Öğr. Gör. Dr. MÜMİNE KARADAĞ


SARUHANLI MESLEK YÜKSEKOKULU, YÖNETİM VE ORGANİZASYON

İŞLETME YÖNETİMİ

Eğitim Bilgileri

2017 - 2021

2017 - 2021

Doktora

Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Türkiye

2010 - 2013

2010 - 2013

Yüksek Lisans

Manisa Celal Bayar Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye

2003 - 2007

2003 - 2007

Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2021

2021

Doktora

Etik olmayan sosyal medya paylaşımlarının tüketicilerin satın alma niyeti üzerindeki etkisi

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

Yabancı Diller

İngilizce

Akademik Unvanlar / Görevler

2016 - 2021

2016 - 2021

Öğretim Görevlisi

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

Yönetimsel Görevler

2024 - 2027

2024 - 2027

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

2007 - 2016

2007 - 2016

Portföy Yönetmeni

YAPI KREDİ BANKASI A.Ş., Portföy Yönetmeni

Verdiği Dersler

Ön Lisans

Ön Lisans

Temel Hukuk

Üretim Yönetimi

Yönetim ve Organizasyon

Davranış Bilimleri

İSTATİSTİK

TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

LOJİSTİK YÖNETİMİ

İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

EYVAH, YA SATIN ALAMAZSAM ?!: PANİK ALIŞVERİŞİ

YALÇINKAYA N., KARADAĞ M.

21. ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Türkiye, 12 Mayıs 2022, ss.566-580, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

GELENEKSEL LİDERLER OUT, DİJİTAL LİDERLER İN

ÜNAL A., KARADAĞ M.

Gençlerle 360 Derece Ulusal Öğrenci Kongresi, Manisa, Türkiye, 03 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

Bilinçaltı Pazarlamada “Koku”ların Hâkimiyeti

YALÇINKAYA N., KARADAĞ M., YALÇINKAYA M. H.

II. Uluslararası Sosyal Araştırmalar veDavranış Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2018, cilt.1, ss.1-819, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

Ekonomilerde Artan Rekabet ve İnovasyonun Lojistik Üzerine Etkisi: Türkiye

YALÇINKAYA M. H., KARADAĞ M., YALÇINKAYA N.

ICEB 2017 III. International Congress on Economics and Business, Novi-Sad, Sırbistan, 19 - 23 Mayıs 2017, ss.296-310, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

Dijital Pazarlamada Etik: Teknolojinin Sorumlu Kullanımı

YALÇINKAYA N., KARADAĞ M.

Pazarlamada Yaratıcılık: Fark Yaratacak Yaklaşımlar, GÜRDİN BAHAR, Editör, BİDGE Yayınları, ss.124-154, 2024

2023

2023

Pazarlamada Yeni Bir Trend: Neokolektivizm

KARADAĞ M., YALÇINKAYA N.

Uygulama ve Pratikte Pazarlama Tartışmaları, Neslihan YALÇINKAYA, Editör, Yaz Yayınları, ss.169-186, 2023

2023

2023

TÜRKİYE’DE E-TİCARET VE E-PAZARLAMANIN DEĞİŞEN YÜZÜ

KARADAĞ M., YALÇINKAYA N.

TÜRKİYE YÜZYILINDA YENİ TRENDLER “Türkiye’nin Yeni Ekonomi ve Pazarlama Dinamikleri”, M. Hakan YALÇINKAYA, İlkay DİLBER, Editör, Yaz Yayınları, ss.167-192, 2023

2023

2023

Anlık Satın Alma Eğiliminde Reklama Yönelik Tutumların Etkisi

KARADAĞ M., YALÇINKAYA N.

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler III, Osman Karkacıer, Mehmet Korkmaz, Editör, Platanus Publishing, ss.303-324, 2023

2023

2023

Hedonik Tüketimden Faydacı Tüketime: Enflasyonist Ortamda Tüketici Davranışları

YALÇINKAYA N., KARADAĞ M.

