Eğitim Bilgileri
2004 - 2012
2004 - 2012Doktora
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2001 - 2004
2001 - 2004Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
1996 - 2000
1996 - 2000Lisans
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2012
2012Doktora
Kurumsal sosyal sorumluluk ve aktivizm ilişkisinin araştırılması: Türkiye’xxde özel sektör, kurumsal sosyal sorumluluk ve aktivizm ilintisi
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2004
2004Yüksek Lisans
Kitle psikolojisinin halkla ilişkiler ve propagandada kullanılması örnek olay: Irak-ABD Savaşı
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yabancı Diller
İngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Unvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorProf. Dr.
Manisa Celal Bayar Üniversitesi
2018 - 2022
2018 - 2022Doç. Dr.
Manisa Celal Bayar Üniversitesi
2017 - 2018
2017 - 2018Doç. Dr.
Sakarya Üniversitesi
2015 - 2017
2015 - 2017Dr. Öğr. Üyesi
Sakarya Üniversitesi
2012 - 2015
2012 - 2015Öğretim Görevlisi
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi
2007 - 2011
2007 - 2011Araştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorManisa Celal Bayar Üniversitesi
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorManisa Celal Bayar Üniversitesi
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorManisa Celal Bayar Üniversitesi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorManisa Celal Bayar Üniversitesi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorManisa Celal Bayar Üniversitesi
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorManisa Celal Bayar Üniversitesi
2021 - 2022
2021 - 2022Manisa Celal Bayar Üniversitesi
2019 - 2022
2019 - 2022Manisa Celal Bayar Üniversitesi
2019 - 2022
2019 - 2022Manisa Celal Bayar Üniversitesi
2019 - 2020
2019 - 2020Manisa Celal Bayar Üniversitesi
2018 - 2019
2018 - 2019Manisa Celal Bayar Üniversitesi
2015 - 2018
2015 - 2018Sakarya Üniversitesi
2015 - 2018
2015 - 2018Sakarya Üniversitesi
2015 - 2017
2015 - 2017Sakarya Üniversitesi
2015 - 2017
2015 - 2017Sakarya Üniversitesi
2015 - 2017
2015 - 2017Sakarya Üniversitesi
Verdiği Dersler
Lisans
Kurumsal Sosyal Sorumluluk
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamaları
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamaları
Lisans
Sosyal Psikoloji
Sosyal Sorumluluk
Örgütsel İletişim
Halkla İlişkilerde Yenilik ve Yaratıcılık
Kamu Yönetimi
Sağlık İletişimi
Kişilerarası İlişkiler ve İletişim
Etkili İletişim
Sosyolojiye Giriş
Kariyer Planlama
Halkla İlişkiler
Kriz Yönetimi
Kamu Yönetiminde Halkla İlişkiler
Toplum Bilimi
Siyaset Sosyolojisi
Medya ve Siyaset İlişkileri
Küreselleşme Bölgeselleşme ve Yerelleşme
Siyasal Düşünceler Tarihi
Sanal Ortamda Halkla İlişkiler ve Reklam
Topluma Hizmet Uygulamaları
İletişim Kuramları
Halkla İlişkiler Yazarlığı
Kurumsal Sosyal Sorumluluk
Hizmet Pazarlaması
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Projesi
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamaları
Bitirme Çalışması
Halkla İlişkilerde Yaratıcı Uygulamalar
Halkla İlişkiler ve Reklam Kampanyaları
Demokrasi Kültürü ve Halkla İlişkiler
Konu ve Gündem Yönetimi
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamaları
Kurum İçi İletişim
Medya İlişkileri Yönetimi
Halkla İlişkiler Proje ve Analizleri
Yeni Medya’da Halkla İlişkiler Ortamları
Halkla İlişkilerde Kurumsal Kimlik ve İmaj Oluşturma
Lisans Çift Anadal
Lisans Çift Anadal
Dönem Projesi
Sağlık Hizmetlerinde İletişimin Kuramsal Boyutlar
Sağlık Hizmetlerinde İletişimin Kuramsal Boyutları
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği
Kamu Diplomasisi
