SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
1
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
23
Kavram Karikatürü Destekli Probleme Dayalı Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Etkinliklerinin Akademik Başarı ve Kavramsal Anlama Üzerindeki Etkisi
Tarih Okulu Dergisi
, cilt.48, ss.3127-3159, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilişsel Kariyer Kuramı Açısından STEM Kariyer İlgisine Cinsiyetin Etkisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.20, ss.1284-1311, 2019 (Hakemli Dergi)
Probleme Dayalı FeTeMM Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi
SINIRSIZ EĞITIM VE ARAŞTIRMA DERGISI = THE JOURNAL OF LIMITLESS EDUCATION AND RESEARCH
, cilt.4, sa.1, ss.40-63, 2019 (Hakemli Dergi)
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Gözünden Havacılık ve Uzay Mühendisi
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.45, sa.45, ss.1-21, 2019 (Hakemli Dergi)
Perceptions and Attitudes of Secondary School Students towards Engineers and Engineering
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE
, cilt.9, sa.10, ss.90-106, 2018 (Hakemli Dergi)
Evaluation of TPCK Usage Levels in Materials Developed With Stop Motion Animation Technıque
European Journal of Education Studies
, cilt.3, sa.12, ss.75-95, 2017 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine İlişkin Görüşleri (Science Teacher Candidates’ Views About Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK)
Eğitimde Kuram ve Uygulama (Journal of Theory and Practice in Education)
, cilt.13, sa.4, ss.570-600, 2017 (Hakemli Dergi)
The Effects of The Model Based Activities on Overcoming The Misconceptions Regarding The Particulate Natured Structure of The Matter
E- Journal of New World Sciences Academy
, cilt.9, sa.3, ss.248-275, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretim ve Ortaöğretim Öğrencilerinin Atom ve Moleküllerin Şekli Üzerine Bazı Fiziksel Etkenlerin Etkisini Anlamalarının Araştırılması
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.3, sa.3, ss.56-73, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
27
Probleme Dayalı FeTeMM Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (International Congress on Science and Education), Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
Ortaokul Öğrencilerinin Mühendis Algılarının Çizim Tekniğiyle Belirlenmesi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (International Congress on Science and Education ), Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
Mühendislik Tasarım Temelli Fen Eğitiminde Örnek Bir Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Uygulaması
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (International Congress on Science and Education), Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
Ortaokul Öğrencilerinin Mühendislik Algılarının Belirlenmesi (Determinining of Engineering Perceptions of Secondary School Students)
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.153-164, (Tam Metin Bildiri)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Materyal Geliştirme Konusunda Sahip Oldukları Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Farklı Ölçme Araçları İle Karşılaştırılması (Evaluating of Science Teacher Candidates’ Technological pedagogical content knowledge (TPCK) in the context of data obtained from different measurement tools)
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.141-152, (Tam Metin Bildiri)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Materyallerdeki Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz yeterliklerinin Tespit Edilmesine Yönelik Ölçme Aracı Geliştirilmesi: Dereceli Puanlama Anahtarı
YÜKSEKÖĞRETİMDE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE UYGULAMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Determining the Misconception that the High School Stdents Hold Regarding the Particulate Nature of Matter
Yıldız International Conference on Educational Research And Social Science, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
İlköğretim ve Ortaöğretim Öğrencilerinin Atom ve Moleküllerin Şekli Üzerine Bazı Fiziksel Etkenlerin Etkisini Anlamalarının Araştırılması
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)