hakemli Dergi)
36. Fen ve teknoloji dersinde kavram karikatürleriyle desteklenmiş bilimsel hikâyeler temelli rehber materyal geliştirme çalışması (Developing guide material study based on scientific stories by supported concept cartoons in the science and technology course)
Journal of Research in Education and Teaching (Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi)
, cilt.2, sa.2, ss.130-141, 2013 (Hakemli Dergi)
42. İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin kuvvet ve hareket konusundaki kavramsal anlama düzeylerinin belirlenmesi
Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.24-54, 2011 (Hakemli Dergi)
46. Analoji ve araştırmaya dayalı öğrenme yaklaşımı temelli rehber materyal geliştirme çalışması: ‘Madde ve Değişim’ öğrenme alanı (A study of developing guide material based on analogy and ınquiry-based learning approach: The unit on “Matter and Change”)
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.30-64, 2011 (Hakemli Dergi)
47. An assessment on prospective teachers' presentation skills
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, ss.59-66, 2011 (Hakemli Dergi)
49. Dramanın ilköğretimde kullanılabilirliğine yönelik sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri: Demirci Eğitim Fakültesi örneği
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.43, sa.1, ss.165-191, 2010 (Hakemli Dergi)
50. Analoji ve araştırma temelli öğrenme yaklaşımına dayalı rehber materyal uygulaması ile buna yönelik öğrenci görüşleri
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.1, sa.1, ss.33-53, 2010 (Hakemli Dergi)
54. İlköğretim 7. sınıf fen bilgisi dersinde öğrenme halkası yaklaşımının öğrencilerin tutumları üzerine etkisi (The effectiveness of the learning cycle approach on learners’ attitude toward science in seventh grade science classes of elementary school)
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.8, sa.1, ss.103-118, 2009 (Hakemli Dergi)
56. İlköğretim sınıf öğretmenlerinin alternatif değerlendirme yaklaşımlarına ilişkin görüşleri-I
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, ss.15-22, 2007 (Hakemli Dergi)
57. Araştırmaya dayalı fen laboratuarlarında bilimsel süreç becerilerini geliştirmede etkili araçlar: Vee ve I diyagramları (Effective tools as a developing scientific process skills in inquiry-based science laboratories: Vee & I diagrams)
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.6, sa.1, ss.76-92, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
46
7. Bilimsel Süreç ve Sorgulama Becerilerinin Bilimsel Düşünme Yeteneğini Yordama Gücü
13. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.486, (Özet Bildiri)
8. 2006-2007 ve 2018-2019 fen bilgisi öğretmenliği lisans programlarının karşılaştırılması
13. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.465, (Özet Bildiri)
14. Elektrik Konusunu Hatırda Tutma Üzerine Kavram Karikatürleri ve Haritalarının Etkisi
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, ss.355-368, (Özet Bildiri)
15. Analoji Kullanılarak Yapılan Mikro Öğretim Uygulamalarının Kavram Haritaları Yoluyla Değerlendirilmesi
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
20. Fen eğitiminde yeni yönelimler: Araştırmaya dayalı öğrenme konusunda yapılan çalışmaların lisansüstü tezlere dayalı analizi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.149, (Özet Bildiri)
21. Project works by pre-service science teachers: a self-peer assessment application
International Conference The Future of Education, Florence, İtalya, 7 - 08 Haziran 2012, ss.310-314, (Tam Metin Bildiri)
22. Analysis of pre-service science teachers’ perceptions about the project concept using word association test and concept maps
International Conference The Future of Education, Florence, İtalya, 7 - 08 Haziran 2012, ss.152-156, (Tam Metin Bildiri)
23. Pre Service Science Teachers Views about Technology in Educational Settings
International Conference The Future of Education, 7 - 08 Haziran 2012, ss.300-304, (Tam Metin Bildiri)
29. Çalışma yapraklarının yararları, sınırlılıkları ve kullanımına ilişkin sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.326-337, (Tam Metin Bildiri)
31. Kavram karikatürlerinin farklı bir kullanım alanı: ilköğretim öğrencilerinin bitkilerde solunum ve fotosentez konusuna ilişkin bilgi düzeylerini belirleme çalışması
