Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Bir Sözsüz İspatlar Eğitimine İlişkin Bazı Katılımcı Görüşleri
ACADEMIA INTERNATIONAL CONFERENCE ON MATHEMATICS AND MATHEMATICS EDUCATION, Siirt, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
Beşinci Sınıf Öğrencileri Merkezi Sınavlarda Nasıl Değerlendirilmektedir? TIMSS 2019 Değerlendirme Çerçevesi Işığında Bir Karşılaştırma
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
Matematik Ödevi Sürecinde Aile Destek Ölçeğinin Geliştirilmesi
1. uluslararası sosyal bilimlerde kritik tartışmalar kongresi, 5 - 07 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
Matematik Ödevi Sürecinde Öğretmen Yaklaşımları Ölçeğinin Geliştirilmesi
1. uluslararası sosyal bilimlerde kritik tartışmalar kongresi, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
8. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik ve Cebirsel Düşünme Düzeyleri Arasındaki İlişki
VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
8. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik ve Cebirsel Düşünme Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
Yeni İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının TIMSS-2015 Çerçevesine Göre Değerlendirilmesi
VIII. International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
Sözsüz İspatlar
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Hazırladığı Sınavların Biçimsel Olarak İncelenmesi
1. International Demirci Symposium, Demirci / Manisa, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Hazırladıkları Testlerin Öğretim Programı Kazanımları Açısından Bir Analizi
3. TÜRK BiLGiSAYAR VE MATEMATiK EĞiTiMi SEMPOZYUMU, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
University Life Adaptation of Rural Vocational School Students: Manisa Koprubasi Case
VIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofya, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017, cilt.1, ss.55, (Özet Bildiri)
How 8th Grade Students are Evaluated Through Tests by Mathematics Teachers?
XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofya, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
8. Sınıf Yüksek Riskli Sınavlardaki Matematik Sorularının TIMSS 2015 Bilişsel Alanlarına Göre Analizi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
Pedagojik Formasyon Eğitimine Katılan Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Öğretim İle İlgili Tutumları Üzerine
3. International Conference On Primary Education, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, cilt.1, ss.79, (Özet Bildiri)
An Evaluation of the New Primary School Mathematics Curriculum in Turkey
ATINER 12th Annual International Conference on Education, Atina, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
İkinci Mertebe Fark İfadesinin Dirichlet ve Limit Nokta Özellikleri
XVII. Ulusal Matematik Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 23 - 26 Ağustos 2004, ss.26-31, (Tam Metin Bildiri)
İkinci Mertebe Fark İfadesine İlişkin Kolmogorov Tipi Bir Eşitsizlik Üzerine
XI. Ulusal Matematik Sempozyumu, Isparta, Türkiye, 7 - 11 Eylül 1998, ss.115-123, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Matematik Öğretiminde Sözsüz İspatlar ve Yeni Örnekler
Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları, Ömer Tuğrul KARA, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.141-150, 2020
Matematik Ödevi Sürecinde Aile Desteği Ölçeğinin Geliştirilmesi
Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları, Ömer Tuğrul KARA, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.127-140, 2020