Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Unplugging Math: Integrating Computational Thinking into Mathematics Education Through Poly-Universe

8th conference on Smart Learning Ecosystems and Regional Development (SLERD 2023), Talin, Ermenistan, 19 Haziran 2023, ss.247-263, (Tam Metin Bildiri)

BLOKZİNCİR VE NFT TEKNOLOJİLERİNİN DİJİTAL OYUNLARDA KULLANIMI: TÜRK OYUNCULARLA BİR TARAMA ÇALIŞMASI

16. Ulusal Yazılım Mühendisliği Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 27 Şubat - 01 Mart 2023, ss.46-55, (Tam Metin Bildiri)

Disiplinlerarası yenilikçi derslerin tasarlanması için öğretmenler nasıl desteklenmeli? 3 yıllık öğretmen eğitimi projelerinin karşılaştırılmalı olarak incelenmesi

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGT 2020), Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.5-6, (Özet Bildiri)

Öğretmenlerin disiplinlerarası bir mesleki gelişim eğitimi hakkındaki görüşleri: Disiplinlerarası Öğretmen Akademisi örneği

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGT 2020), Bursa, Türkiye, 19 Kasım - 22 Ocak 2020, (Özet Bildiri)

Reflections on The Implementation of An Online Learning Environment Designed to Improve Students’ Decision Making Skills

14th annual International Technology, Education and Development Conference (INTED 2020), Valensiya, İspanya, 2 - 04 Mart 2020, ss.5313-5322, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmenlerin Disiplinlerarası Mesleki Gelişim Çalışmalarından Beklentilerinin İnformal Öğrenme Açısından İncelenmesi

1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 01 Kasım 2019, ss.140-141, (Özet Bildiri)

Karar verme becerilerinin geliştirilmesinde video tabanlı model örneklerin kullanılması.

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2019), Antalya, Türkiye, 20 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

Ortaokul öğrencilerinin algıladıkları biçimiyle karar verme süreçlerinin incelenmesi

13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (International Computer Instructional Technologies Symposium-ICITS 2019), Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

Bilişim etiğiyle ilgili karar vermeye ilişkin sistem tasarımı: Bir kullanılabilirlik çalışması.

International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS) 2019, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

Ergenlik Öncesi Karar Verme Becerileri Testinin (EÖ-KVBT) Türkçe’ye uyarlanması.

VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

Karar verme becerilerini belirleme: EÖ-KVBT

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.517-526, (Tam Metin Bildiri)

Social media addiction of high school students relating to problematic mobile phone usage and academic procrastination

Association for Educational Communications and Technology (AECT) 2018 International Convention, Kansas City, Missouri, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Course designs of teachers with project-based learning in teaching computer science

Association for Educational Communications and Technology (AECT) 2018 International Convention, Kansas City, Missouri, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Derslerin Görüntülü ve Sesli Kayıt Altına Alınmasının Kabulü: Modeller ve Belirleyici Faktörler

6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

Bir Üniversitede Derslerin Görüntülü ve Sesli Kayıt Altına Alınmasına İlişkin Öğrenci Görüşleri

6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojileri Yeterlikleri Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.72, (Özet Bildiri)

Bilgi ve İletişim Teknolojileri (BİT) Motivasyonu Envanterinin Türkçeye Uyarlama Çalışması

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.75, (Özet Bildiri)

Öğretmen adayları BİT’i öğrenme ve öğretme sürecine entegre etmeye hazır mı: Ders planları

2nd International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

Teachers’xx Perceptions Related to Levels of ICT Implementation

2ND WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 27 - 29 Haziran 2012, cilt.83, ss.729-733, (Tam Metin Bildiri)

Teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeline göre BİT’in öğrenme-öğretme sürecine entegrasyonuyla ilgili ölçek geliştirme çalışması

10th International Educational Technology Conference (IETC), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)

Ağsal öğrenme ve bir ağsal öğrenme ortamı olarak ELGG

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

Integration of ICT into the teaching-learning process: Toward a unified model

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia Telecommunications (ED-MEDIA), Viyana, Avusturya, 30 Haziran - 04 Temmuz 2008, (Tam Metin Bildiri)

Etkileşimli sistem tasarımında kullanılabilirlik: Bilgi işlem sorun ve ihtiyaç iletme sistemi örneği

8th International Educational Technology Conference (IETC), Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)

Teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeli çerçevesinde etkili teknoloji entegrasyonunun göstergeleri

8th International Educational Technology Conference (IETC), Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)

