Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

ALMANYA’DA 0-6 YAŞ ARASI ÇOCUK SAHİBİ GÖÇMEN KADINLARIN ANNELİK VE SOSYAL UYUM DENEYİMLERİ

“6. BİLSEL INTERNATIONAL WORLD SCIENCE AND RESEARCH CONGRESS”, Türkiye, 28 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

Türkiye’de eğitim ve öğretim konulu yapay zekâ başlıklı lisansüstü çalışmaların incelenmesi

10th Internatıonal Educatıon And Innovatıve Scıences Congress, Ankara, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2024, ss.475-487, (Tam Metin Bildiri)

TÜRKİYE’DE EĞİTİM VE ÖĞRETİM KONULU YAPAY ZEKÂ BAŞLIKLI LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ

10TH INTERNATIONAL EDUCATIONANDINNOVATIVE SCIENCESCONGRESS, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

Okul Yöneticileri ve Çatışma Çözme Stratejileri: Bir Eylem Araştırması

Uluslararası ESEP Eğitim Bilimleri ve Etkili Uygulamalar Kongresi, Türkiye, 12 Kasım - 17 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

Bir Ortaokulda Açık Uçlu Sorularla Yapılan Sınav Uygulamalarının İncelenmesi

5. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 24 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

Fen Edebiyat Fakültesi Öğrencilerinin ait Olma ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Durumlarının İncelenmesi

11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

Öğretmenlerin Meslek Hayatlarında Karşılaştıkları Etik Sorunlara İlişkin Fenomenolojik Bir Çalışma

11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

Covid 19 Pandemisi Döneminde Öğretmenlerin Çevrimiçi Ölçme ve Değerlendirmeye İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

1. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Kongresi, Aydın, Türkiye, 20 - 21 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

İsviçre'de Yaşayan Türk Çocuklarının Türkçe ve Türk Kültürü Dersi'ne İlişkin Algıları: Fenomenolojik Bir Araştırma

2. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)

“TEMEL EĞİTİM DÖNEMİ ETKİNLİK TEMELLİ DOĞA ÖĞRETİM PROGRAMI”

11. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR-11, Türkiye, 17 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

İlkokullardaki İngilizce Dersine Yönelik Branş ve Sınıf Öğretmenlerinin görüşleri

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 25 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

İsviçre'de yürütülmekte olan Türkçe ve Türk Kültürü Dersi'ne ilişkin paydaş görüşlerinin incelenmesi

UKDA Uluslararası Türk Dili ve Kültürü Sempozyumu, Makedonya, 27 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

TIMSS 2011 Türkiye sonuçlarının uluslararası ortalamalarla karşılaştırılması: Okul iklimi bağlamında bir değerlendirme.

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2013, (Tam Metin Bildiri)

Ortaöğretim Öğrencilerinin Değer Algılarının Çeşitli Sosyo-ekonomik Faktörlere Göre İncelenmesi

International Symposium on Changes and New Trends in Education, Türkiye, 27 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)

Lisansüstü Tez Danışmanlığının Değerlendirilmesi

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

Herkes için eğitim projesi: Okul sağlığı ve beslenme

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

Lisansüstü Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri

VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 10 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)

Lisansüstü Eğitim Gören Öğrencilerin Akademik Güdülenme Düzeyleri

VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

GÖÇMEN EĞİTİMİNDE KÜLTÜRE DUYARLI SINIF İÇİ UYGULAMALAR VE DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ

GÖÇ, KÜLTÜR VE EĞİTİM, ÖZLÜ ZEYNEL, AKCAN EMRULLAH, Editör, Paradigma Yayınları, Çanakkale, ss.135-165, 2024

TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ İÇERİĞİ VE TARİHSEL GELİŞİMİ

Türkçe Öğretimi, Direkçi Bekir, Ateş Murat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.21-41, 2023

Okul Yöneticilerinin Eğitimi

Türkiye'de Okul Yöneticiliği, Asuman Seda SARACAOĞLU, Anıl Kadir ERANIL, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.126-142, 2023

Schools That Learn

Student-Friendly Teaching Approaches, Arı, Asım, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.165-175, 2022

Assessing Student Learning in Online and Hybrid Classrooms

Pedagogy, Presence, and Motivation in Online Education, Orakçı Şenol, Perez Simon, Editör, IGI-Global, LA, ss.73-95, 2022

EMMI PIKLER’S APPROACH TO EARLY CHILDHOOD EDUCATION

Student-Friendly Teaching Approaches, Arı, Asım, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.1-12, 2022

İsviçre'de Türkçe Öğretimi

Dünyada Türkçe Öğretimi: Kuram, Durum, Uygulama, Sorun ve Çözümler, Aktaş Elif, Halitoğlu Vedat, Editör, Nobel Kitap, Ankara, ss.261-281, 2021
Metrikler

Yayın

49

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

50

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

27

Proje

3

Tez Danışmanlığı

9