Doç. Dr. VOLKAN YAKIN
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Manisa Celal Bayar Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Effect of Cognitive Dissonance Theory and Brand Loyalty on Consumer Complaint Behaviors: A Cross-Cultural Study
YAKIN V.
,
Güven H.
,
David S.
,
GÜVEN E.
,
Bărbuță-Mișu N.
,
Güven E. T. A.
, et al.
Sustainability (Switzerland)
, cilt.15, sa.6, 2023 (SCI-Expanded)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
DİJİTAL İÇERİK PLATFORMLARINA YÖNELTİLEN ŞİKAYETLERİN ANALİZİ: ŞİKAYETVAR VE EKŞİ SÖZLÜK ÖRNEĞİ
YAKIN V.
,
GÜVEN H.
,
ÖZÇINAR M.
INTERNATIONAL EGE CONGRESS ON NEW MEDIA AND COMMUNICATION CONGRESS, Türkiye, 23 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
Analysis of Complaints Directed at Digital Content Platforms : a Case Study of Şikayet Var and Ekşi Sözlük
YAKIN V.
,
ÖZÇINAR M.
International Ege Congress on Media and Communication Congress, İzmir, Türkiye, 23 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
THE EFFECT OF THE LEVEL OF CYNICISM OF HOSPITALITY CONSUMERS ON CONSUMER BOYCOTT BEHAVIOR
ARSLAN B.
,
Kaya G.
,
Bakır Y.
,
YAKIN V.
10th International European Conference on Interdisciplinary Scientific Research, İsviçre, 27 Ağustos 2024, (Tam Metin Bildiri)
Amaca Yönelik Pazarlama Kampanyalarında Tüketici Katılım Niyetini Etkileyen Algısal Faktörler
GÜVEN E.
,
YAKIN V.
15th International Congress on Social Studies with Recent Researches, Türkiye, 21 Mayıs 2022, cilt.4, ss.1240-1255, (Tam Metin Bildiri)
Sosyal Medya Reklam Kampanyalarında Emoji Kullanımına Karşı Düşünce ve Tutumların Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
ERU O.
,
YAKIN V.
Pazarlama Kongresi 2019, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
INTERNET BAĞIMLILIĞININ ONLINE KOMPULSİF VE ONLİNE ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
YAKIN V.
,
AYTEKİN P.
ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
The Effects Of Usage Of Emojis On Success Of Social Marketing Campaigns
YAKIN V.
,
ERU O.
2nd International Conference onSocial Sciences and Education Research, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
Paylaşım Ekonomisine Yönelik Nicel Bir Araştırma Türk Tüketicileri Açısından AirBnb Örneği
YAKIN V.
,
KACAR A. İ.
21. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
Sosyal Pazarlamada Duygusal ve Rasyonel Reklam Çekicilikleri
AYTEKİN P.
,
YAKIN V.
19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
Markaların Kişilik Arketiplerinin Algılanması Üzerine Bir Araştırma
YAKIN V.
,
AY İ. C.
Visualist2012 (Uluslararası Görsel Kültür Kongresi: İletişimde,Sanatta ve Tasarımda Yeni Yaklaşımlar), 7 - 09 Mart 2012, (Özet Bildiri)
İnternet Perakendeciliği ve Ağızdan Ağıza Pazarlama İlişkisi Tuğla Duvarlar Yıkılabilir mi
YAKIN V.
8.Anadolu İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Sağlık Hizmetlerinde Sosyal Pazarlama
YAKIN V.
Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar, volkan yakin, Editör, Ekin, ss.207-234, 2020
Eşitsizliklerin Azaltılması
YAKIN V.
Sürdürülebilir Kalkınma İçin KÜRESEL AMAÇLAR, Canan Madran, Mustafa Tanyeri, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.231-254, 2020
E-WOM as a New Paradigm in the Consumer Decision-Making Process
GÜVEN E.
,
YAKIN V.
Managing Diversity, Innovation, and Infrastructure in Digital Business, Ray, Nilanjan, Editör, IGI GLOBAL, Hershey PA, ss.64-81, 2019
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
15
Atıf (Scopus)
3
H-İndeks (Scopus)
1
Proje
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları