Dr. Öğr. Üyesi ÖZLEM IŞIK


SALİHLİ MESLEK YÜKSEKOKULU, PAZARLAMA VE REKLAMCILIK

PAZARLAMA


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

8

Atıf (Sobiad)

55

H-İndeks (Sobiad)

4

Tez Danışmanlığı

4

Eğitim Bilgileri

2002 - 2010

2002 - 2010

Doktora

Türkiye

1997 - 2000

1997 - 2000

Yüksek Lisans

Trakya Üniversitesi, Türkiye

1993 - 1997

1993 - 1997

Lisans

Trakya Üniversitesi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2010

2010

Doktora

İnovasyon yönetiminin marka yönetimi üzerindeki etkileri: Mobilya sektörüne yönelik bir araştırma

Manisa Celal Bayar Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

2000

2000

Yüksek Lisans

Hazır giyim sektöründe mevsim sonu indirimli satışların tüketici satınalma tercihleri üzerindeki etkileri ve bir uygulama

Trakya Üniversitesi

Yabancı Diller

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Unvanlar / Görevler

2011 - Devam Ediyor

2011 - Devam Ediyor

Yrd. Doç. Dr.

2001 - Devam Ediyor

2001 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi Dr.

1998 - 2000

1998 - 2000

Araştırma Görevlisi

Trakya Üniversitesi

Yönetimsel Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

2015 - 2019

2015 - 2019

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

1998 - 2001

1998 - 2001

Araştırma Görevlisi

Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Araştırma Görevlisi

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Perkendecilik Yönetimi

Ön Lisans

Ön Lisans

Marka Yönetimi

PAZARLAMA İLKELERİ 1

PAZARLAMA İLETİŞİM TEKNİKLERİ

Pazarlama İlkeleri 2

PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar

Lisans Çift Anadal

Lisans Çift Anadal

Perakende Pazarlama Yönetimi

Tutundurma Yönetimi

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2017

2017

1. YÜKSEKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÖZ YETERLİLİK ALGILARI İLE İLETİŞİMBECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

TETİK S., IŞIK Ö.

UMYOS 2017. Bosna Hersek, Saraybosna, Saraybosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, cilt.2, ss.103-110, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

2. Yüksekokul Öğrencilerinin Öz Yeterlilik Algıları İle İletişim Becerileri Arasındaki İlişki

TETİK S., IŞIK Ö.

6th INTERNATIONAL VOCATIONAL SCHOOLS SYMPOSIUM (UMYOS), Sarajevo, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, cilt.2, ss.103-108, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2019

2019

3. E-WOM:The New Consumer Megaphone – Underlying Reasons and Related Factors

GÜVEN E., IŞIK Ö.

Leveraging ComputerMediated Marketing Environments, Bowen Gordon, Ozuem Wilson, Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.311-327, 2019

2019

2019

4. Niş Pazarlama

IŞIK Ö.

Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları- Vaka Analizleri İle-, Kahraman Aysun, Güven Esra, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.143-157, 2019

2018

2018

5. SOSYAL MEDYADAKİ ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA(e-WOM)

GÜVEN E., IŞIK Ö.

YENİ NESİL İŞLETMELERDE GÜNCEL EĞİLİMLER, GÜVEN ESRA, ÇAVUŞOĞLU SELİN, Editör, BETA, ss.91-111, 2018

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ocak 2016

Ocak 2016

Diğer Dergiler