Integrating ICT into classrooms: A note from Turkish teachers

Society for Information Technology and Teacher Education (SITE), San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 26 - 30 Mart 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Yapay zeka ve insan-bilgisayar etkileşimi: İnsan ve yapay zeka etkileşiminin hibrit dünyası

Yapay Zeka Okuryazarlığı, GÖKÇEARSLAN ŞAHİN, YILDIZ DURAK HATİCE, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.45-66, 2024

Yapay Zekâ Yoluyla STEM Eğitiminde Yenilikçi Yaklaşımlar: Entegrasyon ve Uygulama Açısından Bakış

Öğretimde Yapay Zeka, BARDAKCI SALİH, KURT ADİLE AŞKIM, AKKOYUNLU BUKET, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.170-193, 2024

Yapay Zekâ Destekli İş Birlikli Öğrenme

Sınıfın Geleceği: Öğretmen-Yapay Zekâ iş Birliği, ÖZDİNÇ FATİH, AYDOĞDU BÜLENT, KASAPOĞLU KORAY, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.247-262, 2024

Bilgisayarsız bilgisayar bilimi (Unplugged computer science)

Matematik eğitiminde algoritma, kodlama ve programlama, YILDIZ BAHADIR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.5-18, 2024

Contribution of STEAM Activities to the Development of 21st-Century Skills of Primary School Students : Multiple Case Study

STEAM-BOX : Empowering Educators to Integrate Transdisciplinary STEAM Practices in Schools, Zsolt Lavicza, Imam Fıtri Rahmadi, Selay Arkün Kocadere, Kristof Fenyvesi, Editör, Linz : Linz School of Education, Johannes Kepler University Linz, Linz, ss.1-17, 2023

Reimagining STEM: Booming Computer Science Education as a Component of STEM Education

STEAM-BOX : Empowering Educators to Integrate Transdisciplinary STEAM Practices in Schools, Zsolt Lavicza, Imam Fıtri Rahmadi, Selay Arkün Kocadere, Kristof Fenyvesi, Editör, Linz : Linz School of Education, Johannes Kepler University Linz, Linz, ss.68-88, 2023

Bilgisayar Bilimi Eğitiminin Farklı Disiplinlere Entegrasyonu: Bilgisayarsız Bilgisayar Bilimi (CS Unplugged) Uygulamaları

Teoriden Uygulamaya Bilgisayar Bilimi Eğitimi , Serhat Bahadır Kert, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.273-291, 2023

Öğretmen rollerindeki dönüşüm: Söylemler üzerine bir inceleme

Eğitim ve Değişim, Adile Aşkım Kurt, Salih Bardakçı ve Hasan Karal, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.15-32, 2022

Design and Development of an Intelligent System for Evaluating Students’ Workplace Skills

Artificial Intelligence Education in the Context of Work, Ifenthaler Dirk, Seufert Sabine, Editör, Springer, Cham, ss.155-168, 2022

Modül 1: Kendine İyi Bak

Üniversiteler İçin Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı, Altun Arif, Aşkar Petek, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.9-22, 2022

Modül 1: Kendine İyi Bak

K-12 Sınıfları İçin Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı: Her Ortamda Katılım ve Etki Yaratmak İçin Öğretim, Altun Arif, Aşkar Petek, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.9-22, 2022

Disiplinlerarası Fen Öğretiminde Teknolojinin Rolü.

Disiplinlerarası Fen Öğretimi: Okul Öncesinden Ortaöğretime STEM, STEAM ve E-STEM Uygulamalarıyla, Aydoğdu, B. ve Yıldız Budan, N., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.93-116, 2021

Hayat Boyu Öğrenmede Açık ve Uzaktan Eğitim

Dijital Çağda Hayat Boyu Öğrenme, Sarıtepeci, M. ve Yıldız Durak, H., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.201-219, 2021

Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Programlama Eğitimine İlişkin Algıladıkları Yeterlikleri ve Mesleki Gelişim Beklentileri Üzerine Bir İnceleme

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2020, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.37-54, 2020

Karar Verme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Öğretim Tasarımı: Bilişim Etiği Örneği

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.391-413, 2019

Bilgisayar Bilimi Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenmeye Yönelik Ders Tasarımları

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.39-56, 2019

BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN ENTEGRASYONUNDA GÜNCEL EĞİLİMLER: TPİB MODELİ

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, ss.78-95, 2018
Metrikler

Yayın

61

Atıf (Scopus)

65

H-İndeks (Scopus)

5

Proje

10

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları