-
2021 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Manisa Celal Bayar Üniversitesi
-
2019 - 2021 Doç. Dr.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
-
2017 - 2019
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
-
2015 - 2017
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
-
2014 - 2015 Araştırma Görevlisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
-
2020 - Devam Ediyor
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
-
2020 - Devam Ediyor
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
-
2018 - Devam Ediyor
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
-
2016 - Devam Ediyor
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
-
2017 - Devam Ediyor 4006 Projeleri İl Temsilcisi
TÜBİTAK Bilim ve Toplum Müdürlüğü, 4006 Projeleri İl Temsilcisi
-
2004 - 2006 Matematik Öğretmenliği
Sınav Dershanesi - 2004, Matematik Öğretmenliği
-
Lisans
Eğitimde Proje Hazırlama
Eğitimde Program Dışı Etkinlikler
İstatistik - II
İstatistik - I
Ölçme ve Değerlendirme
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Eğitimde Ölçme Değerlendirme
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Kaynak Tarama ve Rapor Yazma
Değerler Eğitimi
-
Lisans Çift Anadal
Test Geliştirme
Bilgisayar Tabanlı Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimde Ölçek Geliştirme Teknikleri
Ölçek ve Test Geliştirme
Bilgisayar Destekli Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimde Ölçek Geliştirme
-
Öğretmenlerin örgütsel adalet algı düzeyleri ile motivasyonları arasındaki ilişki: Kahramanmaraş ili örneği
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
N.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Öğretmen liderliği ile bireysel yenilikçilik arasındaki ilişki: Kahramanmaraş ili örneği
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
E.KOŞUM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Lise öğretmenlerinin öğrenci merkezli öğretim yöntem ve tekniklerini kullanmaya yönelik tutumları ile standart testlere yönelik inançları arasındaki ilişki: Kahramanmaraş ili örneği
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
M.YİĞİTTEKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Öğretmenlerin Kişilik Özellikleri İle Sürekli Öfke Ve Öfke İfade Tarz Düzeyleri Arasındaki İlişki: Kahramanmaraş İli Örneği
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
E.BEKTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Okul müdürlerinin; paternalist (babacan) liderlik davranışlarıyla yaratıcı liderlik özellikleri arasındaki ilişki: Kahramanmaraş ili örneği
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
İ.TAŞDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
OKUL MÜDÜRLERİNİN PATERNALİST LİDERLİK DAVRANIŞLARI İLE HİZMETKÂR LİDERLİK DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ (KAHRAMANMARAŞ İLİ ÖRNEĞİ)
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
İ.KÜÇÜK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Öğretmenlerin idealistlik düzeyleri ile eğitime inanmaları arasındaki ilişkinin incelenmesi
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
B.VİCDAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Öğretmenlerin idealistlik düzeylerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile ilişkisi
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
B.TAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Öğretmenlerin eğitime inanma düzeyleri ile işe bağımlılık düzeyleri arasındaki ilişki: Kahramanmaraş ili örneği
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
A.NACAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Öğretmenlerin eğitime inanma düzeyleri ile öz yeterliği arasındaki ilişki; Malatya ili örneği
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
M.KABAKAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Okul yöneticisi olma sürecinde kadınların karşılaştığı cam tavan sendromu ve karşılaştıkları sorunlara ilişkin görüşleri
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
A.AKSU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Okul öncesi öğretmenlerinin okul öncesi eğitim kurumlarına yönelik görüşleri: Kahramanmaraş ili örneği
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
G.ÖNER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019