Türkiye Yüzyılında Yeni Trendler: “Türkiye’nin Yeni Ekonomi ve Pazarlama Dinamikleri”, M. Hakan YALÇINKAYA, İlkay DİLBER, Editör, Yaz Yayınları, ss.23-46, 2023

2023

2023

Pazarlamada Z Kuşağı Etkisi: Oyun Sektörü Üzerine Bir İnceleme

YALÇINKAYA N., KARADAĞ M.

Uygulama ve Teoride Pazarlama Tartışmaları, Neslihan YALÇINKAYA, Editör, Yaz Yayınları, ss.125-146, 2023

2022

2022

Kripto Paraların İslami Finans Açısından Değerlendirilmesi

HEPÇİMEN A. Z., ÖZÇALIK M., DİLBER İ., YALÇINKAYA M. H., DEMİRAY EROL E., YALÇINKAYA N., et al.

“İŞLETME VE EKONOMİ PERSPEKTİFİNDEN” SANAL DÜNYADA VAR OLMAK, Dr. Öğr. Üyesi Neslihan YALÇINKAYA Öğr. Gör. Dr. Mümine KARADAĞ, Editör, Özgür Yayınları Tic. Ltd. Şti., ss.203-220, 2022

2022

2022

Dijital Pazarlamada "Growth Hacking" Kavramı, Önemi ve Stratejileri

KARADAĞ M.

"İşletme ve Ekonomi Perspektifinden" Sanal Dünyada Var Olmak, Yalçınkaya Neslihan, Karadağ Mümine, Editör, Özgür Yayınevi, Manisa, ss.101-121, 2022

2022

2022

Sanal Dünya ve Metaverse

YALÇINKAYA N., KARADAĞ M.

“İŞLETME VE EKONOMİ PERSPEKTİFİNDEN” SANAL DÜNYADA VAR OLMAK, Neslihan YALÇINKAYA, Mümine KARADAĞ, Editör, Özgür Yayınları Tic. Ltd. Şti., ss.1-19, 2022

2022

2022

Sanal Dünya Ve Metaverse

YALÇINKAYA N., KARADAĞ M.

"İşletme ve Ekonomi Perspektifinden" Sanal Dünyada Var Olmak, Yalçınkaya Neslihan, Karadağ Mümine, Editör, Özgür Yayınevi, Manisa, ss.1-19, 2022

2018

2018

Markalaşmada Yeni Bir Fenomen: Kişisel Markalaşma

KARADAĞ M., YALÇINKAYA N.

Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon, Mustafa Miynat, Ahmet Vecdi Can, Abdülmecid Nuredin, Mensur Nuredin, Coşkun Çılbant,Burak Özdoğan,Tuna Can Güleç, Osman Gülden, Şükrü Çağrı Çelik, Tolga Çağlayansudur, Editör, MCBÜ, ss.269-276, 2018

2018

2018

Sosyal Medya Fenomenleri İle Pazarlamada Yeni Bir Boyut: Influencer Marketing

YALÇINKAYA N., KARADAĞ M.

Sosyoekonomik Boyutlarla İnovasyon, Mustafa Miynat, Ahmet Vecdi Can, Abdülmecid Nuredin, Mensur Nuredin, Coşkun Çılbant,Burak Özdoğan,Tuna Can Güleç, Osman Gülden, Şükrü Çağrı Çelik, Tolga Çağlayansudur, Editör, MCBÜ Yayınları, Manisa, ss.230-242, 2018

2017

2017

EKONOMİLERDE ARTAN REKABET ve İNOVASYONUN LOJİSTİK ÜZERİNE ETKİSİ: TÜRKİYE

YALÇINKAYA M. H., KARADAĞ M., YALÇINKAYA N.

Yeni Ekonomik Eğilimler ve İş Fırsatları, , Editör, Manisa Celal Bayar Üniversitesi Matbaası, ss.296-310, 2017