Eğitim Bilgileri
2017 - 2021
2017 - 2021Doktora
Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Türkiye
2010 - 2013
2010 - 2013Yüksek Lisans
Manisa Celal Bayar Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye
2003 - 2007
2003 - 2007Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2021
2021Doktora
Etik olmayan sosyal medya paylaşımlarının tüketicilerin satın alma niyeti üzerindeki etkisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi
Yabancı Diller
İngilizce
Akademik Unvanlar / Görevler
2016 - 2021
2016 - 2021Öğretim Görevlisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi
Yönetimsel Görevler
2024 - 2027
2024 - 2027Manisa Celal Bayar Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2007 - 2016
2007 - 2016Portföy Yönetmeni
YAPI KREDİ BANKASI A.Ş., Portföy Yönetmeni
Verdiği Dersler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024POLİTİK SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI: 2023 CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ
YALÇINKAYA N., KARADAĞ M.
ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , sa.67, ss.35-44, 2024 (Hakemli Dergi)
2022
2022ÇEVRİMİÇİ DÜRTÜSEL SATIN ALMA EĞİLİMİNDE KİŞİLİĞİN ETKİSİ
YALÇINKAYA N., KARADAĞ M.
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.6, sa.3, ss.721-739, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
2022EYVAH, YA SATIN ALAMAZSAM ?!: PANİK ALIŞVERİŞİ
YALÇINKAYA N., KARADAĞ M.
21. ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Türkiye, 12 Mayıs 2022, ss.566-580, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019GELENEKSEL LİDERLER OUT, DİJİTAL LİDERLER İN
ÜNAL A., KARADAĞ M.
Gençlerle 360 Derece Ulusal Öğrenci Kongresi, Manisa, Türkiye, 03 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2018
2018Bilinçaltı Pazarlamada “Koku”ların Hâkimiyeti
YALÇINKAYA N., KARADAĞ M., YALÇINKAYA M. H.
II. Uluslararası Sosyal Araştırmalar veDavranış Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2018, cilt.1, ss.1-819, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Ekonomilerde Artan Rekabet ve İnovasyonun Lojistik Üzerine Etkisi: Türkiye
YALÇINKAYA M. H., KARADAĞ M., YALÇINKAYA N.
ICEB 2017 III. International Congress on Economics and Business, Novi-Sad, Sırbistan, 19 - 23 Mayıs 2017, ss.296-310, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
2024DİKKAT EKONOMİSİ “Dijital Dünyada Pazarlamanın Evrimi”
YALÇINKAYA N., KARADAĞ M.
Serüven Yayınevi, 2024
2024
2024Dijital Pazarlamada Etik: Teknolojinin Sorumlu Kullanımı
YALÇINKAYA N., KARADAĞ M.
Pazarlamada Yaratıcılık: Fark Yaratacak Yaklaşımlar, GÜRDİN BAHAR, Editör, BİDGE Yayınları, ss.124-154, 2024
2023
2023Pazarlamada Yeni Bir Trend: Neokolektivizm
KARADAĞ M., YALÇINKAYA N.
Uygulama ve Pratikte Pazarlama Tartışmaları, Neslihan YALÇINKAYA, Editör, Yaz Yayınları, ss.169-186, 2023
2023
2023TÜRKİYE’DE E-TİCARET VE E-PAZARLAMANIN DEĞİŞEN YÜZÜ
KARADAĞ M., YALÇINKAYA N.
TÜRKİYE YÜZYILINDA YENİ TRENDLER “Türkiye’nin Yeni Ekonomi ve Pazarlama Dinamikleri”, M. Hakan YALÇINKAYA, İlkay DİLBER, Editör, Yaz Yayınları, ss.167-192, 2023
2023
2023Anlık Satın Alma Eğiliminde Reklama Yönelik Tutumların Etkisi
KARADAĞ M., YALÇINKAYA N.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler III, Osman Karkacıer, Mehmet Korkmaz, Editör, Platanus Publishing, ss.303-324, 2023
2023
2023Hedonik Tüketimden Faydacı Tüketime: Enflasyonist Ortamda Tüketici Davranışları
YALÇINKAYA N., KARADAĞ M.