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.21, (Özet Bildiri)
35. Kavram yanılgılarının tespitinde çizim yönteminin etkililiği
Eğitimde Yeni Yönelimler-V: “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme” Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, ss.10-13, (Tam Metin Bildiri)
36. Araştırmaya dayalı biyoloji laboratuarında kullanılan “I” diyagramının etkililiğinin değerlendirilmesi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, cilt.2, ss.591-596, (Tam Metin Bildiri)
37. İlköğretim öğretmen adaylarının fen ve laboratuara yönelik tutumlarının bazı değişkenler açısından değerlendirilmesi üzerine bir araştırma
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.624-625, (Özet Bildiri)
38. Öğretmen adaylarının bazı değişkenler açısından öz-yeterlik inanç düzeylerinin incelenmesi üzerine bir araştırma
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.403-404, (Özet Bildiri)
39. The relationships between science process skills and academic achievements of candidate teachers of science in primary education
III. International Symposium on Teacher Education, Çanakkale, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2006, ss.51-59, (Tam Metin Bildiri)
40. Yapılandırmacılık kuramına dayalı öğrenme halkası yaklaşımı ve ders örneği
Eğitimde Çağdaş Yönelimler III: “Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları” Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 29 Nisan 2006, ss.220-223, (Tam Metin Bildiri)
41. Farklı öğrenim düzeylerindeki öğrencilerin “güneş sistemi ve gezegenler” konusundaki bilgi düzeylerinin tespitine yönelik bir araştırma
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.903-907, (Tam Metin Bildiri)
42. Fen eğitiminde portfolyo ve rubrik değerlendirme üzerine bir çalışma
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.150-155, (Tam Metin Bildiri)
43. Fen eğitiminde oyun tabanlı öğretim ile öğrencilerin mantıksal düşünme yetenekleri arasındaki ilişki
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.117-121, (Tam Metin Bildiri)
44. Çevre ünitesinde yer alan “beslenme döngüleri” konusunun yapısalcı yaklaşıma dayalı öğrenme halkası modeli ile işlenmesine yönelik materyal geliştirme çalışması
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.1106-1111, (Tam Metin Bildiri)
45. Fen bilgisi öğretmenliği bölümünde öğrenim gören öğrencilerin kişisel benlik ve mesleki benlik arasındaki uyum durumu
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.220-223, (Tam Metin Bildiri)
46. Celal Bayar Üniversitesi Demirci Eğitim Fakültesi öğrencilerinin çevre bilinci düzeyinin araştırılmasına yönelik bir çalışma
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.19, (Özet Bildiri)
Kitaplar
12
2. Concept cartoons in science education: Does it have any effect students' achievement, perceptions of inquiry learning skills and motivation towards science learning?
Current Researches in Educational Sciences IV, , Editör, Academician Publishing Hause, Ankara, ss.75-100, 2022
3. Fen Bilimlerinde Ölçme ve Değerlendirme
21. Yüzyılda fen bilimleri öğretimi, Çavaş, Pınar; Anagün, Şengül, S., Editör, Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık San. Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.227-270, 2021
4. Araştırma-Sorgulama Becerisi
Kuramdan uygulamaya 21. yüzyıl becerileri ve öğretimi, Ormancı, Ümmühan; Çepni, Salih, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.389-409, 2021
9. Erken Çocukluk Dönemi Fen Eğitiminde Bilimsel Süreç Becerileri
Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Ahmet Turan Orhan, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.45-78, 2018
10. Fen Bilimlerinde Alternatif Ölçme-Değerlendirme
Fen Bilimleri Öğretimi, Ş.S. Anagün ve N. Duban, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.277-327, 2014
12. Elementary pre-service primary teachers’ self-efficacy toward the constructivist approach and their opinions about their efficacy levels
Organizing and Improving School Environment, Stelios Orphanos, Editör, Athens Institute for Education and Research, Atina, ss.37-53, 2012
Metrikler
Yayın (WoS)
11
Yayın (Scopus)
12
Atıf (WoS)
29
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
36
H-İndeks (Scopus)
4
Atıf (Scholar)
1536
H-İndeks (Scholar)
22
Atıf (TrDizin)
153
H-İndeks (TrDizin)
7
Atıf (Sobiad)
918
H-İndeks (Sobiad)
14
Atıf (Diğer Toplam)
376
Proje
9
Tez Danışmanlığı
16
