Gençlerin Giyim Tercihlerinde Markanın Etkisi İle İlgili Karşılaştırmalı Bir Alan Araştırması: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Örneği


YILMAZ İ., AKKAYA B., ÖZDİL T., YILMAZ C.

SOSYOEKONOMİK BOYUTLARIYLA İNOVASYON, Prof. Dr. Mustafa MIYNAT, Prof. Dr. Ahmet Vecdi CAN, Prof. Abdulmecit NUREDİN, Assoc. Prof. Coşkun ÇILBANT, Assist. Prof. Burak ÖZDOĞAN, Res. Assist. Dr. Tuna Can Güleç, Res. Assist. Osman GÜLDEN, Res. Assist. Şükrü Çağrı ÇELİK, Res. Assist. Tolga ÇAĞLAYANSUDUR, Editör, MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ MATBAASI, Manisa, ss.521-533, 2018

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2018
  • Yayınevi: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ MATBAASI
  • Basıldığı Şehir: Manisa
  • Sayfa Sayıları: ss.521-533
  • Editörler: Prof. Dr. Mustafa MIYNAT, Prof. Dr. Ahmet Vecdi CAN, Prof. Abdulmecit NUREDİN, Assoc. Prof. Coşkun ÇILBANT, Assist. Prof. Burak ÖZDOĞAN, Res. Assist. Dr. Tuna Can Güleç, Res. Assist. Osman GÜLDEN, Res. Assist. Şükrü Çağrı ÇELİK, Res. Assist. Tolga ÇAĞLAYANSUDUR, Editör
  • Manisa Celal Bayar Üniversitesi Adresli: Evet