Halkla İlişkilerde Kriz Yönetimi ve Sorun Çözme
Halkla İlişkilerde Kriz Yönetimi Sorun Çözme
Yeni Medya
Halkla İlişkiler Stratejileri ve Uygulamaları
Etkinlik Yönetimi
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYELERİNİN HİZMETLERİNDE E-BELEDİYECİLİK UYGULAMALARININ ETKİNLİĞİ: MANİSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÖRNEĞİ
YILMAZ SERT N. (Danışman)
O.ÖZBİLEN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Festinger'in bilişsel uyumsuzluk yaklaşımına göre kan bağışlarının yetersizliğine yönelik bir çalışma
YILMAZ SERT N. (Danışman)
D.ÇELİK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Kent markalaşması çerçevesinde "Yavaş kentler": Taraklı örneği
YILMAZ SERT N. (Danışman)
G.DURSUN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Statü tüketimi ve materyalizm arasındaki ilişkinin incelenmesi: Demografik faktörlerin etkisi üzerine nicel bir araştırma
YILMAZ SERT N. (Danışman)
E.SERİN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Gençlerde marka sadakati oluşumunda sosyal medyanın rolü: Instagram örneği üzerine nicel bir araştırma
YILMAZ SERT N. (Danışman)
R.GÜNDOĞDU(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Sosyal medyada yer alan sponsorlu reklamların tüketici satın alma davranışına etkisi: Facebook örneği üzerine nicel bir araştırma
YILMAZ SERT N. (Danışman)
H.CAN(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025Manisa Kent Markalaşması: Üniversite Öğrencilerinin Algıları ve Stratejik Öneriler
ÖZÇINAR M., YILMAZ SERT N., GÜLAY H. G.
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.23, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
2024Bireylerin Sanal Topluluklara Katılım Motivasyonları Üzerine Netnografik Bir Araştırma
GÜMÜŞ S., GÜNEŞ E., YILMAZ SERT N.
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.22, sa.2, ss.411-431, 2024 (Hakemli Dergi)
2022
2022Kriz ve Ötesi...
YILMAZ SERT N.
PR Atölye Halkla İlişkiler Dergisi , ss.48-50, 2022 (Hakemsiz Dergi)
2019
2019“Halkla İlişkilerin Sosyal Rolü ve Lisans Eğitiminde Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin Önemi"
YILMAZ SERT N., ÇEVİK ERGİN T.
KİLAD , sa.14, ss.57-76, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019TÜRKİYE’DE ROMANLARA YÖNELTİLEN NEFRET SÖYLEMİNİN ROMANLAR TARAFINDAN ALGILANMA BİÇİMİ: ROMAN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE NİTEL BİR ÇALIŞMA
YILMAZ SERT N., Turhan Ş. B.
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , sa.3, ss.535-559, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019İkna Edici İletişimde Reklam Müziğinin Kullanımı: Banka Reklam Müziklerinin İkna Edici İletişim Stratejileri Açısından İncelenmesi
YILMAZ SERT N., ÖZEL A.
JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION
, cilt.6, sa.1, ss.205-226, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Reklamlarda Cinsel Cekicilik Kullanımının Tüketiciler Uzerinde Etkisi: Biscolata Reklamlarının Youtube Kanalı Uzerinden Netrografik Bir Incelemesi
ÇEVİK ERGİN T., YILMAZ SERT N., SALMANOVA L.
Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , ss.211-222, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017Kişilerarası Iletişimde Sosyal Medyanın Etkisi: Twitter Kullanımı ve Etkileri Uzerine Bir Calışma
YILMAZ SERT N., Versan E.
Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , sa.17, ss.59-82, 2017 (Hakemli Dergi)
2015
2015Sendikalarda Yeni Iletişim Teknolojilerinin Kullanımı ve Örgütsel Iletişim Faaliyetlerine Etkisi
YILMAZ SERT N.
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.8, sa.4, ss.104-130, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015SAÜ’ nün Uluslararası Öğrencileri
YILMAZ SERT N.
