Metrikler
Eğitim Bilgileri
2002 - 2010
2002 - 2010Doktora
Türkiye
1997 - 2000
1997 - 2000Yüksek Lisans
Trakya Üniversitesi, Türkiye
1993 - 1997
1993 - 1997Lisans
Trakya Üniversitesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2010
2010Doktora
İnovasyon yönetiminin marka yönetimi üzerindeki etkileri: Mobilya sektörüne yönelik bir araştırma
Manisa Celal Bayar Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
2000
2000Yüksek Lisans
Hazır giyim sektöründe mevsim sonu indirimli satışların tüketici satınalma tercihleri üzerindeki etkileri ve bir uygulama
Trakya Üniversitesi
Yabancı Diller
İngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Unvanlar / Görevler
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
2001 - Devam Ediyor
2001 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi Dr.
1998 - 2000
1998 - 2000Araştırma Görevlisi
Trakya Üniversitesi
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam Ediyor2015 - 2019
2015 - 2019Manisa Celal Bayar Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
1998 - 2001
1998 - 2001Araştırma Görevlisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Araştırma Görevlisi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2023
2023Doktora
Politik pazarlama uygulamalarının İstanbul Büyükşehir Belediye Seçimleri üzerindeki etkisi: 1994-2019 dönemi
IŞIK Ö. (Danışman)
M.EMİN(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Üniversite Sanayi İşbirliği Bağlamında Dijital Dönüşüm: Endüstri 4.0 Üzerine Bir Araştırma
IŞIK Ö. (Danışman)
M.ALBAYRAK(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Üniversite Sanayi İşbirliği Bağlamında Endüstri 4.0 – Meslek Yüksekokulları Üzerine Bir Araştırma
IŞIK Ö. (Danışman)
M.ALBAYRAK(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Sosyal medyadaki ağızdan ağıza pazarlama faaliyetlerinin satın alma kararları üzerine etkileri
IŞIK Ö. (Danışman)
E.GÜVEN(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2017
20171. Yüksekokul Öğrencilerinin Öz-Yeterlilik Algıları İle İletişim Becerileri Arasındaki İlişki
TETİK S., IŞIK Ö.
Journal of International Multidiciplinary Acdemic Researhs/Uluslararası Multidisipliner Akademik Araştırmalar Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.17-25, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2017
20171. YÜKSEKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÖZ YETERLİLİK ALGILARI İLE İLETİŞİMBECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
TETİK S., IŞIK Ö.
UMYOS 2017. Bosna Hersek, Saraybosna, Saraybosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, cilt.2, ss.103-110, (Tam Metin Bildiri)
2017
20172. Yüksekokul Öğrencilerinin Öz Yeterlilik Algıları İle İletişim Becerileri Arasındaki İlişki
TETİK S., IŞIK Ö.
6th INTERNATIONAL VOCATIONAL SCHOOLS SYMPOSIUM (UMYOS), Sarajevo, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, cilt.2, ss.103-108, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Hazır Giyim Sektöründe Mevsim Sonu İndirimli Satışların Tüketicilerin Satınalma Davranışları Üzerindeki Etkileri
IŞIK Ö.
Ekin Basın Yayın Dağıtım, Bursa, 2023
2021
20212. İnovasyon Yönetiminin Marka Yönetimi Üzerindeki Etkileri Mobilya Sektörüne Yönelik Bir Araştırma
IŞIK Ö.
Ekin Basın Yayın Dağıtım, Bursa, 2021
2019
20193. E-WOM:The New Consumer Megaphone – Underlying Reasons and Related Factors
GÜVEN E., IŞIK Ö.
Leveraging ComputerMediated Marketing Environments, Bowen Gordon, Ozuem Wilson, Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.311-327, 2019
2019
20194. Niş Pazarlama
IŞIK Ö.
Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları- Vaka Analizleri İle-, Kahraman Aysun, Güven Esra, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.143-157, 2019
2018
20185. SOSYAL MEDYADAKİ ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA(e-WOM)
GÜVEN E., IŞIK Ö.
YENİ NESİL İŞLETMELERDE GÜNCEL EĞİLİMLER, GÜVEN ESRA, ÇAVUŞOĞLU SELİN, Editör, BETA, ss.91-111, 2018
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ocak 2016
Ocak 2016