Dr. Öğr. Üyesi METİN AŞCI


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ

EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM

Metrikler

Yayın

14

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

2

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

1

Eğitim Bilgileri

2005 - 2009

2005 - 2009

Doktora

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

1996 - 1998

1996 - 1998

Yüksek Lisans

Amerika Birleşik Devletleri

1989 - 1994

1989 - 1994

Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2009

2009

Doktora

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Fransa, İngiltere ve Türkiye'de genel lise sosyal bilimler programlarının karşılaştırılması ve bir model önerisi

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

1999

1999

Yüksek Lisans

Comparison of The Turkish national social science curriculum at the primary level with that of nebraska at the elementary level

Yabancı Diller

İngilizce

Akademik Unvanlar / Görevler

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

Yrd. Doç. Dr.

2008 - Devam Ediyor

2008 - Devam Ediyor

Yrd. Doç. Dr.

Yönetimsel Görevler

2011 - 2012

2011 - 2012

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

Rehberlik ve Psikolojik Danışma Alan Çalışması

Lisans Çift Anadal

Lisans Çift Anadal

EĞİTİMDE ULUSLARARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME

Yönetilen Tezler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

TÜRKİYE VE İNGİLTERE 4. ve 5. SINIF DİN DERSİ PROGRAMLARININ İÇERİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI

AKAR A., AŞCI M.

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ (ULEAD-2018), Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.36, (Özet Bildiri)

2018

2018

WAITING TILL COLLEGE FOR EDUCATIONAL ATTAINMENT OF ECONOMY: THE CURRICULUM DRAFT FOR ECONOMY COURSES AT HIGH SCHOOLS IN TURKEY

AŞCI M.

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ (ULEAD-2018), Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.36, (Özet Bildiri)

2016

2016

A Comparison of the Social Sciences Curricula of High Schools in Germany, The United States of America, France, The United Kingdom, and Turkey

AŞCI M.

2016 International Conference on Education-Las Vegas, LAS VEGAS, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 05 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

Mobil Dünyada Üniversitelerin Yeri

TOPAL T., AKTAY S., AŞCI M.

2. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2015, ss.353-354, (Özet Bildiri)

2012

2012

İlköğretimde Disiplinlerarası Bir Yaklaşım: Kuantum Öğrenme Eğitimi Ders Programı Tasarısı

GÜLAY ÇİFTER B., AŞCI M.

II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi 2012, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

2010

2010

DİSİPLİNLERİN KESİŞMESİNDE BİR UYGULAMA ALANI: İLKÖĞRETİM GÜNCEL OLAYLAR DERS PROGRAMI TASARISI

GÜLAY ÇİFTER B., CEYLAN Ş., ÇOBAN A., AŞCI M.

International Conference on New Horizon in Education-INTE 2010, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

TÜRKİYE’DEKİ İLKÖĞRETİM PROGRAMINA YENİ BİR BAKIŞ AÇISI: KARAKTER EĞİTİMİ PROGRAM TASARISI

ÖNBAŞ Ş., ARDIÇ G., KÖSE F., AŞCI M.

International Conference on New Horizon in Education-INTE 2010, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

FİNANSAL OKURYAZARLIK PROGRAM TASARISI

AŞCI M., PEHLİVAN P.

EĞİTİM BİLİMLERİNDE GÜNCEL AKADEMİK ÇALIŞMALAR, Hülya GÜR, Editör, Livre De Lyon, Lyon, ss.39-49, 2021

2016

2016

Öğretim Teknikleri

AŞCI M.

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Mustafa ONUR, Levent YAYCI, Mustafa ŞANAL, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.235-255, 2016