SAÜ AKTÜEL Sakarya Üniversitesi İletişim Fakültesi Uygulama Aktüel Dergisi , sa.1, ss.66-73, 2015 (Hakemsiz Dergi)
2015
2015Akademisyen Anneler
YILMAZ SERT N.
SAÜ AKTÜEL Sakarya Üniversitesi İletişim Fakültesi Uygulama Aktüel Dergisi , sa.1, ss.49-51, 2015 (Hakemsiz Dergi)
2014
2014Halkla Ilişkilerde Stratejik Sorun Yönetiminin Işlevi Uzerine Bir Değerlendirme
ÖZEL A., YILMAZ SERT N.
Intermedia International e-Journal , cilt.1, sa.1, ss.88-106, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Dijital Halkla Ilişkiler Aracı Olarak Kurumsal Bloglar Türkiye nin En Büyük 500 Sirketi Uzerine Bir Araştırma
ÖZEL A., YILMAZ SERT N.
Global Media Journal , cilt.5, sa.9, ss.303-321, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
2013Online Medya Okuryazarlığının Yetişkinler Için Önemi Online Haber Sitelerindeki Bannerlara Yönelik Bir Inceleme
SEZER N., YILMAZ SERT N.
AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi
, cilt.4, sa.13, ss.63-78, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
2012Türkiye de Özel Sektörün Kurumsal Sosyal Sorumluluk Anlayışına Ilişkin Yarar Algısı Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Duyurulmasında Web Sitelerinin Kullanılması
YILMAZ SERT N.
AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , cilt.3, sa.9, ss.30-50, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012Online Aktivizm Yoluyla Oluşturulan Etkilerin Metafor Kullanılarak Açıklanması
YILMAZ SERT N.
Akdeniz İletişim Dergisi , sa.17, ss.126-140, 2012 (Hakemli Dergi)
2009
2009Yerel Basının Etik Sorunları
YILMAZ SERT N.
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, cilt.2009, sa.36, ss.131-143, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2020
2020HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ LİSANS DERS PLANLARININ KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
GÜMÜŞ S., GÜNEŞ E., YILMAZ SERT N.
4. Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 19 Kasım 2020, ss.123-136, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018The Place and The Importance of Community Service Learning Course in Public Relations Bachelor's Degree Program
YILMAZ SERT N., ÇEVİK ERGİN T.
2nd International Scientific Conference “Teaching Methods For Economics And Business Sciences, Slovenya, 07 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Dijital Ortamda Halkla Ilişkiler: Online Topluluklar Uzerine Bir Araştırma
ÖZEL A., YILMAZ SERT N.
16th CİM- Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 24 - 28 Nisan 2018, ss.292-312, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018REKLAMLARDA CİNSEL ÇEKİCİLİK KULLANIMININ TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİSCOLATA REKLAMLARININ YOUTUBE KANALI ÜZERİNDEN NETNOGRAFİK BİR İNCELEMESİ
ÇEVİK ERGİN T., YILMAZ SERT N., SALMANOVA L.
1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 Mayıs 2018, ss.63-69, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Ikna Edici Iletişimde Reklam Müziğinin Kullanımı: Akbank Reklam Müziklerinin Ikna Teknikleri Açısından Incelenmesi
YILMAZ SERT N., ÇEVİK ERGİN T., Yılmaz E.
International conference on Quality on Higher Education, Sakarya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Halkla Ilişkiler Faaliyetlerinde Mobil Uygulamaların Kullanılması
YILMAZ SERT N., Yalçın D., Arapoğlu Ş. N., Nağıyev A.
2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017, ss.29, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Siyasal Iletişim Kampanyalarında Kitle Iletişim Araçlarının Kullanımı Afganistan 2014 Seçim Kampanyası Ornek Olay Incelemesı
YILMAZ SERT N., NACIR E. N., ANİQ F.
1.Uluslararası İletişim, Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 24 - 25 Mart 2016, ss.426-435, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Halkla Ilişkiler Ozel Etkinliklerinde Sosyal Medyanın Kullanımı Türkiye de Beyaz Eşya Markalarının Ozel Gün Etkinliklerinde Facebook Kullanımları Uzerine Bir Inceleme
YILMAZ SERT N., ALTUN G., PEKER A.
