SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
1
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
17
Sürdürülebilirlik konusunda bilinçli tüketicilerin moda tüketim davranışları: Hızlı moda mı yavaş moda mı?
international journal of human sciences
, cilt.4, sa.20, ss.596-610, 2023 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Paylaşım Ekonomisine Katılmalarına Etki Eden Paylaşım Engelleri ve Farklı Paylaşım Durumları
Turkish Studies - Economics, Finance, Politics
, cilt.15, sa.1, ss.595-612, 2020 (Hakemli Dergi)
COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE İÇ MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİNİN DIŞ MÜŞTERİLERİN MARKA İMAJ ALGISI ve MARKA SADAKATİ KAPSAMINDA ANALİZİ
Econharran
, cilt.4, sa.6, ss.128-156, 2020 (Hakemli Dergi)
Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Pazarlamadaki Yeri
AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi
, cilt.10, sa.39, ss.111-154, 2019 (Hakemli Dergi)
RESEARCH ON DETERMINING PERCEPTIONS AND ATTITUDESTOWARDS EMOJI USE IN DIGITAL MARKETING CAMPAIGNS
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.28, sa.2, ss.83-100, 2019 (Hakemli Dergi)
İNTERNET BAĞIMLILIĞININ ONLINE KOMPULSİF VE ONLINE ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.199-222, 2019 (Hakemli Dergi)
Sharing Economy: Why the Turkish consumers use Airbnb?
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
, cilt.2, sa.6, ss.25-36, 2017 (Hakemli Dergi)
Duygusal ve Rasyonel Sosyal Reklam Mesajlarının Etkililiği Üzerine Bir Araştırma
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.507-526, 2015 (Hakemli Dergi)
Reklamlarda Kullanılan Marka Kişilik Arketiplerinin Göstergebilimsel Analizi
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.345-355, 2014 (Hakemli Dergi)

From Online Public Relations to E Health Interactivity Website Performance Of University Hospitals In Turkey
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.7, sa.32, ss.630-638, 2014 (Hakemli Dergi)
Markaların Kişilik Arketiplerinin Algılanması Üzerine Bir Araştırma
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication
, cilt.2, sa.3, ss.27-36, 2012 (Hakemli Dergi)
Çevresel Yönetim Muhasebesi Aracı Olarak Malzeme Akış Maliyet Muhasebesi Yöntemi
Muhasebe ve Denetime Bakış
, sa.27, ss.69-90, 2009 (Hakemli Dergi)
Stres Düzeylerinin Çalışanların İş Doyumu Üzerine Etkisi
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.163-179, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
Analysis of Complaints Directed at Digital Content Platforms : a Case Study of Şikayet Var and Ekşi Sözlük
International Ege Congress on Media and Communication Congress, İzmir, Türkiye, 23 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
INTERNET BAĞIMLILIĞININ ONLINE KOMPULSİF VE ONLİNE ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Paylaşım Ekonomisine Yönelik Nicel Bir Araştırma Türk Tüketicileri Açısından AirBnb Örneği
21. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
Sosyal Pazarlamada Duygusal ve Rasyonel Reklam Çekicilikleri
19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
İnternet Perakendeciliği ve Ağızdan Ağıza Pazarlama İlişkisi Tuğla Duvarlar Yıkılabilir mi
8.Anadolu İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
Sağlık Hizmetlerinde Sosyal Pazarlama
Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar, volkan yakin, Editör, Ekin, ss.207-234, 2020
Eşitsizliklerin Azaltılması
Sürdürülebilir Kalkınma İçin KÜRESEL AMAÇLAR, Canan Madran, Mustafa Tanyeri, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.231-254, 2020