Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Işığın Madde ile Etkileşimi Konusu ile İlgili Kavram Yanılgılarının Tespiti

Uluslararası Eğitim Kongresi / EDUCongress 2022, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, cilt.1, ss.761-763, (Özet Bildiri)

Akıl Yürütme Becerilerinin Değerlendirilmesinde Güncel Yönelimler

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2022-EDU, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, cilt.1, ss.768-770, (Özet Bildiri)

Senaryo kullanımının öğrencilerin eleştirel düşünme becerileri üzerine etkisi

7th International Instructional Technologies & Teacher Education Syposium, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.502-523, (Tam Metin Bildiri)

Bilimsel senaryo temelli fen derslerinin bilim insanı cinsiyet algısı üzerine etkisi

7th International Instructional Technologies & Teacher Education Syposium, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.914-929, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenmeye Yönelik Metaforik Algıları

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Bilimsel Süreç ve Sorgulama Becerilerinin Bilimsel Düşünme Yeteneğini Yordama Gücü

13. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.486, (Özet Bildiri)

2006-2007 ve 2018-2019 fen bilgisi öğretmenliği lisans programlarının karşılaştırılması

13. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.465, (Özet Bildiri)

Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel düşünme yeteneklerinin belirlenerek cinsiyet ve sınıf düzeyi bakımından incelenmesi

8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.176, (Özet Bildiri)

The impact of inquiry-based learning environment on scientific process skills, inquiry skills and scientifik reasoning skills of pre-service teachers

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2130-2131, (Özet Bildiri)

Investigation of teacher candidates’xx readiness for mobile learning in terms of determining some variables.

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2118-2120, (Özet Bildiri)

Fen BilgisiÖğretmen Adaylarının Sorgulama ve Argümantasyon Becerilerinin Belirlenerek Cinsiyet ve Başarı Düzeyi Bakımından İncelenmesi

International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, cilt.1, ss.1371, (Özet Bildiri)

What is the level of inquiry skills of science teacher candidates? Does it change by gender and class level?

International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, cilt.3, ss.1259-1264, (Özet Bildiri)

Öğretmenlerin Radyasyon Farkındalıkları: Köprübaşı İlçesi Örneği

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Fen Öğretiminde Mobil Öğrenme Uygulamaları

FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, BALIM ALİ GÜNAY, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.275-302, 2019

Erken Çocukluk Dönemi Fen Eğitiminde Bilimsel Süreç Becerileri

Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Ahmet Turan Orhan, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.45-78, 2018
Metrikler

Yayın

15

Proje

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları