Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Küreselleşmeden Endüstri 4.0’a Rekabet ve Maliyetler

3. Uuslararası Türk Coğrafyası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, 3 - 05 Eylül 2018, ss.29-35, (Tam Metin Bildiri)

THE IMPORTANCE OF THE PACKAGING AS THE FIFTH ‘P’: A RESEARCH ABOUT YOUNG ADULTS’ PERCEPTIONS OF CIGARETTE PACKS.

ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 11 - 15 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

TURKISH GOVERNMENT’S ANTI-TOBACCO CAMPAIGNS AND EFFECTS ON STUDENTS

ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 11 - 15 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

Markalaşma Sürecinin Aşamaları Bir Hizmet İşletmesi Örneği

International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Odessa, Ukrayna, 11 - 13 Temmuz 2016, cilt.2, ss.57-63, (Tam Metin Bildiri)

Yöneticilerde Sürdürülebilirlik Algısı ve Firma Uygulamalarına Yönelik Değerlendirme

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2015, ss.523-528, (Özet Bildiri)

Consumers Perceptions of Corporate Social Responsibilities Effects on Trust and Purchase Intention

2nd International Social Business@Anadolu Conference, Paris, Fransa, 10 - 13 Haziran 2015, ss.7-16, (Tam Metin Bildiri)

Social Media Creates Competitive Advantages How Turkish Banks Use This Power A Content Analysis of Turkish Banks through Their Webpages

2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, 13 - 17 Eylül 2013, ss.137-145, (Tam Metin Bildiri)

Is a Purchase Intention for Smart Mobile Phones with Customer Equity Created Social Media

12 th International Conference of Marketing Trends, Paris, Fransa, 17 - 19 Ocak 2013, (Tam Metin Bildiri)

Turkish Companies Value Creation through Social Media Tools Analyzing of Fortune 100 Turkey

12 th International Conference of Marketing Trends, 17 Ocak 2013 - 19 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

Analysis on Young Consumers Consumer Values and Their Attitudes Toward Foreign Firms

8th International Strategic Management Conference, Barselona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, ss.1326-1335, (Tam Metin Bildiri)

Food Shopping Difficulties for Older Consumers Perspective of Food Retailing Staff in Turkey

11th International Conference of Marketing Trends, Venedik, İtalya, 19 - 21 Ocak 2012, (Tam Metin Bildiri)

Food Shooping Experience of Turkish Older People Using The Critical Incident Technique CIT

10th International Conference of Marketing Trends, Paris, Fransa, 20 - 22 Ocak 2011, (Tam Metin Bildiri)

Tedarik Zinciri ve Lojistik in Verimliliğini Arttıran Bir Proje Lojistik Köyler

9.Ulusal İşletmecilik Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2010, ss.327-332, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

İslam İşbirliği Teşkilatı

Küreselleşme ve Uluslararası Ekonomik Kurumlar, GÜNER ÜMİT, Editör, Gazi Kitabevi, ss.71-86, 2024

İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT)

Küreselleşme ve Uluslararası Ekonomik Kurumlar, GÜNER ÜMİT, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.71-86, 2024

Sıklık Dağılımı, Çapraz Tablolama ve Hipotez Testi

Pazarlama Araştırmaları, Bir Uygulamalı Yönelim, Nakip, Mahir; Hamşıoğlu Buğra, Ahmet, Editör, Palme Yayınevi, ss.437-481, 2023

Satıcılarda Kişilik Özellikleri

Değişen Dünyada Satışta Başarı, Yeni Stratejiler, İçlem Er, Fatma Demirağ, Editör, Ekin Basım Yayın, ss.109-126, 2023

Marka Türleri ve Mimarisi

Marka Yönetimi Kavramlar ve Uygulamalar, Mehmet Marangoz, Funda Bayrakdaroğlu, Editör, Beta Yayın, İstanbul, ss.70-93, 2021

Amaçlar için Ortaklıklar

Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ile Kurumsal Dönüşüm, Canan Madran, Mustafa Tanyeri, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.350-408, 2020

Managing Marketing Effort

Marketing Management, Prof.Dr. Gülfidan Barış, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.206-227, 2019

The relationship between Country of Origin, Consumer Ethnocentrism and Country Image:Literature Review

Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences,, Rasim Yilmaz, Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang, ss.11-18, 2018

Tarihsel Perspektiften Salihli İlçesi Üzüm Üretimi, Pazarlaması ve Finansmanı

Geçmişten Günümüze Manisa (Şehzade II. Mehmed ve Manisa Tarihi - Kültürü - Ekonomisi) CİLT - 3, Züleyha Ustaoğlu, F. Çiftçioğlu, İ. Çağlar, Editör, Manisa Celal Bayar Üniversitesi Basımevi, Manisa, ss.2027-2038, 2018

Yüksek lisans düzeyinde verilen pazarlama eğitimi:ders planları incelemesi

Türkiye Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Muazzez Babacan, Editör, Beta Yayın, İstanbul, ss.96-108, 2016
Metrikler

Yayın

44

Atıf (Scopus)

38

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

42

Proje

3

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları