Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Rube Goldberg Makineleri ile Etkileşimli Fen Eğitimi: Öğretmen Adaylarının Ders Planlarına Entegrasyon Sürecinin İncelenmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.306-307, (Özet Bildiri)

Kimya Öğretiminde Yaratıcı Yazma: İçerik Analizi

International EJER Congress 2024, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

BİR ORTAOKULDA AÇIK UÇLU SORULARLA YAPILAN SINAV UYGULAMALARININ İNCELENMESİ

5. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (IDU-UEAK’23), İzmir, Türkiye, 24 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

Bir Ortaokulda Açık Uçlu Sorularla Yapılan Sınav Uygulamalarının İncelenmesi

5. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 24 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

HOW DO SCIENCE EXPERIMENTS EFFECT STUDENTS’ COMPUTATIONAL THINKING SKILLS: AN EXAMPLE OF TITRATION?

12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION (IC-ED 2023), İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

Modellerle Hesaplamalı Düşünme

DİFEÖK - Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

Investigating the effect of inquiry-based teaching on gifted students’ science achievement: A metaanalysis

EduCongress, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, cilt.1, ss.742-743, (Özet Bildiri)

ÖĞRETMEN ADAYLARININ TERS YÜZ ÖĞRENMEYE İLİŞKİN ALGILARI: KİMYA-II DERSİ ÖRNEĞİ

6 th International Conference on Education, Technology and Science (GLOBEST 2022), Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 06 Nisan 2022, (Özet Bildiri)

HESAPLAMALI DÜŞÜNME DÜZEYLERİNİN KİMYA-II DERSİNDE TERS YÜZ ÖĞRENMEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE MOTİVASYONLARINA ETKİSİ: YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİ

6 th International Conference on Education, Technology and Science (GLOBEST 2022), Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 06 Nisan 2022, (Özet Bildiri)

The Effect Of STEM Practices On Teacher Candidates Entrepreneurship Skills

Uluslararası Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FGMTEK 2019), Türkiye, 12 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Metaforik Algıları: Yaşam Boyu Öğrenme, StemA ve İlgili KavramlarI

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Metaforik Algıları: Yaşam Boyu Öğrenme, STEM+A ve İlgili Kavramlar

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12-14 Nisan 2019, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.642-643, (Özet Bildiri)

Türk Öğretmen Adaylarının Gözünden Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modeli Flipped Clasroom

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜHENDİS ALGILARININ ÇİZİM TEKNİĞİYLE BELİRLENMESİ

VIII. International Congress on Research in Education (ULEAD) 2018 Annual Congress, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

FETEMM UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜHENDİS ALGILARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Eğitimine İlişkin Metaforik Algıları

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞINA İLİŞKİN ÇALIŞMALAR BİR BAKIŞ: İÇERİK ANALİZİ

IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

AMATÖR MÜZİK EĞİTİMİ’ nin FEN ve TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞIÜZERİNE ETKİLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA”

IV rd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Kimyager Adaylarının Teknoloji Tutumları Celal Bayar Üniversitesi Örneği

II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Temel Teknoloji Yeterlikleri

X. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)

Öğretim De Data Projeksiyon Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlilik Ve Güvenirlik Çalışması

X. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)

MÜZİK EĞİTİMİ ve FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ

17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)

Öğretim Elemanlarının Teknoloji Kullanma ve Bilgi ve Beceri Düzeyleri

Educational Technolgy for Innavation and Change in Education 7th International Educational Technolgy Conference, Nicosia, 3 - 05 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)

Sınıf Ortamında Materyal Kullanımının Eğitim Öğretime Katkısı İle İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşleri

VII. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

Öğretim Elemanlarının Teknoloji Kullanma Bilgi Ve Beceri Düzeyleri

VII. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 03 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

İlköğretim Öğretmenlerinin Bilgisayar Ve İnternet e Yönelik Tutumları Karşıyaka Örneği

V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

Bilgisayarlı Öğrenme Nesnelerinin İnternet Aracılığıyla Paylaşımı

V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

Eğitim Fakültelerinde Bulunan Bilgisayar Labaratuarlarına İlişkin Öğrenci Görüşleri

New Information Technology Education Conference, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2002, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Elektrokimya

Mühendislik Tasarım Temelli Fen Eğitimi Uygulamaları, CANBAZOĞLU BİLİCİ SEDEF, KARATAŞ FAİK ÖZGÜR, ÖZDEM YILMAZ YASEMİN, Editör, Pegem Akademi, ss.156-180, 2024

Öğretmen Adaylarının Ters Yüz Öğrenmeye İlişkin Görüşleri: Kimya-Iı Dersi Örneği

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III, Doğan Alev, Aydın Abdullah, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.59-78, 2022

KALİTE GÜVENCESİNİ SAĞLAMADA FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ KİMYA- II DERSİNİN TERS YÜZ ÖĞRENME ORTAMINDA TASARIMI

TÜRKİYE YÜKSEKÖĞRETİM YETERLİLİKLER ÇERÇEVESİ KAPSAMINDA LİSANS DÜZEYİNDE ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMLARININ TASARLANMASI Planlama, Uygulama, Değerlendirme ve İyileştirme, N. Burçin HAMUTOĞLU Barış ÇUKURBAŞI Mübin KIYICI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.689-726, 2022

Bireylerin Girişimcilik Becerisinin Geliştirilmesinde STEM Eğitimi Yaklaşımı

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış, İlbilge DÖKME, Semra BENZER, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.110-129, 2020
Metrikler

Yayın

41

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

7

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

1