Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. Küreselleşmeden Endüstri 4.0’a Rekabet ve Maliyetler

3. Uuslararası Türk Coğrafyası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, 3 - 05 Eylül 2018, ss.29-35, (Tam Metin Bildiri)

3. THE IMPORTANCE OF THE PACKAGING AS THE FIFTH ‘P’: A RESEARCH ABOUT YOUNG ADULTS’ PERCEPTIONS OF CIGARETTE PACKS.

ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 11 - 15 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

6. TURKISH GOVERNMENT’S ANTI-TOBACCO CAMPAIGNS AND EFFECTS ON STUDENTS

ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 11 - 15 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

7. Markalaşma Sürecinin Aşamaları Bir Hizmet İşletmesi Örneği

International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Odessa, Ukrayna, 11 - 13 Temmuz 2016, cilt.2, ss.57-63, (Tam Metin Bildiri)

8. Yöneticilerde Sürdürülebilirlik Algısı ve Firma Uygulamalarına Yönelik Değerlendirme

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2015, ss.523-528, (Özet Bildiri)

9. Consumers Perceptions of Corporate Social Responsibilities Effects on Trust and Purchase Intention

2nd International Social Business@Anadolu Conference, Paris, Fransa, 10 - 13 Haziran 2015, ss.7-16, (Tam Metin Bildiri)

10. Social Media Creates Competitive Advantages How Turkish Banks Use This Power A Content Analysis of Turkish Banks through Their Webpages

2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, 13 - 17 Eylül 2013, ss.137-145, (Tam Metin Bildiri)

11. Is a Purchase Intention for Smart Mobile Phones with Customer Equity Created Social Media

12 th International Conference of Marketing Trends, Paris, Fransa, 17 - 19 Ocak 2013, (Tam Metin Bildiri)

12. Turkish Companies Value Creation through Social Media Tools Analyzing of Fortune 100 Turkey

12 th International Conference of Marketing Trends, 17 Ocak 2013 - 19 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

13. Analysis on Young Consumers Consumer Values and Their Attitudes Toward Foreign Firms

8th International Strategic Management Conference, Barselona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, ss.1326-1335, (Tam Metin Bildiri)

14. Food Shopping Difficulties for Older Consumers Perspective of Food Retailing Staff in Turkey

11th International Conference of Marketing Trends, Venedik, İtalya, 19 - 21 Ocak 2012, (Tam Metin Bildiri)

15. Food Shooping Experience of Turkish Older People Using The Critical Incident Technique CIT

10th International Conference of Marketing Trends, Paris, Fransa, 20 - 22 Ocak 2011, (Tam Metin Bildiri)

16. Tedarik Zinciri ve Lojistik in Verimliliğini Arttıran Bir Proje Lojistik Köyler

9.Ulusal İşletmecilik Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2010, ss.327-332, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. İslam İşbirliği Teşkilatı

Küreselleşme ve Uluslararası Ekonomik Kurumlar, GÜNER ÜMİT, Editör, Gazi Kitabevi, ss.71-86, 2024

2. İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT)

Küreselleşme ve Uluslararası Ekonomik Kurumlar, GÜNER ÜMİT, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.71-86, 2024

3. Sıklık Dağılımı, Çapraz Tablolama ve Hipotez Testi

Pazarlama Araştırmaları, Bir Uygulamalı Yönelim, Nakip, Mahir; Hamşıoğlu Buğra, Ahmet, Editör, Palme Yayınevi, ss.437-481, 2023

4. Satıcılarda Kişilik Özellikleri

Değişen Dünyada Satışta Başarı, Yeni Stratejiler, İçlem Er, Fatma Demirağ, Editör, Ekin Basım Yayın, ss.109-126, 2023

5. Marka Türleri ve Mimarisi

Marka Yönetimi Kavramlar ve Uygulamalar, Mehmet Marangoz, Funda Bayrakdaroğlu, Editör, Beta Yayın, İstanbul, ss.70-93, 2021

6. Amaçlar için Ortaklıklar

Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ile Kurumsal Dönüşüm, Canan Madran, Mustafa Tanyeri, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.350-408, 2020

7. Managing Marketing Effort

Marketing Management, Prof.Dr. Gülfidan Barış, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.206-227, 2019

8. The relationship between Country of Origin, Consumer Ethnocentrism and Country Image:Literature Review

Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences,, Rasim Yilmaz, Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang, ss.11-18, 2018

9. Tarihsel Perspektiften Salihli İlçesi Üzüm Üretimi, Pazarlaması ve Finansmanı

Geçmişten Günümüze Manisa (Şehzade II. Mehmed ve Manisa Tarihi - Kültürü - Ekonomisi) CİLT - 3, Züleyha Ustaoğlu,F. Çiftçioğlu,İ. Çağlar, Editör, Manisa Celal Bayar Üniversitesi Basımevi, Manisa, ss.2027-2038, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

10. Yüksek lisans düzeyinde verilen pazarlama eğitimi:ders planları incelemesi

Türkiye Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Muazzez Babacan, Editör, Beta Yayın, İstanbul, ss.96-108, 2016
Metrikler

Yayın

46

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

112

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

121

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

5

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

1009

H-İndeks (Sobiad)

8

Atıf (Diğer Toplam)

42

Toplam Atıf Sayısı

1183

Proje

3

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları