Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 4

1. Buluşamazsak da Beraberiz: Youtube Vlogger’larının Parasosyal İlişkilerin İnşaası Üzerine Etkisi

International Symposium on Communication in The Digital Age (CIDA), Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018, ss.181-187, (Tam Metin Bildiri)

2. Hate 2.0: Exploring Turkish Users Hate Content on YouTube

Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 15 - 18 Temmuz 2014, ss.323-332, (Tam Metin Bildiri)

3. Sanat Etkinliklerinin Duyurumunda Sosyal Medyanın Kullanımı: 20 Avrupa İzmir Caz Festivali

1. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Kasım 2013, ss.51-61, (Tam Metin Bildiri)

4. Spaces of Utopic Urban Play Mobile Clubbing and Critical Mass Events in London and Izmir

14th International Cultural Studies Symposium, İzmir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2013, ss.88-90, (Özet Bildiri)
Kitaplar 9

3. Örnek Olay Çalışması

İletişim Çalışmalarında Araştırma Yöntem ve Tekniği Kullanımı Rehberi, Ilgar Seyidov, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.205-232, 2023

4. Halkla İlişkiler Disiplininin Eleştirisi

Halkla İlişkiler Kuramları ve Güncel Yaklaşımlar, Pınar Güner Koçak, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.227-244, 2023

5. Dijital Hikâyelemede Marka Anlatıları

Dijital Rönesans – Yeni Kavramlar, Göker Gülay, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.15-41, 2023

6. Veri Destekli Reklamcıklıkta Yaratıcılığın Geleceği

Dijital İletişim: Fırsatlar ve Tehditler, Silsüpür, Özer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.27-40, 2022

7. Yaratıcılığın Sonu mu Geldi? Reklamda Verinin Yaratıcı Kullanımı ve Etkililiği

Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır?, Mehmet Yakın, Editör, Urzeni Yayınevi, İstanbul, ss.49-74, 2019

8. Broadening the Concept of Societal Marketing: Corporate Social Responsibility

International Services Marketing: New Trends and Updated Terminology, Pırnar, İ, Tütüncüoğlu, Melih, Kesici, E, İgneci, M, Editör, Detay Anatolia Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.36-46, 2017

9. Viral DNA of Marketing: Viral Videos

International Services Marketing: New Trends and Updated Terminology, Pırnar, İ, Mutlu, E, Tütüncüoğlu, M, İğneci, M, Editör, Detay Anatolia Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.443-452, 2017
Metrikler

Yayın

16

Yayın (WoS)

1

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Sobiad)

166

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

4

Proje

3

Açık Erişim

1