SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
1
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
15
Science Teachers’ Views on the Teaching Profession Law
Technology, Innovation and Special Education Research Journal
, cilt.3, sa.2, ss.152-169, 2023 (Hakemli Dergi)
THEMATIC REVIEW OF GRADUATE THESES PUBLISHED IN TURKIYE ABOUT 21ST-CENTURY SKIL
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.8, sa.2, ss.1347-1362, 2023 (Hakemli Dergi)
Activity Design for Secondary School Students’ Modeling Skills: A Design-Based Research
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.37-49, 2023 (Hakemli Dergi)

Thematic Analysis of Graduate Theses in Preschool Science Education
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.11, sa.2, ss.138-155, 2022 (Hakemli Dergi)
Bilgisayar Tabanlı Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Modelleme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.226-262, 2022 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Çevre Sorunları Kavramına Yönelik Metaforik Algıları ve Görüşleri
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.117-132, 2021 (Hakemli Dergi)

Bir Öğretmenlik Uygulaması Sürecinin Farklı Katılımcılar Tarafından Değerlendirilmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.57-66, 2019 (Hakemli Dergi)
Zihinsel Modellerin Değişimine Yönelik Bir Çalısma: Uzay Kavramı
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.1355-1391, 2018 (Hakemli Dergi)

Öğretim Yazılımlarının Önemi ve Uygulanabilirliğine İlişkin Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
, cilt.4, sa.1, ss.20-26, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
19
Designing An Activity With Design Based Research Method: Ability To Research For Model
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
AN ACTIVITY DESIGN FOR SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ PROCESSUAL ABILITIES FOR MODELLING: THE ABILITIES OF THE CONNECTION BETWEEN MATERIAL-TOOL AND MATERIAL-MODEL
VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
Ortaokul Öğrencilerinin İklim Değişikliği Kavramına Bakış Açılarının Gelişimsel Olarak Değerlendirilmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
BİR ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI SÜRECİNİN FARKLI KATILIMCILAR TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
YGS ve LYS Fizik Sorularının Fizik Dersi Kazanımları ve Bloom Taksonomisi Çerçevesinde Analizi
II. Ulusal Fizik Egitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)
The Effect of the Computer Based Context Based Teaching Method on Student Achievement The Case of Friction
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 9 - 11 Eylül 2015, ss.33, (Özet Bildiri)
İlköğretim Öğrencilerinin Uzay Kavramına İlişkin Zihinsel Modelleri
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SINAVI SORULARINA BİR BAKIŞ FEN ve TEKNOLOJİ DERSİ
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
BİLİMİN DOĞASI İLE İLGİLİ YURT İÇİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN YENİ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.951-955, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
Fen Öğretiminde Mühendislik Tasarım Becerileri
Fen Öğretimi II, ERGUN MUSTAFA, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.81-104, 2024
Project Planning: How to Desing a Project with all its Processes?
PROJECT DEVELOPMENT GUIDE IN EDUCATION, Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.81-98, 2023
Tasarım Tabanlı Araştırma
Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Mehmet Küçük; Serkan Sevim, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.273-292, 2022
Fen Öğretiminde Modelleme Becerileri ve Geliştirilmesi
Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Hakan Şevki Ayvacı, Editör, Pegem Akademi, ss.61-81, 2021