Arş. Gör. SELİN GÖRAL NAZLIOĞLU


İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA

Eğitim Bilgileri

2019 - 2019

2019 - 2019

Doktora

Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Türkiye

2018 - 2019

2018 - 2019

Yüksek Lisans

Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Türkiye

2016 - 2018

2016 - 2018

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

2012 - 2016

2012 - 2016

Lisans

Gazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2019

2019

Yüksek Lisans

Bütünleşik pazarlama iletişimi faaliyetlerinde geleneksel ünlü ve sosyal medya fenomeni kullanımının tüketici davranışına etkisi

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

Yabancı Diller

İngilizce

Akademik Unvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

2023 - 2024

2023 - 2024

Araştırma Görevlisi

Columbia University in the City of New York

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

2020 - 2023

2020 - 2023

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Ünlü Kullanımı: Geleneksel Ünlü ve Sosyal Medya Fenomeni

GÖRAL S., KARTAL B.

10. Uluslararası Girişimcilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, cilt.1, ss.1-617, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

TÜKETİCİLERİN PERAKENDE MARKALARINA BAKIŞI:KOOPERATİF MARKA ÖRNEĞİ

GÖRAL S., BAŞ M.

22. Milletlerarası Türk Kooperatifçilik Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, cilt.52, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

Z KUŞAĞININ KRİPTO PARAYA YÖNELİK BİLGİ VE BEKLENTİLERİNİN İNCELENMESİ

KARTAL B., KAHRAMAN A., GÖRAL NAZLIOĞLU S.

GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE PARA, BANKACILIK VE FİNANS TARTIŞMALARI, Karğın, Mahmut; Özcan, Süleyman Emre; Bakırtaş, Doğan, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, Manisa, ss.585-600, 2022

2022

2022

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Faaliyetlerinde Ünlü Etkileyicilerden Yararlanılması

GÖRAL NAZLIOĞLU S., KARTAL B.

Ulusal ve Küresel Ölçekte Tüm Yönleriyle Pazarlama, Karabulut Şahin, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.123-147, 2022

2022

2022

Z Kuşağının Kripto Paraya Yönelik Bilgi ve Beklentilerinin İncelenmesi

KARTAL B., KAHRAMAN A., GÖRAL NAZLIOĞLU S.

Geçmişten Bugüne Para, Bankacılık ve Finans Tartışmaları, Karğın Mahmut, Özcan Süleyman Emre, Bakırtaş Doğan, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.585-600, 2022

2021

2021

Yapay Zekânın Gelişimi ve Pazarlama Uygulamalarında Kullanımı

KAHRAMAN A., GÖRAL NAZLIOĞLU S.

Muhasebe-Organizasyon-Pazarlama: Anlayış Tartışma ve Gelişmeler, Şahin Karabulut, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.253-269, 2021

2019

2019

Sosyal Medyanın Pazarlama İletişimine Etkisi

GÖRAL S., KARTAL B.

Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları - Vaka Analizleri İle -, Aysun Kahraman, Esra Güven, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.291-313, 2019