Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

EYVAH, YA SATIN ALAMAZSAM ?!: PANİK ALIŞVERİŞİ

21. ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Türkiye, 12 Mayıs 2022, ss.566-580, (Tam Metin Bildiri)

GELENEKSEL LİDERLER OUT, DİJİTAL LİDERLER İN

Gençlerle 360 Derece Ulusal Öğrenci Kongresi, Manisa, Türkiye, 03 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Bilinçaltı Pazarlamada “Koku”ların Hâkimiyeti

II. Uluslararası Sosyal Araştırmalar veDavranış Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2018, cilt.1, ss.1-819, (Tam Metin Bildiri)

Ekonomilerde Artan Rekabet ve İnovasyonun Lojistik Üzerine Etkisi: Türkiye

ICEB 2017 III. International Congress on Economics and Business, Novi-Sad, Sırbistan, 19 - 23 Mayıs 2017, ss.296-310, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Dijital Pazarlamada Etik: Teknolojinin Sorumlu Kullanımı

Pazarlamada Yaratıcılık: Fark Yaratacak Yaklaşımlar, GÜRDİN BAHAR, Editör, BİDGE Yayınları, ss.124-154, 2024

Pazarlamada Yeni Bir Trend: Neokolektivizm

Uygulama ve Pratikte Pazarlama Tartışmaları, Neslihan YALÇINKAYA, Editör, Yaz Yayınları, ss.169-186, 2023

TÜRKİYE’DE E-TİCARET VE E-PAZARLAMANIN DEĞİŞEN YÜZÜ

TÜRKİYE YÜZYILINDA YENİ TRENDLER “Türkiye’nin Yeni Ekonomi ve Pazarlama Dinamikleri”, M. Hakan YALÇINKAYA, İlkay DİLBER, Editör, Yaz Yayınları, ss.167-192, 2023

Anlık Satın Alma Eğiliminde Reklama Yönelik Tutumların Etkisi

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler III, Osman Karkacıer, Mehmet Korkmaz, Editör, Platanus Publishing, ss.303-324, 2023

Hedonik Tüketimden Faydacı Tüketime: Enflasyonist Ortamda Tüketici Davranışları

Türkiye Yüzyılında Yeni Trendler: “Türkiye’nin Yeni Ekonomi ve Pazarlama Dinamikleri”, M. Hakan YALÇINKAYA, İlkay DİLBER, Editör, Yaz Yayınları, ss.23-46, 2023

Pazarlamada Z Kuşağı Etkisi: Oyun Sektörü Üzerine Bir İnceleme

Uygulama ve Teoride Pazarlama Tartışmaları, Neslihan YALÇINKAYA, Editör, Yaz Yayınları, ss.125-146, 2023

Kripto Paraların İslami Finans Açısından Değerlendirilmesi

“İŞLETME VE EKONOMİ PERSPEKTİFİNDEN” SANAL DÜNYADA VAR OLMAK, Dr. Öğr. Üyesi Neslihan YALÇINKAYA Öğr. Gör. Dr. Mümine KARADAĞ, Editör, Özgür Yayınları Tic. Ltd. Şti., ss.203-220, 2022

Dijital Pazarlamada "Growth Hacking" Kavramı, Önemi ve Stratejileri

"İşletme ve Ekonomi Perspektifinden" Sanal Dünyada Var Olmak, Yalçınkaya Neslihan, Karadağ Mümine, Editör, Özgür Yayınevi, Manisa, ss.101-121, 2022

Sanal Dünya ve Metaverse

“İŞLETME VE EKONOMİ PERSPEKTİFİNDEN” SANAL DÜNYADA VAR OLMAK, Neslihan YALÇINKAYA, Mümine KARADAĞ, Editör, Özgür Yayınları Tic. Ltd. Şti., ss.1-19, 2022

Sanal Dünya Ve Metaverse

"İşletme ve Ekonomi Perspektifinden" Sanal Dünyada Var Olmak, Yalçınkaya Neslihan, Karadağ Mümine, Editör, Özgür Yayınevi, Manisa, ss.1-19, 2022

Markalaşmada Yeni Bir Fenomen: Kişisel Markalaşma

Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon, Mustafa Miynat, Ahmet Vecdi Can, Abdülmecid Nuredin, Mensur Nuredin, Coşkun Çılbant,Burak Özdoğan,Tuna Can Güleç, Osman Gülden, Şükrü Çağrı Çelik, Tolga Çağlayansudur, Editör, MCBÜ, ss.269-276, 2018

Sosyal Medya Fenomenleri İle Pazarlamada Yeni Bir Boyut: Influencer Marketing

Sosyoekonomik Boyutlarla İnovasyon, Mustafa Miynat, Ahmet Vecdi Can, Abdülmecid Nuredin, Mensur Nuredin, Coşkun Çılbant,Burak Özdoğan,Tuna Can Güleç, Osman Gülden, Şükrü Çağrı Çelik, Tolga Çağlayansudur, Editör, MCBÜ Yayınları, Manisa, ss.230-242, 2018

EKONOMİLERDE ARTAN REKABET ve İNOVASYONUN LOJİSTİK ÜZERİNE ETKİSİ: TÜRKİYE

Yeni Ekonomik Eğilimler ve İş Fırsatları, , Editör, Manisa Celal Bayar Üniversitesi Matbaası, ss.296-310, 2017
Metrikler

Yayın

22

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Sobiad)

31

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

1