Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

DİJİTAL İÇERİK PLATFORMLARINA YÖNELTİLEN ŞİKAYETLERİN ANALİZİ: ŞİKAYETVAR VE EKŞİ SÖZLÜK ÖRNEĞİ

INTERNATIONAL EGE CONGRESS ON NEW MEDIA AND COMMUNICATION CONGRESS, Türkiye, 23 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

Analysis of Complaints Directed at Digital Content Platforms : a Case Study of Şikayet Var and Ekşi Sözlük

International Ege Congress on Media and Communication Congress, İzmir, Türkiye, 23 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

THE EFFECT OF THE LEVEL OF CYNICISM OF HOSPITALITY CONSUMERS ON CONSUMER BOYCOTT BEHAVIOR

10th International European Conference on Interdisciplinary Scientific Research, İsviçre, 27 Ağustos 2024, (Tam Metin Bildiri)

Amaca Yönelik Pazarlama Kampanyalarında Tüketici Katılım Niyetini Etkileyen Algısal Faktörler

15th International Congress on Social Studies with Recent Researches, Türkiye, 21 Mayıs 2022, cilt.4, ss.1240-1255, (Tam Metin Bildiri)

INTERNET BAĞIMLILIĞININ ONLINE KOMPULSİF VE ONLİNE ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ

ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

The Effects Of Usage Of Emojis On Success Of Social Marketing Campaigns

2nd International Conference onSocial Sciences and Education Research, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

Sosyal Pazarlamada Duygusal ve Rasyonel Reklam Çekicilikleri

19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

Markaların Kişilik Arketiplerinin Algılanması Üzerine Bir Araştırma

Visualist2012 (Uluslararası Görsel Kültür Kongresi: İletişimde,Sanatta ve Tasarımda Yeni Yaklaşımlar), 7 - 09 Mart 2012, (Özet Bildiri)

İnternet Perakendeciliği ve Ağızdan Ağıza Pazarlama İlişkisi Tuğla Duvarlar Yıkılabilir mi

8.Anadolu İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Sağlık Hizmetlerinde Sosyal Pazarlama

Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar, volkan yakin, Editör, Ekin, ss.207-234, 2020

Eşitsizliklerin Azaltılması

Sürdürülebilir Kalkınma İçin KÜRESEL AMAÇLAR, Canan Madran, Mustafa Tanyeri, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.231-254, 2020

E-WOM as a New Paradigm in the Consumer Decision-Making Process

Managing Diversity, Innovation, and Infrastructure in Digital Business, Ray, Nilanjan, Editör, IGI GLOBAL, Hershey PA, ss.64-81, 2019
Metrikler

Yayın

15

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları