Doç. Dr. GÖKHAN KAYIR


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ

EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

Metrikler

Yayın

49

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

50

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

27

Proje

3

Tez Danışmanlığı

9

Eğitim Bilgileri

2020 - 2021

2020 - 2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

2013 - 2021

2013 - 2021

Doktora

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

2012 - 2020

2012 - 2020

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi Ve Kamu Yönetimi Bölümü, Türkiye

2012 - 2018

2012 - 2018

Doktora

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

2008 - 2011

2008 - 2011

Yüksek Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

2003 - 2008

2003 - 2008

Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2022

2022

Doktora

Türkiye'de yapılan eylem araştırmalarının niteliksel olarak incelenmesi ve bir eylem araştırması örneği

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2018

2018

Doktora

Türkçe ve Türk kültürü dersi'nde görev temelli etkinliklerin İsviçre'de yaşayan Türk çocuklarının akademik başarı ve motivasyonlarına etkisi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2011

2011

Yüksek Lisans

Ortaöğretim öğrencilerinin değer algılarının incelenmesi: Eskişehir ili örneği

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Yabancı Diller

İngilizce

Fransızca

Almanca

Akademik Unvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Universitaet Duisburg Essen

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Yönetimsel Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

2023 - 2026

2023 - 2026

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

2023 - 2026

2023 - 2026

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

2022 - 2025

2022 - 2025

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

2009 - 2022

2009 - 2022

ARGE PROJE UZMANI

ESKİŞEHİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, ARGE PROJE UZMANI

2009 - 2022

2009 - 2022

Öğretmen

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen

2019 - 2019

2019 - 2019

ARGE PROJE UZMANI

Türkiye Maarif Vakfı, ARGE PROJE UZMANI

2015 - 2019

2015 - 2019

MERKEZ KOORDİNATÖRÜ

BERN EĞİTİM MÜŞAVİRLİĞİ, MERKEZ KOORDİNATÖRÜ

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Ölçme ve Değerlendirme

Eğitimde Program Geliştirme

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Eğitim Felsefesi

Eğitime Giriş

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Eğitim Sosyolojisi

Eğitimde Etik ve Ahlak

Sınıf Yönetimi

Eğitimde Program Geliştirme

Lisans Çift Anadal

Lisans Çift Anadal

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik

Eğitim İstatistiği

Nitel Araştırma Yöntemleri

Yönetilen Tezler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

ALMANYA’DA 0-6 YAŞ ARASI ÇOCUK SAHİBİ GÖÇMEN KADINLARIN ANNELİK VE SOSYAL UYUM DENEYİMLERİ

KAYIR G.

“6. BİLSEL INTERNATIONAL WORLD SCIENCE AND RESEARCH CONGRESS”, Türkiye, 28 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

Türkiye’de eğitim ve öğretim konulu yapay zekâ başlıklı lisansüstü çalışmaların incelenmesi

ÇETİN G., KAYIR G., TOFUR S.

10th Internatıonal Educatıon And Innovatıve Scıences Congress, Ankara, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2024, ss.475-487, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

TÜRKİYE’DE EĞİTİM VE ÖĞRETİM KONULU YAPAY ZEKÂ BAŞLIKLI LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ

Çetin G., KAYIR G., TOFUR S.

10TH INTERNATIONAL EDUCATIONANDINNOVATIVE SCIENCESCONGRESS, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

Okul Yöneticileri ve Çatışma Çözme Stratejileri: Bir Eylem Araştırması

Atış D., KAYIR G.

Uluslararası ESEP Eğitim Bilimleri ve Etkili Uygulamalar Kongresi, Türkiye, 12 Kasım - 17 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

2023

2023

Bir Ortaokulda Açık Uçlu Sorularla Yapılan Sınav Uygulamalarının İncelenmesi

KIYICI G., KAYIR G., TOFUR S.

5. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 24 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

Fen Edebiyat Fakültesi Öğrencilerinin ait Olma ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Durumlarının İncelenmesi

KAYIR G.

11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

Öğretmenlerin Meslek Hayatlarında Karşılaştıkları Etik Sorunlara İlişkin Fenomenolojik Bir Çalışma

KAYIR G.

11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

Mülteci Öğrencilerin Eğitimine İlişkin Öğretmen Özyeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi

BAĞCI C., KAYIR G.

Edu Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

2021

2021

Covid 19 Pandemisi Döneminde Öğretmenlerin Çevrimiçi Ölçme ve Değerlendirmeye İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

KAYIR G.

1. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Kongresi, Aydın, Türkiye, 20 - 21 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

2020

2020

İsviçre'de Yaşayan Türk Çocuklarının Türkçe ve Türk Kültürü Dersi'ne İlişkin Algıları: Fenomenolojik Bir Araştırma

KAYIR G.

2. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

“TEMEL EĞİTİM DÖNEMİ ETKİNLİK TEMELLİ DOĞA ÖĞRETİM PROGRAMI”

KAYIR G., Yoldaç E.

11. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR-11, Türkiye, 17 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

İlkokullardaki İngilizce Dersine Yönelik Branş ve Sınıf Öğretmenlerinin görüşleri

SİREM Ö., KAYIR G., ARI A.

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 25 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

İsviçre'de yürütülmekte olan Türkçe ve Türk Kültürü Dersi'ne ilişkin paydaş görüşlerinin incelenmesi

KAYIR G., ARI A.

UKDA Uluslararası Türk Dili ve Kültürü Sempozyumu, Makedonya, 27 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2013

2013

TIMSS 2011 Türkiye sonuçlarının uluslararası ortalamalarla karşılaştırılması: Okul iklimi bağlamında bir değerlendirme.

BAYAR V., YAĞAN S. A., KAYIR G.

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

Ortaöğretim Öğrencilerinin Değer Algılarının Çeşitli Sosyo-ekonomik Faktörlere Göre İncelenmesi

KAYIR G.

International Symposium on Changes and New Trends in Education, Türkiye, 27 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

Lisansüstü Tez Danışmanlığının Değerlendirilmesi

KAYIR G., EĞMİR E., Ödemiş İ. S.

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

Herkes için eğitim projesi: Okul sağlığı ve beslenme

Ödemiş İ. S., KAYIR G., EĞMİR E.

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

Lisansüstü Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri

Ödemiş İ. S., EĞMİR E., KAYIR G., BAYAR V., YAĞAN S. A.

VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 10 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

Lisansüstü Eğitim Alan Öğrencilerin Bilimsel Araştırma Yapmaya Yönelik Kaygı Düzeyleri

BAYAR V., YAĞAN S. A., EĞMİR E., Ödemiş İ. S., KAYIR G.

VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

Lisansüstü Eğitim Gören Öğrencilerin Akademik Güdülenme Düzeyleri

EĞMİR E., Ödemiş İ. S., BAYAR V., YAĞAN S. A., KAYIR G.

VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

Lisansüstü Öğrenim Gören Öğrencilerin Araştırma Etiği Hakkındaki Görüşleri

YAĞAN S. A., KAYIR G., EĞMİR E., Ödemiş İ. S., BAYAR V.

VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 10 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

GÖÇMEN EĞİTİMİNDE KÜLTÜRE DUYARLI SINIF İÇİ UYGULAMALAR VE DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ

KAYIR G.

GÖÇ, KÜLTÜR VE EĞİTİM, ÖZLÜ ZEYNEL, AKCAN EMRULLAH, Editör, Paradigma Yayınları, Çanakkale, ss.135-165, 2024

2023

2023

TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ İÇERİĞİ VE TARİHSEL GELİŞİMİ

KAYIR G.

Türkçe Öğretimi, Direkçi Bekir, Ateş Murat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.21-41, 2023

2023

2023

Okul Yöneticilerinin Eğitimi

KAYIR G.

Türkiye'de Okul Yöneticiliği, Asuman Seda SARACAOĞLU, Anıl Kadir ERANIL, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.126-142, 2023

2022

2022

Schools That Learn

KAYIR G.

Student-Friendly Teaching Approaches, Arı, Asım, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.165-175, 2022

2022

2022

Assessing Student Learning in Online and Hybrid Classrooms

KAYIR G.

Pedagogy, Presence, and Motivation in Online Education, Orakçı Şenol, Perez Simon, Editör, IGI-Global, LA, ss.73-95, 2022

2022

2022

EMMI PIKLER’S APPROACH TO EARLY CHILDHOOD EDUCATION

KAYIR G.

Student-Friendly Teaching Approaches, Arı, Asım, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.1-12, 2022

2021

2021

YURTDIŞINDA GÖREVLENDİRİLEN TÜRKÇE VE TÜRK KÜLTÜRÜ ÖĞRETMENLERİNİN SEÇİM/YETİŞTİRİLMELERİ SÜREÇLERİNDE YAŞANAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

KAYIR G.

EĞİTİMDE İDEAL ÖĞRETMEN ARAYIŞLARI, Arıcı Bayram, Günaydın Yusuf, Editör, Eğiten Kitap, ss.189-199, 2021

2021

2021

İsviçre'de Türkçe Öğretimi

KAYIR G.

Dünyada Türkçe Öğretimi: Kuram, Durum, Uygulama, Sorun ve Çözümler, Aktaş Elif, Halitoğlu Vedat, Editör, Nobel Kitap, Ankara, ss.261-281, 2021