Makaleler
18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (5)
4. Kadınların rol algıları ve tüketim değerleri ilişkisi
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.11, sa.3, ss.991-1009, 2023 (Hakemli Dergi)
9. SOSYO EKONOMİK DURUM VE SİGARA İÇME DAVRANIŞIARASINDAKİ İLİŞKİ
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.22, sa.75, ss.29-38, 2018 (Hakemli Dergi)
10. 5P Olarak Paketlemenin Önemi Genç Sigara İçen Yetişkinlerde Sigara Paketlerinin Algıları, Bir Fokus Grup Çalışması
Journal of Current Researches on Business and Economics
, cilt.7, sa.2, ss.541-554, 2017 (Hakemli Dergi)
13. Reklam Harcamalarının Finansal Duruma Etkisinin Panel Veri Analizi Yöntemiyle Ölçümü
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.50, ss.68-85, 2016 (Hakemli Dergi)
14. Managing Sustainability Risks and Opportunities in Finance and Marketing
International Journal of Business and Management Studies
, cilt.6, sa.1, ss.75-86, 2014 (Hakemli Dergi)
15. How Turkish Banks Benefit From Social Media Analyzing Banks Formal Links
International Journal of Strategic Innovative Marketing
, cilt.1, sa.1, ss.120-129, 2014 (Hakemli Dergi)
17. An Empirical Study of Consumer Attitudes and Perceptions Toward Genetically Modified Foods GMF
EUROPEAN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES
, cilt.25, sa.1, ss.52-65, 2011 (Scopus)
18. Tüketim ve Yaşlı Tüketiciler Literatür Araştırması
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.1-10, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
16
1. Küreselleşmeden Endüstri 4.0’a Rekabet ve Maliyetler
3. Uuslararası Türk Coğrafyası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, 3 - 05 Eylül 2018, ss.29-35, (Tam Metin Bildiri)
2. Tarihsel Perspektiften Salihli İlçesi Üzüm Üretimi, Pazarlaması ve Finansmanı
Uluslararası Manisa Sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
4. Tarihsel Perspektiften Manisa Salihli İlçesi Üzüm Üretimi, Pazarlaması ve Finansmanı
Uluslararası Manisa Sempozyumu, Manisa, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
8. Yöneticilerde Sürdürülebilirlik Algısı ve Firma Uygulamalarına Yönelik Değerlendirme
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2015, ss.523-528, (Özet Bildiri)
10. Social Media Creates Competitive Advantages How Turkish Banks Use This Power A Content Analysis of Turkish Banks through Their Webpages
2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, 13 - 17 Eylül 2013, ss.137-145, (Tam Metin Bildiri)
12. Turkish Companies Value Creation through Social Media Tools Analyzing of Fortune 100 Turkey
12 th International Conference of Marketing Trends, 17 Ocak 2013 - 19 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
10
1. İslam İşbirliği Teşkilatı
Küreselleşme ve Uluslararası Ekonomik Kurumlar, GÜNER ÜMİT, Editör, Gazi Kitabevi, ss.71-86, 2024
3. Sıklık Dağılımı, Çapraz Tablolama ve Hipotez Testi
Pazarlama Araştırmaları, Bir Uygulamalı Yönelim, Nakip, Mahir; Hamşıoğlu Buğra, Ahmet, Editör, Palme Yayınevi, ss.437-481, 2023
4. Satıcılarda Kişilik Özellikleri
Değişen Dünyada Satışta Başarı, Yeni Stratejiler, İçlem Er, Fatma Demirağ, Editör, Ekin Basım Yayın, ss.109-126, 2023
5. Marka Türleri ve Mimarisi
Marka Yönetimi Kavramlar ve Uygulamalar, Mehmet Marangoz, Funda Bayrakdaroğlu, Editör, Beta Yayın, İstanbul, ss.70-93, 2021
6. Amaçlar için Ortaklıklar
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ile Kurumsal Dönüşüm, Canan Madran, Mustafa Tanyeri, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.350-408, 2020
7. Managing Marketing Effort
Marketing Management, Prof.Dr. Gülfidan Barış, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.206-227, 2019
8. The relationship between Country of Origin, Consumer Ethnocentrism and Country Image:Literature Review
Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences,, Rasim Yilmaz, Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang, ss.11-18, 2018
10. Yüksek lisans düzeyinde verilen pazarlama eğitimi:ders planları incelemesi
Türkiye Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Muazzez Babacan, Editör, Beta Yayın, İstanbul, ss.96-108, 2016
Metrikler
Yayın (WoS)
5
Yayın (Scopus)
5
Atıf (WoS)
112
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
121
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
5
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
20
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
1009
H-İndeks (Sobiad)
8
Atıf (Diğer Toplam)
42
Toplam Atıf Sayısı
1183
Proje
3
Tez Danışmanlığı
5