Türkiye Yüzyılında Yeni Trendler: “Türkiye’nin Yeni Ekonomi ve Pazarlama Dinamikleri”, M. Hakan YALÇINKAYA, İlkay DİLBER, Editör, Yaz Yayınları, ss.23-46, 2023
2023
2023Pazarlamada Z Kuşağı Etkisi: Oyun Sektörü Üzerine Bir İnceleme
YALÇINKAYA N., KARADAĞ M.
Uygulama ve Teoride Pazarlama Tartışmaları, Neslihan YALÇINKAYA, Editör, Yaz Yayınları, ss.125-146, 2023
2022
2022FENOMEN PAZARLAMASINDA TÜKETİCİLERİN ETİK ALGISI
KARADAĞ M., ÜNAL A.
İksad Yayınevi, Manisa, 2022
2022
2022Kripto Paraların İslami Finans Açısından Değerlendirilmesi
HEPÇİMEN A. Z., ÖZÇALIK M., DİLBER İ., YALÇINKAYA M. H., DEMİRAY EROL E., YALÇINKAYA N., et al.
“İŞLETME VE EKONOMİ PERSPEKTİFİNDEN” SANAL DÜNYADA VAR OLMAK, Dr. Öğr. Üyesi Neslihan YALÇINKAYA Öğr. Gör. Dr. Mümine KARADAĞ, Editör, Özgür Yayınları Tic. Ltd. Şti., ss.203-220, 2022
2022
2022Dijital Pazarlamada "Growth Hacking" Kavramı, Önemi ve Stratejileri
KARADAĞ M.
"İşletme ve Ekonomi Perspektifinden" Sanal Dünyada Var Olmak, Yalçınkaya Neslihan, Karadağ Mümine, Editör, Özgür Yayınevi, Manisa, ss.101-121, 2022
2022
2022Sanal Dünya ve Metaverse
YALÇINKAYA N., KARADAĞ M.
“İŞLETME VE EKONOMİ PERSPEKTİFİNDEN” SANAL DÜNYADA VAR OLMAK, Neslihan YALÇINKAYA, Mümine KARADAĞ, Editör, Özgür Yayınları Tic. Ltd. Şti., ss.1-19, 2022
2022
2022Sanal Dünya Ve Metaverse
YALÇINKAYA N., KARADAĞ M.
"İşletme ve Ekonomi Perspektifinden" Sanal Dünyada Var Olmak, Yalçınkaya Neslihan, Karadağ Mümine, Editör, Özgür Yayınevi, Manisa, ss.1-19, 2022
2018
2018Markalaşmada Yeni Bir Fenomen: Kişisel Markalaşma
KARADAĞ M., YALÇINKAYA N.
Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon, Mustafa Miynat, Ahmet Vecdi Can, Abdülmecid Nuredin, Mensur Nuredin, Coşkun Çılbant,Burak Özdoğan,Tuna Can Güleç, Osman Gülden, Şükrü Çağrı Çelik, Tolga Çağlayansudur, Editör, MCBÜ, ss.269-276, 2018
2018
2018Sosyal Medya Fenomenleri İle Pazarlamada Yeni Bir Boyut: Influencer Marketing
YALÇINKAYA N., KARADAĞ M.
Sosyoekonomik Boyutlarla İnovasyon, Mustafa Miynat, Ahmet Vecdi Can, Abdülmecid Nuredin, Mensur Nuredin, Coşkun Çılbant,Burak Özdoğan,Tuna Can Güleç, Osman Gülden, Şükrü Çağrı Çelik, Tolga Çağlayansudur, Editör, MCBÜ Yayınları, Manisa, ss.230-242, 2018
2017
2017