2.Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2016, ss.990-1003, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Iletişim Açısından Cocuk Oyunlarının Onemi Okul Oncesi Cocuklara Yönelik Bir Araştırma
YILMAZ SERT N., ELİF S.
Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, Erzurum, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015, cilt.1, ss.984-996, (Tam Metin Bildiri)
2014
2014Public Relations of a Strike A Case Study on the Turkish Airlines305 Resistance and Strike
YILMAZ SERT N.
12th Annual InternationalConference onCommunication and MassMedia, Atina, Yunanistan, 12 - 15 Mayıs 2014, ss.1-16, (Tam Metin Bildiri)
2013
2013Oğretim Uye ve Elemanlarının Sosyal Medya Kullanımı Iletişim Fakültelerine Yönelik Bir Araştırma
SEZER N., YILMAZ SERT N.
Yeni Medya Çalışmaları I. Ulusal Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2013, ss.143-160, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009Uluslararası Halkla Ilişkilerde Yerel ve Küresel Kültürün Etkileri
YILMAZ SERT N.
Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, cilt.2, ss.102-111, (Tam Metin Bildiri)
2005
2005Okullarda Yaşanan Siddetin Gazetelere Yansıması
YILMAZ SERT N.
2. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi ”İletişimin Çocuğa Etkisi”, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2005, cilt.1, ss.621-634, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
2024NAZİ PROPAGANDASINDA RADYONUN KULLANIMI ÖRNEK İNCELEME: HALK ALICISI (Volksempfänger VE 301)
YILMAZ SERT N.
Alanında Uluslararası Araştırmalar III, AKYÜZ SELMAN SELİM, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.203-217, 2024
2023
2023Yapay Zeka Destekli İletişim: Kullanım ve Uygulamaları
YILMAZ SERT N.
Dijital Rönesans: Yeni Kavramlar, Göker GÜLAY, Editör, Literatürk, ss.89-91, 2023
2023
2023Siyasal Halkla İlişkiler Sürecinde Spin Doktorluk
YILMAZ SERT N.
Halkla İlişkiler Kuramları ve Güncel Yaklaşımlar, Doç.Dr.Pınar Güner Koçak, Editör, Nobel, ss.275-295, 2023
2022
2022Türkiye'de Kadın Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Rolleri: Üniversitelerde Çalışan Kadın Halkla İlişkiler Uygulayıcılarına Yönelik İçerik Analizi
YILMAZ SERT N., GÜNER KOÇAK P.
Kadın ve Toplum Değişen Roller, İlişkiler, Sonuçlar, Fatma Gökçen Çetin Can, Editör, Orion Kitabevi, Ankara, ss.251-297, 2022
2022
2022Hayat Boyu Öğrenme ve Medya
YILMAZ SERT N.
HAYAT BOYU ÖĞRENME Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Nurhayat ÇELEBİ; Gülenaz SELÇUK, Editör, PEGEM, ss.179-203, 2022
2022
2022XXI.YÜZYILDA YENİ BİR ŞİDDET TÜRÜ: ÇEVRİMİÇİ ZORBALIK
SEZER N., YILMAZ SERT N.
A'DAN Z'YE İLETİŞİM -5, Nilüfer SEZER; Hasan ÇİFTÇİ, Editör, İKSAD, ss.609-648, 2022
2020
2020Kültür Sosyolojisi
YILMAZ SERT N.
Sosyolojiye Giriş, Songül Sallan Gül, Editör, Kaf Kitap Kafe, İstanbul, ss.171-189, 2020
2019
2019Yeni Medya Okuryazarlığı Becerileri
YILMAZ SERT N., ÇEVİK ERGİN T.
İletişim Çalışmaları 2019, Aytekin İşman, Aydın Ziya Özgür, Ahmet Eskicumalı, Mustafa Öztunç, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayınları, Sakarya, ss.182-192, 2019
2017
2017Kitle Psikolojinin Halkla Ilişkilerde Kullanılması
YILMAZ SERT N.
