SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Finans Sektöründe Hizmet Tasarımında Kırılgan Tüketicinin Korunması
14. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
Eğitici Drama Dersinin Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Öğretme Tutkusu, Kişisel Değerleri ve İletişim Becerileri Üzerine Etkisi
3rd International Recreation and Sports Management Congress, Antalya, Türkiye, 16 - 19 Mayıs 2022, ss.129-130, (Özet Bildiri)
The Evolution of Transmedia Storytelling in Entertainment Industry of Turkey
ICMR 2019 International Conference on Management Research (Innovation and Creativity and Sustainability in Emerging Market), Lahore, Pakistan, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
Manisa’nın Ekonomik Açıdan Uluslararasılaşmasına Dair Bir İnceleme
Uluslararası Manisa Sempozyumu, Manisa, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.16-17, (Özet Bildiri)
Accreditation as a Means to Strengthen the Brand Promise of Universities
8TH INTERNATIONAL CONGRESS ON ENTREPRENEURSHIP, Balıkesir, Türkiye, 14 - 16 Haziran 2017, (Özet Bildiri)
İHRACATÇI FİRMA TEMSİLCİLERİNİN YURTDIŞI SEYAHATLERİNDE KONAKLAMA VE GIDA SEÇİMİNDE DİN BELİRLEYİCİ BİR FAKTÖR MÜDÜR?
1.International Halal Tourism Congress, Antalya, Türkiye, 07 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)
Alişverişin “Baba” Hali: Baba Olmakla Değişen Tüketim Alişkanliklarini Belirlemeye Yönelik Nitel Bir Araştirma
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.498-501, (Özet Bildiri)
The Added Value of Brands Provided By Turquality Program: Case Study for Incı Aku's Brand
V. European Conference on Social and Behavioral Science, StPetersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.668, (Özet Bildiri)
TÜRK TARIM ÜRÜNLERİNİN MARKALAŞARAK KÜRESELPAZARLANMASINA YÖNELİK YENİ BİR İŞBİRLİĞİ MODELİ AGROPARKLAR
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
Mobil Ticaret (M-Ticaret) Aracı Olarak Akıllı Telefon Uygulamalarının Tüketicilerin Alışveriş Alışkanlıkları Üzerindeki Etkileri
12. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Muğla, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2013, cilt.1, ss.630-637, (Tam Metin Bildiri)
Dünya Kavun Pazarında Türkiye'nin Payı ve Bu Payın Geliştirilmesine Yönelik Öneriler
Kırkağaç Araştırmaları Sempozyumu, Manisa, Türkiye, 13 - 14 Eylül 2012, ss.123-132, (Tam Metin Bildiri)
Küresel Krizin Perakende Sektörüne Yansımaları ve Perakendecilerin Karşı Hamleleri
Ulusal Yönetim ve Ekonomi Bilimleri Konferansı, İzmir, Türkiye, 24 - 25 Eylül 2009, cilt.3, ss.355-368, (Tam Metin Bildiri)
Globalleşen Türk Perakende Sektöründe Yabancı Perakendecilerin Sosyal Pazarlamaya Yaklaşımları
The Third Business and Economy International Workshop - Rethinking Home Planet (Giresun University), Giresun, Türkiye, 26 - 27 Haziran 2008, ss.171-181, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarına Türk Organize Gıda Perakendecilerinin Yaklaşımları
Sürdürülebilirlik Odaklı İş Modelleri - İşletmeler için Çevresel ve Ekonomik Stratejiler, Akpınar, Muhammed Enes; Şenol, M.Emre, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.7-28, 2023
Çevre Okuryazarlığı
Tüketim Okuryazarlığı / Bilinçli Tüketici - Bilinçli Tüketim, Çelik, Asiye Ayben, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.119-150, 2022
Çalışma Yaşamında Engelli Bireyler
Farklılıkların Yönetimi ve Kapsayıcılık - Uluslararası Yaklaşım, Sürgevil Dalkılıç, Olca; Yılmaz Kurt, Benan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.220-260, 2022
Perakende Sektöründe Kapsayıcı Hizmet Tasarımı
Üretim ve Hizmet Sektörlerinde Tematik Yaklaşımlar: Performans ve Verimlilik Önerileri, Akpınar, Muhammed Enes; Güney, Hilmi, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1-22, 2022
SKA 14 Sudaki Yaşam
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ile Kurumsal Dönüşüm, Canan Madran & Mustafa Tanyeri, Editör, Akademisyen Kİtabevi, Ankara, ss.331-350, 2020
Manisa'da Hizmetler Sektörü
Manisa Ekonomisi ve Vizyonu, Mustafa Tepeci, İsmail Metin, A.Tayfur Akcan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.139-155, 2019
7. Türkiye’de Uluslararası İşbirliği İle Yapılan Yayınların Bibliyometrik Analizi
Sosyo-Ekonomik Araştırmalar, Volkan Yurdadoğ, Haşim Akça, Emine Türkan Ayvaz Güven, Editör, Lambert Academic Publishing, Beau Bassin, ss.107-128, 2018
AGOA: Afrika Büyüme Fırsat Kanunu
Afrika Politikası 21. Yüzyılda Güvenlik, Refah ve Demokrasi Arayışı, Çomak, Hasret Sancaktar, Caner Çınar, Huriye Yıldırım, Editör, Beta, İstanbul, ss.363-372, 2017
Alışverişin “Baba” Hâli: Baba Olmakla Değişen Tüketim Alışkanlıklarını Belirlemeye YönelikNitel Bir Araştırma
Çalış Babam ÇalışBaba Olmak ve Baba Olmanın Çalışma Yaşamına Yansımaları, Sürgevil Dalkılıç, Olca, Editör, Nobel Akademik, ss.349-392, 2017
Yaşam Döngüsünde Kadının Anneliğe Geçişi ile Birlikte Doğan Yeni Bir Endüstri: Annelik Endüstrisi
Çalışanne Kadın Akademisyenlerin Kaleminden Çalışma Yaşamında Annelik, Doç.Dr. Olca Sürgevil Dalkılıç, Editör, Nobel, Ankara, ss.313-338, 2015
Örgütsel Yenilik
Örgüt Kuramları ve Tasarımını Anlamak Understanding the Theory and Design of Organizations (Onuncu Basımdan Çeviri), Çeviri Editörü: Ömür N.Timurcanday Özmen, Çeviri Ed.Yrd.: Sevgi Bakar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.368-413, 2015