SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
1
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
3
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
34
2. Manisa Celal Bayar Üniversitesi Öğretmen Adaylarına Yönelik Değerler Eğitim Programının Geliştirilmesi ve Etkililiğinin Değerlendirilmesi
II. International Aegean Symposium on Social Sciences HumanitiesSeptember 18-20 , 2020IZMIR, TURKEY, 18 - 20 Eylül 2020
4. Bir Eleştirel Düşünme Etkinliği: Orwell 1984 ve Çember Film Analizi
28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
5. Öğretmen Adaylarına Yönelik Anlaşmazlık Çözümü ve Arabuluculuk Eğitimi
4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019, (Özet Bildiri)
6. Türk Öğretmen Adaylarının Gözünden Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modeli Flipped Clasroom
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
7. Öğretmen Adaylarının Eğitimde Program Geliştirme Dersine İlişkin Tutumları ve Metaforik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
9. Matematik Ödevi Sürecinde Aile Destek Ölçeğinin Geliştirilmesi
1. uluslararası sosyal bilimlerde kritik tartışmalar kongresi, 5 - 07 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
10. Matematik Ödevi Sürecinde Öğretmen Yaklaşımları Ölçeğinin Geliştirilmesi
1. uluslararası sosyal bilimlerde kritik tartışmalar kongresi, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
11. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Gözünden Çokkültürlülük
The Eleventh International Congress of Educational Research, CRACOW, Polonya, 17 - 19 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
14. 2003, 2010 ve 2017 Verileri Işığında Öğrencilerin Çoklu Zeka Alanlarının Sınıf Düzeyleri Açısından Karşılaştırılması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
15. Dünya Vatandaşlığı Eğitim Programının Etkililiğinin İncelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
16. 2013 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı ve 2017 Fen Bilimleri Dersi Taslak Öğretim Programının Karşılaştırılması.
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
17. Öğretmen Adaylarının Dünya Vatandaşlık Yeterlik Algıları, Eleştirel Düşünme Ve Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi
IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
18. Romanların Öğretmen Eğitiminde Kullanılması
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
19. Türkçe Dersi Öğretiminde Kullanılan Aktif Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Eleştirel Okuma Düzeyleri ve Öğretmen Günlükleri Açısından İncelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
20. Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Göç Olgusu ve Eğitime Etkileri
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
21. 2005 Türkçe Dersi Öğretim Programı ve 2015 Türkçe Dersi Taslak Öğretim Programının Karşılaştırılması
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
22. Ters Yüz Edilmiş Sınıf Flipped Clasroom Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Erişileri ve Görüşleri Açısından İncelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
23. Ters yüz edilmiş sınıf yönteminin öğretmen adaylarının erişileri ve görüşleri açısından incelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
24. Ters Yüz Edilmiş Sınıf Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Erişileri ve Görüşleri Açısından İncelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, cilt.1, (Özet Bildiri)
25. Polatlı Müzakereci Arabulucu Lider Öğrenci Yetişiyor Projesinin Değerlendirilmesi
XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
26. Anlaşmazlık Çözümünde Aile Katılımı
2.Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi, 3 - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
27. Şiddetin Erken Yaşta Yönetimi Anlaşmazlık Çözümü ve Akran Arabuluculuk Eğitimi
2.Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi, 3 - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
29. Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Programlarının Dünya Vatandaşlığı Kozmopolitizm Kavramı Açısından İncelenmesi
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 20 - 22 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
30. Evaluation of Professional Development Program Practices Implemented Toward Web Based Content Development
13th International Conference “ICT in the Education of the Balkan Countries, 17 - 19 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
31. 2005 İlköğretim Programları Öncesi ve Sonrasında Öğrencilerin Çoklu Zeka Alanlarının Sınıf Düzeyleri Açısından Karşılaştırılması
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
32. Türkiye deki Sosyal Bilgiler Eğitimi Tezleri Üzerine Bir Değerlendirme
IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
33. Sınıf Düzeyi ve Cinsiyet Faktörleri Açısından Öğrencilerin Çoklu Zeka Alanları
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
34. İlköğretim Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin İnsan Hakları ve Vatandaşlık Eğitimi Program Değişikliği Konusundaki Düşünceleri
Özel Tevfik Fikret Okulları Eğitimde Yeni Yönelimler-V, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
12
2. Kültüre Duyarlı Öğretmen Eğitimi
Göç, Kültür ve Eğitim, ÖZLÜ ZEYNEL, AKCAN EMRULLAH, Editör, Paradigma Akademi, ss.323-342, 2024
3. Kültüre Duyarlı Öğretmen Eğitimi
Göç, Kültür ve Eğitim, ÖZLÜ ZEYNEL, AKCAN EMRULLAH, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.323-342, 2024
4. BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIF UYGULAMASI YAPAN OKULLARDA VELİ KATILIMININ İNCELENMESİ
EĞİTİMDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR -I, Kana Fatih, Beler, Halil, Editör, Holistence Publications, ss.69-116, 2023
5. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN PERFORMANS DEĞERLENDİRMELERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
EĞİTİMDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR-I, Kana Fatih, Beler, Halil, Editör, Holistence Publications, ss.1-47, 2023
6. Kovid-19 Pandemi Sürecinde 3. Sınıf Öğrencilerinin Olası Öğrenme Kayıpları Üzerine Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları V, DOĞANAY, Ahmet, KUTLU, Oğuz, EROL, Sedat, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.1-19, 2022
7. A Critical Thinking Activity: Orwell’s 1984 and Film Analysisof The Circle
Current Researches in Educational Sciences, Ahmet DOĞANAY M. Oğuz KUTLU, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.115-125, 2020
8. Conflict Resolution and Mediation Training For TeacherCandidates: The Case of Mani̇sa Celal Bayar University
Current Researches in Educational Sciences, Ahmet DOĞANAY M. Oğuz KUTLU, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.127-141, 2020
9. Çokkültürlü Eğitim
Göçmen çocuk ve ergenler: kültürleşme, uyum ve eğitim yayın, Prof. Dr. Aysun Doğan, Prof. Dr. D. Yelda Kağnıcı, Editör, NOBEL, Ankara, ss.127-160, 2020
10. Matematik Ödevi Sürecinde Aile Desteği Ölçeğinin Geliştirilmesi
Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları, Ömer Tuğrul KARA, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.127-140, 2020
12. Yaşam Boyu Öğrenme
Değişen Değerler ve Yeni Eğitim Paradigması, Prof. Dr. Salih Zeki Genç, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.197-226, 2017