Iletişim Calışmaları, , Editör, Sakarya Üniversitesi Üniversite Yayın No:135, ss.561-573, 2017
2016
2016Aktivizmin Kavramsal, Gelişimsel ve Araçsal Açıdan Incelenmesi
YILMAZ SERT N.
Toplumsal Değişimin Yeni Yüzü Aktivizm, Doç.Dr.Nuray Yılmaz Sert, Editör, Değisim Yayınları, İstanbul, ss.11-43, 2016
2016
2016Halkla Ilişkiler Kampanya Planlama
YILMAZ SERT N.
Halkla Ilişkiler Kampanya Analizi, Doç.Dr.Jale Balaban, Editör, Anadolu Universitesi, Eskişehir, ss.2-19, 2016
2015
2015Dijital Halkla İlişkiler Kavram ve Araçları
ÖZEL A., YILMAZ SERT N.
Derin Yayınları, İstanbul, 2015
2015
2015Gerilla Reklamlar ve Sosyal Medyadaki Uygulamaları
SEZER N., YILMAZ SERT N.
Yeni Medya ve Reklam, Abdullah Özkan, Nilnur Tandaçgüneş, Betül Önay Doğan, Editör, Der Kitabevi, İstanbul, ss.131-158, 2015
2015
2015Güven ve Kişilerarası Iletişim Ilişkisi: Kocaeli Universitesi Akademik Personeline Yönelik Bir Araştırma
YILMAZ SERT N.
Iletişim Çalışmaları 2015, Prof.Dr.Aydın Ziya Özgür, Prof.Dr.Aytekin İşman, Editör, Sakarya Üniversitesi Üniversite Yayın No:134, Sakarya, ss.1-25, 2015
2015
2015Halkla Ilişkiler Etiği ve Yeni Medya Uzerine…
YILMAZ SERT N.
Halkla Ilişkiler de Uzmanlaşma, Sevim Koçer, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.249-276, 2015
2014
2014TV Kamu Spotu Reklamlarının Medya Okuryazarlığı Cerçevesinde Kullanılması: ”Çocuk ve Medya Hareketi” TV Kamu Spotu Reklamının Göstergebilimsel Cözümlenmesi
SEZER N., YILMAZ SERT N.
Iletişim Araştırmalarında Göstergebilim, Yrd. Doç. Dr. Ahmet GÜNEŞ, Editör, Literatürk, Konya, ss.11-47, 2014
2014
2014Yeni Medyada Aktivist Hareketler Ornek Inceleme: Türkiye’de LGBTT Aktivizmi
YILMAZ SERT N.
Yeni Medya Araştırmaları Kavramlar Uygulamalar Tartışmalar, İdil Sayımer, Editör, Literatürk, Konya, ss.283-336, 2014
2012
2012Cevre Hareketlerinde Medyanın Tutumu ve Alternatif Medyanın Kullanımı Ornek Inceleme: ”Yalova Termik Santraline HAYıR!” Kampanyası
YILMAZ SERT N.
Medya ve Gündelik Yaşamda Cevre Gerçeği, Serkan Kırlı - Ümit Sarı, Editör, Aya Kitap, İstanbul, ss.64-77, 2012
Desteklenen Projeler
2025 - 2027
2025 - 2027TR4 Doğu Marmara Bölgesi BİST Şirketlerinin Yatırımcı İlişkilerinde İletişim Sorunlarının Tespiti ve Çözüm Önerileri
TÜBİTAK Projesi
Taşoğlu N.(Yürütücü), Yılmaz Sert N., Akbulut D., Dondurucu Dede Z. B., Çağlayan S.
2025 - 2026
2025 - 2026Dijital Ayak İzi Yönetimi: Üniversite Öğrencilerinin Dijital Ortamlardaki Davranışları İle Öznel Algılarının Karşılaştırmalı Analizi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Yılmaz Sert N. (Yürütücü), Gülay H. G., Güneş E., Gümüş S.
2023 - 2025
2023 - 2025Medya Tasarımının Manisa Kent Markalaşması Üzerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Özçınar M. (Yürütücü), Yılmaz Sert N., Baştan S., Gülay H. G., Güler İplikçi H., Özkan Ö. H., et al.
2024 - 2024
2024 - 2024