SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGILARI İLE MOTİVASYON DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
VIII. Uluslarası Stratejik Arastırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, ss.67, (Özet Bildiri)
ÖĞRETMENLERİN ALGILADIKLARI ÖRGÜTSEL DESTEK DÜZEYİ İLE MESLEKİ BENLİK SAYGISI ARASINDAKİ İLİŞKİ
VIII. Uluslarası Stratejik Arastırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, ss.66, (Özet Bildiri)
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Sorunları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
IV. Uluslarası Stratejik Araştırmalar Kongresi, 7 - 11 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
Üniversitelerin Lisans Düzeyinde Ders Geçme Puanlarının İncelenmesi: Devlet Üniversiteleri Örneği
IV. Uluslarası Stratejik Araştırmalar Kongresi, 7 - 11 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
Kompleks Çoktan Seçmeli Soruların Seçenek Sayılarının Sorunun Psikometrik Özelliklerine Etkisi
6. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
The Impact of Complex Multiple Choice Items on Item Difficulty
6.Uluslarası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
Türkiye’de yükseköğretimde kullanılan bağıl değerlendirmesistemlerinin istatistiksel olarak karşılaştırılması
EDUCCON 2018 (Education Conference), 27 - 28 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmenlerinin İşe Angaje Olma Düzeylerini Yordayan Faktörlerin İncelenmesi
III. ULUSLARARASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
Türkiye’deki Üniversitelerin Lisansüstü Alım Ölçütlerinin Araştırılması
AL FARABI 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 6 - 08 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
TÜBİTAK 4006 Bilim Şenliklerine Yönelik Öğrenci Görüşleri
II. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Öğretmenler Adaylarının Öğretmenlik Tutumların Etkileyen Faktörler: Bir Meta-Analiz Çalışması
Uluslarası Türk Dünyası Straejik Araştırmalar Kongresi, 2 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
Lisans EğitimSürecinde Yapılan Ara sınav ve Final Sınavlarının Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
2. Uluslararasi Sosyal Bilimler Kongresi, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Okuldaki yazılı sınavların TEOG sınavıyla karşılaştırılması
2. Uluslarası Sosyal Bilimler Kongresi, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
4006 Bilim ve Toplum Projelerine Eğitim, Kültür, Sosyal ve Siyasal Açıdan Farklı Bir Bakış
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Bağıl Değerlendirme mi yoksa Mutlak Değerlendirme mi Türkiye den bir Üniversite Örneği
5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
How Teaching Certification Influence Teacher Candidates Attitude Towards Teaching Profession
8. Uluslararası Eğitim Araştırmları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Lisansüstü Eğitimine Giriş Kriterlerinin Etkilerinin Araştırılması
8. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Yükseköğretimde Kalite Sorunu
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
Eğitim Harcamalarının OECD Verilerine Göre Değerlendirilmesi
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
The Impact of Homogeneity of Answer-Choices on Item Difficulty
National Counsil on Measurement in Education (NCME), 4 Haziran - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
Do educational centers offering suplemental education in Turkey increases the achievement gap among students from lower SES and higher SES
Comparative and International Education Society, 10 - 15 Mart 2013, (Özet Bildiri)
How Home Environment Affects Students’ Academic Achievement
IV. ULUSLARARASI TÜRKİYE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI, 4 - 07 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)
Effects of Social and Cultural Capital on CollegeStudents Success: The Case of First-GenerationCollege Students in Turkey
Uluslararas› Yüksekö¤retim Kongresi: Yeni Yönelifller ve Sorunlar (UYK-2011), 27 - 29 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Meta-Analiz
İLERİ İSTATİSTİK UYGULAMALARI, ŞEN SEDAT, YILDIRIM İBRAHİM, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.533-560, 2024
Lojistik Regresyon
İLERİ İSTATİSTİK UYGULAMALARI, ŞEN SEDAT, YILDIRIM İBRAHİM, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.177-196, 2024
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Sorunları Bir Ölçek Geliştime Çalışması
Turquazkey Akdemik Yayınlar, Manisa, 2022
Hayat Boyu Öğrenme ve İzleme-Değerlendirme Uygulamaları
Hayat Boyu Öğrenme Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Çelebi Nurhayat, Selçuk Gülenaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.303-329, 2022
Ölçmeye Karışan Hataların Tür ve Özellikleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Akbay Lokman, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.111-122, 2021
Öğretimde Ölçme ve Değerlendirme
Yükseköğretimde Eğiticilerin Eğitimi, Tekerek Mehmet, Sağır Mahmut, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.319-348, 2020
Excel ve SPSS’xxe Giriş
Sosyal Bilimlerde İstatistik Excel ve SPSS Uygulamaları, Orçan Fatih, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.5-26, 2020
Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri
Eğitime Giriş, Bayar Adem, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.354-381, 2020
ÖĞRETMENLERİN EĞİTİME İNANMA DÜZEYLERİ İLE ÖZ YETERLİĞİARASINDAKİ İLİŞKİ
Göbeklitepe’den Endüstri 4.0’aEğitim Çalışmaları, Yıldırım Nail, Selçuk Gülenaz, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.189-2016, 2019
Veri Hazırlama vePsikometri İncelemesi
YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİNİN İLKELERİ VE UYGULAMASI - Principles and Practice of Structural Equation Modeling, Sedat Şen, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.64-96, 2019
Uygulamalı Örneklerle Sınıf Yönetimi, Öğretim Teknikleri, Ölçme ve Değerlendirme
Değisim Yayınları, İstanbul, 2017
Okul İklimini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
Sosyo-ekonomik Stratejiler III: Eğitim Bilimleri, Köse Akif, Selçuk Gülenaz, Atalmış Erkan Hasan, Editör, IJOPEC, Londrina, ss.110-124, 2017