İ. YILMAZ Et Al. , "Gençlerin Giyim Tercihlerinde Markanın Etkisi İle İlgili Karşılaştırmalı Bir Alan Araştırması: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Örneği," In SOSYOEKONOMİK BOYUTLARIYLA İNOVASYON , Manisa: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ MATBAASI, 2018, pp.521-533.
YILMAZ, İ. Et Al. Gençlerin Giyim Tercihlerinde Markanın Etkisi İle İlgili Karşılaştırmalı Bir Alan Araştırması: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Örneği. 2018. In SOSYOEKONOMİK BOYUTLARIYLA İNOVASYON , MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ MATBAASI, Manisa, 521-533.
YILMAZ, İ., AKKAYA, B., ÖZDİL, T., & YILMAZ, C., (2018). Gençlerin Giyim Tercihlerinde Markanın Etkisi İle İlgili Karşılaştırmalı Bir Alan Araştırması: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Örneği. SOSYOEKONOMİK BOYUTLARIYLA İNOVASYON (pp.521-533), Manisa: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ MATBAASI.
YILMAZ, İLHAM Et Al. "Gençlerin Giyim Tercihlerinde Markanın Etkisi İle İlgili Karşılaştırmalı Bir Alan Araştırması: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Örneği." In SOSYOEKONOMİK BOYUTLARIYLA İNOVASYON , 521-533. Manisa: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ MATBAASI, 2018
YILMAZ, İLHAM Et Al. "Gençlerin Giyim Tercihlerinde Markanın Etkisi İle İlgili Karşılaştırmalı Bir Alan Araştırması: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Örneği." SOSYOEKONOMİK BOYUTLARIYLA İNOVASYON , MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ MATBAASI, 2018, pp.521-533.
YILMAZ, İ. Et Al. (2018) "Gençlerin Giyim Tercihlerinde Markanın Etkisi İle İlgili Karşılaştırmalı Bir Alan Araştırması: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Örneği", SOSYOEKONOMİK BOYUTLARIYLA İNOVASYON . Manisa: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ MATBAASI.
@bookchapter{bookchapter, author ={İLHAM YILMAZ Et Al. }, chaptertitle={Gençlerin Giyim Tercihlerinde Markanın Etkisi İle İlgili Karşılaştırmalı Bir Alan Araştırması: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Örneği}, booktitle={ SOSYOEKONOMİK BOYUTLARIYLA İNOVASYON}, publisher={MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ MATBAASI}, city={Manisa},year={2018} }