-
2024 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Manisa Celal Bayar Üniversitesi
-
2016 - Devam Ediyor Doç. Dr.
-
2008 - 2016 Yrd. Doç. Dr.
-
2007 - 2008 Yrd. Doç. Dr.
-
1999 - 2007 Araştırma Görevlisi
-
2020 - Devam Ediyor
Manisa Celal Bayar Üniversitesi
-
2020 - Devam Ediyor
Manisa Celal Bayar Üniversitesi
-
2015 - 2020
-
2015 - 2020
-
2015 - 2020
-
2007 - 2011
-
Lisans
Pazarlama Araştırması
Pazarlama
Uluslararası Pazarlama
PAZARLAMA İLKELERİ (İNG)
HİZMET PAZARLAMASI (İNG)
TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI
TEMEL BİLGİSAYAR BİLİMLERİ
-
Lisans Çift Anadal
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği
ULUSLARARASI PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Lisans Yandal
Stratejik Pazarlama Yönetimi
-
Nöropazarlama ve Yapay Zeka Teknolojisinin Birlikte Kullanımının Müşterilerin Satın Alma Davranışına Etkisi
KARTAL B. (Danışman)
Z.POLAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
SİYASAL PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA KULLANIMI VE SEÇMEN YORUMLARININ DUYGU ANALİZİ İLE İNCELENMESİ: 2024 İSTANBUL YEREL SEÇİM ÖRNEĞİ
KARTAL B. (Danışman)
D.BARBAROS(Öğrenci), Doktora, 2023 -
İnternet alışverişlerinde veri gizliliği endişesinin müşteri memnuniyeti, müşteri güveni ve müşteri sadakati üzerindeki etkileri
KARTAL B. (Danışman)
G.TEPE(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Afet tedarik zincirinde çeviklik yaklaşımı ve tedarik zinciri çevikliğinin afet lojistiği performansına olan etkisi
KARTAL B. (Danışman)
T.GÜNDOĞAN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Beden Olumlama Hareketini Benimseyen Markaların Kadın Tüketiciler Açısından İncelenmesi
KARTAL B. (Danışman)
Ş.APATARKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Siyasal pazarlama bağlamında sosyal medyanın yerel seçimlerde kullanımı: İstanbul seçimleri örneği
KARTAL B. (Danışman)
D.BARBAROS(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
DİJİTAL PAZARLAMA STRATEJİLERİNDE YAPAY ZEKANIN TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ
KARTAL B. (Danışman)
F.ÇETİNKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Sosyal medya pazarlama aktiviteleri ile tüketici satın alma niyeti arasındaki ilişkide marka yararı ve marka kişiliğinin etkisi
KARTAL B. (Danışman)
M.SEÇKİN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Deneyimsel pazarlamanın marka tercihine etkisi üzerine ampirik bir araştırma
KARTAL B. (Danışman)
G.SANLI(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Türkiye Akaryakıt Sektöründe Socar Markasına Yönelik Tüketici Tercihinde Ülke İmajının Etkisi
KARTAL B. (Danışman)
A.ABDULLAH(Öğrenci), Doktora, 2021 -
The Role of AI Based Customer Experiences in Customer Engagement Behaviours
KARTAL B. (Danışman)
S.GÖRAL(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Bütünleşik pazarlama iletişimi faaliyetlerinde geleneksel ünlü ve sosyal medya fenomeni kullanımının tüketici davranışına etkisi
KARTAL B. (Danışman)
S.GÖRAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
HİZMET SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİ SATINALMA SONRASI DAVRANIŞININ İNCELENMESİ VE AMPİRİK BİR UYGULAMA
KARTAL B. (Danışman)
M.GÜLER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Küresel marka algısının tüketici satın alma davranışı üzerindeki etkisine yönelik ampirik bir araştırma
KARTAL B. (Danışman)
O.GÜNEY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Küresel doğan işletmelerin uluslararasılaşma sürecinde örgütsel kabiliyetleri ve bunların ihracat performansına etkileri üzerine karşılaştırmalı bir araştırma
KARTAL B. (Danışman)
H.ATLI(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Küçük ve orta büyüklükteki işletmelerin ihracat davranışlarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi: İzmir ilinde tekstil ve hazır giyim sektörüne yönelik bir uygulama
KARTAL B. (Danışman)
T.DANACI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Sosyal pazarlama ve kampanya yönetiminin çevreci sivil toplum kuruluşları açısından incelenmesi: Karma bir araştırma
KARTAL B. (Danışman)
A.İDİL(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Ülke imajının ürün imajı ve satın alma niyetine yaptığı etkilerin tutum teorisi çerçevesinde açıklanması
KARTAL B. (Danışman)
T.ŞENTÜRK(Öğrenci), Doktora, 2013 -
Özel markalı ürünlerde tüketici satınalma davranışının incelenmesi ve zincir mağaza müşterilerine yönelik bir uygulama
KARTAL B. (Danışman)
G.SANLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Finansal Hizmetlerde Pazarlama Karması Unsurları ile Etkinlik İlişkisi ?Vadeli İşlem ve Opsiyon Borsası A.Ş.? Örneği
KARTAL B. (Danışman)
E.ÖZDEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Alternatif dağıtım kanallarından internet bankacılığına yönelik müşteri tercihlerinin incelenmesi
KARTAL B. (Danışman)
E.PALA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İhracat performansını belirleyen faktörler arasındaki ilişkiler ve ihracat başarısına etkileri: Türkiye örneği
KARTAL B. (Danışman)
N.KAMİL(Öğrenci), Doktora, 2009