Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Kimya Öğretiminde Yaratıcı Yazma: İçerik Analizi
International EJER Congress 2024, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
Modellerle Hesaplamalı Düşünme
DİFEÖK - Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KİMYA ETKİNLİKLERİNDEKİ HESAPLAMALI DÜŞÜNME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ: AKADEMİK BAŞARIYLA İLİŞKİSİ
VIII. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
Sınıf Öğretmenlerinin Metaforik Algıları: Yaşam Boyu Öğrenme, StemA ve İlgili KavramlarI
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
Türk Öğretmen Adaylarının Gözünden Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modeli Flipped Clasroom
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞINA İLİŞKİN ÇALIŞMALAR BİR BAKIŞ: İÇERİK ANALİZİ
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
AMATÖR MÜZİK EĞİTİMİ’ nin FEN ve TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞIÜZERİNE ETKİLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA”
IV rd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Ters Yüz Edilmiş Sınıf Flipped Clasroom Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Erişileri ve Görüşleri Açısından İncelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
Ters yüz edilmiş sınıf yönteminin öğretmen adaylarının erişileri ve görüşleri açısından incelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
Ters Yüz Edilmiş Sınıf Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Erişileri ve Görüşleri Açısından İncelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, cilt.1, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Temel Teknoloji Yeterlikleri
X. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)
Öğretim De Data Projeksiyon Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlilik Ve Güvenirlik Çalışması
X. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)
MÜZİK EĞİTİMİ ve FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)
Öğretim Elemanlarının Teknoloji Kullanma ve Bilgi ve Beceri Düzeyleri
Educational Technolgy for Innavation and Change in Education 7th International Educational Technolgy Conference, Nicosia, 3 - 05 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)
Sınıf Ortamında Materyal Kullanımının Eğitim Öğretime Katkısı İle İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşleri
VII. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Öğretim Elemanlarının Teknoloji Kullanma Bilgi Ve Beceri Düzeyleri
VII. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 03 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
İlköğretim Öğretmenlerinin Bilgisayar Ve İnternet e Yönelik Tutumları Karşıyaka Örneği
V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
Bilgisayarlı Öğrenme Nesnelerinin İnternet Aracılığıyla Paylaşımı
V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
Eğitim Fakültelerinde Okutulan Öğretimde Planlama Ve Değerlendirme Dersinde İnternetin Etkililiği
New Information Technology Education Conference, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2002, (Tam Metin Bildiri)
Eğitim Fakültelerinde Bulunan Bilgisayar Labaratuarlarına İlişkin Öğrenci Görüşleri
New Information Technology Education Conference, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2002, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Öğretmen Adaylarının Ters Yüz Öğrenmeye İlişkin Görüşleri: Kimya-Iı Dersi Örneği
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III, Doğan Alev, Aydın Abdullah, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.59-78, 2022