SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğrencilerin Gözünden Portfolyo Uygulaması: Öz Değerlendirme ve Dosya Kapak Görseli Analizi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.60, ss.408-440, 2021 (Hakemli Dergi)
What is the level of inquiry skills of science teacher candidates? Does it change by gender and class level?
Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.2017, sa.December Special Issue INTE, ss.823-829, 2017 (Scopus)

Theory with practice binding instructional group activity gains in the eyes of teacher candidates
Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.2017, sa.December Special Issue INTE, ss.672-685, 2017 (Scopus)

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN BELİRLENEREK CİNSİYET VE SINIF DÜZEYİ BAKIMINDAN İNCELENMESİ
ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.2, sa.4, ss.368-385, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Bilimsel Süreç ve Sorgulama Becerilerinin Bilimsel Düşünme Yeteneğini Yordama Gücü
13. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.486, (Özet Bildiri)
2006-2007 ve 2018-2019 fen bilgisi öğretmenliği lisans programlarının karşılaştırılması
13. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.465, (Özet Bildiri)
Elektrik Konusunu Hatırda Tutma Üzerine Kavram Karikatürleri ve Haritalarının Etkisi
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, ss.355-368, (Özet Bildiri)
Analoji Kullanılarak Yapılan Mikro Öğretim Uygulamalarının Kavram Haritaları Yoluyla Değerlendirilmesi
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Fen eğitiminde yeni yönelimler: Araştırmaya dayalı öğrenme konusunda yapılan çalışmaların lisansüstü tezlere dayalı analizi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.149, (Özet Bildiri)
Project works by pre-service science teachers: a self-peer assessment application
International Conference The Future of Education, Florence, İtalya, 7 - 08 Haziran 2012, ss.310-314, (Tam Metin Bildiri)
Analysis of pre-service science teachers’ perceptions about the project concept using word association test and concept maps
International Conference The Future of Education, Florence, İtalya, 7 - 08 Haziran 2012, ss.152-156, (Tam Metin Bildiri)
Pre Service Science Teachers Views about Technology in Educational Settings
International Conference The Future of Education, 7 - 08 Haziran 2012, ss.300-304, (Tam Metin Bildiri)
Çalışma yapraklarının yararları, sınırlılıkları ve kullanımına ilişkin sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.326-337, (Tam Metin Bildiri)
Kavram karikatürlerinin farklı bir kullanım alanı: ilköğretim öğrencilerinin bitkilerde solunum ve fotosentez konusuna ilişkin bilgi düzeylerini belirleme çalışması
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.21, (Özet Bildiri)
Kavram yanılgılarının tespitinde çizim yönteminin etkililiği
Eğitimde Yeni Yönelimler-V: “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme” Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, ss.10-13, (Tam Metin Bildiri)
Araştırmaya dayalı biyoloji laboratuarında kullanılan “I” diyagramının etkililiğinin değerlendirilmesi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, cilt.2, ss.591-596, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen adaylarının bazı değişkenler açısından öz-yeterlik inanç düzeylerinin incelenmesi üzerine bir araştırma
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.403-404, (Özet Bildiri)
İlköğretim öğretmen adaylarının fen ve laboratuara yönelik tutumlarının bazı değişkenler açısından değerlendirilmesi üzerine bir araştırma
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.624-625, (Özet Bildiri)
The relationships between science process skills and academic achievements of candidate teachers of science in primary education
III. International Symposium on Teacher Education, Çanakkale, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2006, ss.51-59, (Tam Metin Bildiri)
Yapılandırmacılık kuramına dayalı öğrenme halkası yaklaşımı ve ders örneği
Eğitimde Çağdaş Yönelimler III: “Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları” Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 29 Nisan 2006, ss.220-223, (Tam Metin Bildiri)
Farklı öğrenim düzeylerindeki öğrencilerin “güneş sistemi ve gezegenler” konusundaki bilgi düzeylerinin tespitine yönelik bir araştırma
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.903-907, (Tam Metin Bildiri)
Çevre ünitesinde yer alan “beslenme döngüleri” konusunun yapısalcı yaklaşıma dayalı öğrenme halkası modeli ile işlenmesine yönelik materyal geliştirme çalışması
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.1106-1111, (Tam Metin Bildiri)
Fen eğitiminde oyun tabanlı öğretim ile öğrencilerin mantıksal düşünme yetenekleri arasındaki ilişki
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.117-121, (Tam Metin Bildiri)
Fen eğitiminde portfolyo ve rubrik değerlendirme üzerine bir çalışma
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.150-155, (Tam Metin Bildiri)
Fen bilgisi öğretmenliği bölümünde öğrenim gören öğrencilerin kişisel benlik ve mesleki benlik arasındaki uyum durumu
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.220-223, (Tam Metin Bildiri)
Celal Bayar Üniversitesi Demirci Eğitim Fakültesi öğrencilerinin çevre bilinci düzeyinin araştırılmasına yönelik bir çalışma
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.19, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Concept cartoons in science education: Does it have any effect students' achievement, perceptions of inquiry learning skills and motivation towards science learning?
Current Researches in Educational Sciences IV, , Editör, Academician Publishing Hause, Ankara, ss.75-100, 2022
Araştırma-Sorgulama Becerisi
Kuramdan uygulamaya 21. yüzyıl becerileri ve öğretimi, Ormancı, Ümmühan; Çepni, Salih, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.389-409, 2021
Fen Bilimlerinde Ölçme ve Değerlendirme
21. Yüzyılda fen bilimleri öğretimi, Çavaş, Pınar; Anagün, Şengül, S., Editör, Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık San. Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.227-270, 2021
Erken Çocukluk Dönemi Fen Eğitiminde Bilimsel Süreç Becerileri
Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Ahmet Turan Orhan, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.45-78, 2018
Fen Bilimlerinde Alternatif Ölçme-Değerlendirme
Fen Bilimleri Öğretimi, Ş.S. Anagün ve N. Duban, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.277-327, 2014
Elementary pre-service primary teachers’ self-efficacy toward the constructivist approach and their opinions about their efficacy levels
Organizing and Improving School Environment, Stelios Orphanos, Editör, Athens Institute for Education and Research, Atina, ss.37-53, 2012