Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

A Critical Analysis of the Covid-19 Pandemic in the Context of the Plague Novel by Albert Camus

Ninth International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2021), İzmir, Türkiye, 04 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

Manisa Celal Bayar Üniversitesi Öğretmen Adaylarına Yönelik Değerler Eğitim Programının Geliştirilmesi ve Etkililiğinin Değerlendirilmesi

II. International Aegean Symposium on Social Sciences HumanitiesSeptember 18-20 , 2020IZMIR, TURKEY, 18 - 20 Eylül 2020

Öğretmen Adaylarının Etik Değerleri ile İlgili Görüşleri: “Manisa Celal Bayar Üniversitesi Örneği”

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

Bir Eleştirel Düşünme Etkinliği: Orwell 1984 ve Çember Film Analizi

28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarına Yönelik Anlaşmazlık Çözümü ve Arabuluculuk Eğitimi

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019, (Özet Bildiri)

Türk Öğretmen Adaylarının Gözünden Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modeli Flipped Clasroom

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarına Yönelik Göç Eğitim Programı

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Matematik Ödevi Sürecinde Aile Destek Ölçeğinin Geliştirilmesi

1. uluslararası sosyal bilimlerde kritik tartışmalar kongresi, 5 - 07 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Matematik Ödevi Sürecinde Öğretmen Yaklaşımları Ölçeğinin Geliştirilmesi

1. uluslararası sosyal bilimlerde kritik tartışmalar kongresi, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Gözünden Çokkültürlülük

The Eleventh International Congress of Educational Research, CRACOW, Polonya, 17 - 19 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Küresel Vatandaşlık ve Küresel Sorunlar

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18-22 Nisan 2018, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.670-672, (Özet Bildiri)

Dünya Vatandaşlığı Eğitim Programının Etkililiğinin İncelenmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Romanların Öğretmen Eğitiminde Kullanılması

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Göç Olgusu ve Eğitime Etkileri

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

Anlaşmazlık Çözümünde Aile Katılımı

2.Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi, 3 - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

Şiddetin Erken Yaşta Yönetimi Anlaşmazlık Çözümü ve Akran Arabuluculuk Eğitimi

2.Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi, 3 - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

A survey on concept of academic achievement in the context of Turkey

ERPA International Congresses on Education, 4 - 07 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

Evaluation of Professional Development Program Practices Implemented Toward Web Based Content Development

13th International Conference “ICT in the Education of the Balkan Countries, 17 - 19 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

Türkiye deki Sosyal Bilgiler Eğitimi Tezleri Üzerine Bir Değerlendirme

IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

Sınıf Düzeyi ve Cinsiyet Faktörleri Açısından Öğrencilerin Çoklu Zeka Alanları

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Öğretmenlerin Kapsayıcı Eğitime İlişkin Görüşleri ve Metaforları

Eğitim Programları ve Öğretim, DEMİR ELİF KÜBRA, Editör, Yaz Yayınları, ss.22-45, 2024

Kültüre Duyarlı Öğretmen Eğitimi

Göç, Kültür ve Eğitim, ÖZLÜ ZEYNEL, AKCAN EMRULLAH, Editör, Paradigma Akademi, ss.323-342, 2024

Kültüre Duyarlı Öğretmen Eğitimi

Göç, Kültür ve Eğitim, ÖZLÜ ZEYNEL, AKCAN EMRULLAH, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.323-342, 2024

BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIF UYGULAMASI YAPAN OKULLARDA VELİ KATILIMININ İNCELENMESİ

EĞİTİMDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR -I, Kana Fatih, Beler, Halil, Editör, Holistence Publications, ss.69-116, 2023

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN PERFORMANS DEĞERLENDİRMELERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

EĞİTİMDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR-I, Kana Fatih, Beler, Halil, Editör, Holistence Publications, ss.1-47, 2023

Kovid-19 Pandemi Sürecinde 3. Sınıf Öğrencilerinin Olası Öğrenme Kayıpları Üzerine Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları V, DOĞANAY, Ahmet, KUTLU, Oğuz, EROL, Sedat, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.1-19, 2022

A Critical Thinking Activity: Orwell’s 1984 and Film Analysisof The Circle

Current Researches in Educational Sciences, Ahmet DOĞANAY M. Oğuz KUTLU, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.115-125, 2020

Conflict Resolution and Mediation Training For TeacherCandidates: The Case of Mani̇sa Celal Bayar University

Current Researches in Educational Sciences, Ahmet DOĞANAY M. Oğuz KUTLU, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.127-141, 2020

Çokkültürlü Eğitim

Göçmen çocuk ve ergenler: kültürleşme, uyum ve eğitim yayın, Prof. Dr. Aysun Doğan, Prof. Dr. D. Yelda Kağnıcı, Editör, NOBEL, Ankara, ss.127-160, 2020

Matematik Ödevi Sürecinde Aile Desteği Ölçeğinin Geliştirilmesi

Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları, Ömer Tuğrul KARA, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.127-140, 2020

Yaşam Boyu Öğrenme

Değişen Değerler ve Yeni Eğitim Paradigması, Prof. Dr. Salih Zeki Genç, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.197-226, 2017
Metrikler

Yayın

48

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

10

Tez Danışmanlığı

10