Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Verdikleri Yazılı Geri Bildirimlerin İncelenmesi

II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Aralık 2020, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Öğrencilerin Matematik Ödevlerine Verdikleri Geri Bildirimlerin İncelenmesi

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (E-Kongre), 19 - 22 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

Türkiye’de Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Alanlarını Birlikte Ele Alan Çalışmaların İçerik Analizi

2.ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

Matematik Ödevi Sürecinde Aile Destek Ölçeğinin Geliştirilmesi

1. uluslararası sosyal bilimlerde kritik tartışmalar kongresi, 5 - 07 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Matematik Ödevi Sürecinde Öğretmen Yaklaşımları Ölçeğinin Geliştirilmesi

1. uluslararası sosyal bilimlerde kritik tartışmalar kongresi, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Yeni İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının TIMSS-2015 Çerçevesine Göre Değerlendirilmesi

VIII. International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Mekansal ve Uzamsal Becerilere Disiplinlerarası Bir Bakış

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları İle Matematik ve Geometriye Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Hazırladığı Sınavların Biçimsel Olarak İncelenmesi

1. International Demirci Symposium, Demirci / Manisa, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Hazırladıkları Testlerin Öğretim Programı Kazanımları Açısından Bir Analizi

3. TÜRK BiLGiSAYAR VE MATEMATiK EĞiTiMi SEMPOZYUMU, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

How 8th Grade Students are Evaluated Through Tests by Mathematics Teachers?

XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofya, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Velilerin Çocuklarının Matematik Ödevlerine Karşı Yaklaşım ve Katılımının İncelemesi

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİVEMATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

Cebir Öğretimi

Eğitimde Yeni Yönelimler-V Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, İzmir Tevfik Fikret Okulları, Türkiye, 18 Nisan 2009, (Özet Bildiri)

Matematik Projesi Yapım Aşamasında Öğrencilerin Düşünsel Süreçleri İlköğretim 6 Sınıf Düzeyinden Bir Örnek

Eğitimde Çağdaş Yönelimler III Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları Sempozyumu, İzmir Tevfik Fikret Okulları, İzmir, Türkiye, 29 Nisan 2006, (Özet Bildiri)

İlköğretimde Matematik Eğitimi

Bilişim Teknolojileri Işığında Eğitim Konferansı ve Sergisi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 1999, (Özet Bildiri)

Pi sayısı ve dairenin alanı ile ilgili etkinlik

III. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 23 - 25 Eylül 1998, (Özet Bildiri)
Kitaplar

AN INVESTIGATION OF PRE-SCHOOL TEACHERS’ KNOWLEDGE CONCERNING QUADRILATERALS

Theory and Research in Educational Sciences II, Zahal Onur, Baş Kenan, Editör, Gece Publishing, Ankara, ss.113-127, 2020

Matematik Ödevi Sürecinde Aile Desteği Ölçeğinin Geliştirilmesi

Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları, Ömer Tuğrul KARA, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.127-140, 2020
Metrikler

Yayın

23

Proje

4

Tez Danışmanlığı

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları