SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Öğretmen Adaylarına Yönelik Değerler Eğitim Programının Geliştirilmesi ve Etkililiğinin Değerlendirilmesi
II. International Aegean Symposium on Social Sciences HumanitiesSeptember 18-20 , 2020IZMIR, TURKEY, 18 - 20 Eylül 2020
Bir Eleştirel Düşünme Etkinliği: Orwell 1984 ve Çember Film Analizi
28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarına Yönelik Anlaşmazlık Çözümü ve Arabuluculuk Eğitimi
4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019, (Özet Bildiri)
Türk Öğretmen Adaylarının Gözünden Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modeli Flipped Clasroom
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Eğitimde Program Geliştirme Dersine İlişkin Tutumları ve Metaforik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
Matematik Ödevi Sürecinde Aile Destek Ölçeğinin Geliştirilmesi
1. uluslararası sosyal bilimlerde kritik tartışmalar kongresi, 5 - 07 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
Matematik Ödevi Sürecinde Öğretmen Yaklaşımları Ölçeğinin Geliştirilmesi
1. uluslararası sosyal bilimlerde kritik tartışmalar kongresi, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Gözünden Çokkültürlülük
The Eleventh International Congress of Educational Research, CRACOW, Polonya, 17 - 19 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2003, 2010 ve 2017 Verileri Işığında Öğrencilerin Çoklu Zeka Alanlarının Sınıf Düzeyleri Açısından Karşılaştırılması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Dünya Vatandaşlığı Eğitim Programının Etkililiğinin İncelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2013 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı ve 2017 Fen Bilimleri Dersi Taslak Öğretim Programının Karşılaştırılması.
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Dünya Vatandaşlık Yeterlik Algıları, Eleştirel Düşünme Ve Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi
IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Romanların Öğretmen Eğitiminde Kullanılması
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Türkçe Dersi Öğretiminde Kullanılan Aktif Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Eleştirel Okuma Düzeyleri ve Öğretmen Günlükleri Açısından İncelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Göç Olgusu ve Eğitime Etkileri
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2005 Türkçe Dersi Öğretim Programı ve 2015 Türkçe Dersi Taslak Öğretim Programının Karşılaştırılması
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Ters Yüz Edilmiş Sınıf Flipped Clasroom Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Erişileri ve Görüşleri Açısından İncelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
Ters yüz edilmiş sınıf yönteminin öğretmen adaylarının erişileri ve görüşleri açısından incelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
Ters Yüz Edilmiş Sınıf Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Erişileri ve Görüşleri Açısından İncelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, cilt.1, (Özet Bildiri)
Polatlı Müzakereci Arabulucu Lider Öğrenci Yetişiyor Projesinin Değerlendirilmesi
XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
Anlaşmazlık Çözümünde Aile Katılımı
2.Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi, 3 - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
Şiddetin Erken Yaşta Yönetimi Anlaşmazlık Çözümü ve Akran Arabuluculuk Eğitimi
2.Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi, 3 - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Programlarının Dünya Vatandaşlığı Kozmopolitizm Kavramı Açısından İncelenmesi
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 20 - 22 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
Evaluation of Professional Development Program Practices Implemented Toward Web Based Content Development
13th International Conference “ICT in the Education of the Balkan Countries, 17 - 19 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
2005 İlköğretim Programları Öncesi ve Sonrasında Öğrencilerin Çoklu Zeka Alanlarının Sınıf Düzeyleri Açısından Karşılaştırılması
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
Türkiye deki Sosyal Bilgiler Eğitimi Tezleri Üzerine Bir Değerlendirme
IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
Sınıf Düzeyi ve Cinsiyet Faktörleri Açısından Öğrencilerin Çoklu Zeka Alanları
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
İlköğretim Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin İnsan Hakları ve Vatandaşlık Eğitimi Program Değişikliği Konusundaki Düşünceleri
Özel Tevfik Fikret Okulları Eğitimde Yeni Yönelimler-V, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Kültüre Duyarlı Öğretmen Eğitimi
Göç, Kültür ve Eğitim, ÖZLÜ ZEYNEL, AKCAN EMRULLAH, Editör, Paradigma Akademi, ss.323-342, 2024
Kültüre Duyarlı Öğretmen Eğitimi
Göç, Kültür ve Eğitim, ÖZLÜ ZEYNEL, AKCAN EMRULLAH, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.323-342, 2024
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIF UYGULAMASI YAPAN OKULLARDA VELİ KATILIMININ İNCELENMESİ
EĞİTİMDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR -I, Kana Fatih, Beler, Halil, Editör, Holistence Publications, ss.69-116, 2023
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN PERFORMANS DEĞERLENDİRMELERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
EĞİTİMDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR-I, Kana Fatih, Beler, Halil, Editör, Holistence Publications, ss.1-47, 2023
Kovid-19 Pandemi Sürecinde 3. Sınıf Öğrencilerinin Olası Öğrenme Kayıpları Üzerine Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları V, DOĞANAY, Ahmet, KUTLU, Oğuz, EROL, Sedat, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.1-19, 2022
A Critical Thinking Activity: Orwell’s 1984 and Film Analysisof The Circle
Current Researches in Educational Sciences, Ahmet DOĞANAY M. Oğuz KUTLU, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.115-125, 2020
Conflict Resolution and Mediation Training For TeacherCandidates: The Case of Mani̇sa Celal Bayar University
Current Researches in Educational Sciences, Ahmet DOĞANAY M. Oğuz KUTLU, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.127-141, 2020
Çokkültürlü Eğitim
Göçmen çocuk ve ergenler: kültürleşme, uyum ve eğitim yayın, Prof. Dr. Aysun Doğan, Prof. Dr. D. Yelda Kağnıcı, Editör, NOBEL, Ankara, ss.127-160, 2020
Matematik Ödevi Sürecinde Aile Desteği Ölçeğinin Geliştirilmesi
Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları, Ömer Tuğrul KARA, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.127-140, 2020
Yaşam Boyu Öğrenme
Değişen Değerler ve Yeni Eğitim Paradigması, Prof. Dr. Salih Zeki Genç, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.197-226, 2017