SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kadınların rol algıları ve tüketim değerleri ilişkisi
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.11, sa.3, ss.991-1009, 2023 (Hakemli Dergi)

SOSYO EKONOMİK DURUM VE SİGARA İÇME DAVRANIŞIARASINDAKİ İLİŞKİ
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.22, sa.75, ss.29-38, 2018 (Hakemli Dergi)
5P Olarak Paketlemenin Önemi Genç Sigara İçen Yetişkinlerde Sigara Paketlerinin Algıları, Bir Fokus Grup Çalışması
Journal of Current Researches on Business and Economics
, cilt.7, sa.2, ss.541-554, 2017 (Hakemli Dergi)
Reklam Harcamalarının Finansal Duruma Etkisinin Panel Veri Analizi Yöntemiyle Ölçümü
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.50, ss.68-85, 2016 (Hakemli Dergi)
Managing Sustainability Risks and Opportunities in Finance and Marketing
International Journal of Business and Management Studies
, cilt.6, sa.1, ss.75-86, 2014 (Hakemli Dergi)
How Turkish Banks Benefit From Social Media Analyzing Banks Formal Links
International Journal of Strategic Innovative Marketing
, cilt.1, sa.1, ss.120-129, 2014 (Hakemli Dergi)
An Empirical Study of Consumer Attitudes and Perceptions Toward Genetically Modified Foods GMF
EUROPEAN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES
, cilt.25, sa.1, ss.52-65, 2011 (Scopus)

Tüketim ve Yaşlı Tüketiciler Literatür Araştırması
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.1-10, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Küreselleşmeden Endüstri 4.0’a Rekabet ve Maliyetler
3. Uuslararası Türk Coğrafyası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, 3 - 05 Eylül 2018, ss.29-35, (Tam Metin Bildiri)
Tarihsel Perspektiften Salihli İlçesi Üzüm Üretimi, Pazarlaması ve Finansmanı
Uluslararası Manisa Sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Tarihsel Perspektiften Manisa Salihli İlçesi Üzüm Üretimi, Pazarlaması ve Finansmanı
Uluslararası Manisa Sempozyumu, Manisa, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Yöneticilerde Sürdürülebilirlik Algısı ve Firma Uygulamalarına Yönelik Değerlendirme
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2015, ss.523-528, (Özet Bildiri)
Social Media Creates Competitive Advantages How Turkish Banks Use This Power A Content Analysis of Turkish Banks through Their Webpages
2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, 13 - 17 Eylül 2013, ss.137-145, (Tam Metin Bildiri)
Turkish Companies Value Creation through Social Media Tools Analyzing of Fortune 100 Turkey
12 th International Conference of Marketing Trends, 17 Ocak 2013 - 19 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
İslam İşbirliği Teşkilatı
Küreselleşme ve Uluslararası Ekonomik Kurumlar, GÜNER ÜMİT, Editör, Gazi Kitabevi, ss.71-86, 2024
Sıklık Dağılımı, Çapraz Tablolama ve Hipotez Testi
Pazarlama Araştırmaları, Bir Uygulamalı Yönelim, Nakip, Mahir; Hamşıoğlu Buğra, Ahmet, Editör, Palme Yayınevi, ss.437-481, 2023
Satıcılarda Kişilik Özellikleri
Değişen Dünyada Satışta Başarı, Yeni Stratejiler, İçlem Er, Fatma Demirağ, Editör, Ekin Basım Yayın, ss.109-126, 2023
Marka Türleri ve Mimarisi
Marka Yönetimi Kavramlar ve Uygulamalar, Mehmet Marangoz, Funda Bayrakdaroğlu, Editör, Beta Yayın, İstanbul, ss.70-93, 2021
Amaçlar için Ortaklıklar
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ile Kurumsal Dönüşüm, Canan Madran, Mustafa Tanyeri, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.350-408, 2020
Managing Marketing Effort
Marketing Management, Prof.Dr. Gülfidan Barış, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.206-227, 2019
The relationship between Country of Origin, Consumer Ethnocentrism and Country Image:Literature Review
Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences,, Rasim Yilmaz, Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang, ss.11-18, 2018
Yüksek lisans düzeyinde verilen pazarlama eğitimi:ders planları incelemesi
Türkiye Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Muazzez Babacan, Editör, Beta Yayın, İstanbul, ss.96-108, 2016