Metrikler
Eğitim Bilgileri
2003 - 2009
2003 - 2009Doktora
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2000 - 2003
2000 - 2003Yüksek Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
1995 - 2000
1995 - 2000Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2009
2009Doktora
An analysis of the problem-based instruction in engineering education
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
2003
2003Yüksek Lisans
The effects of hands-on activities on ninth grade students’xx achievement and attitudes towards physics
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
Yabancı Diller
İngilizce
Akademik Unvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Manisa Celal Bayar Üniversitesi
2011 - 2021
2011 - 2021Manisa Celal Bayar Üniversitesi
2006 - 2011
2006 - 2011Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2000 - 2006
2000 - 2006Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorManisa Celal Bayar Üniversitesi
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorManisa Celal Bayar Üniversitesi
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorManisa Celal Bayar Üniversitesi
2023 - 2026
2023 - 2026Manisa Celal Bayar Üniversitesi
2020 - 2021
2020 - 2021Manisa Celal Bayar Üniversitesi
2017 - 2019
2017 - 2019Manisa Celal Bayar Üniversitesi
2017 - 2018
2017 - 2018Manisa Celal Bayar Üniversitesi
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları
Eğitimde Proje Hazırlama
FEN BİLİMLERİ LAB. UYGULAMALARI
Öğretmenlik Uygulaması
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I
FEN BİLİMLERİ LABORATUAR UYGULAMALARI
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
FEN VE TEKNOLOJİ LAB. UYG. I
FEN VE TEKNOLOJİ LAB. UYG. II
EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
FİZİK II
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II
OKUL DENEYİMİ
GENEL FİZİK I
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I
GENEL FİZİK II
GENEL FİZİK LAB I
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
Aile katılımlı çevre eğitimi deneyimi üzerine bir olgubilim çalışması
ATEŞ Ö. (Danışman)
Ö.YAMAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Ortaöğretime geçiş sınavlarındaki fen bilimleri sorularının TIMMS-2019 bilişsel alanlarına göre incelenmesi
ATEŞ Ö. (Danışman)
B.ŞENGÜL(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Fen bilimleri dersi öğretim programının matematik, bilişim, teknoloji ve sanat dersleri ile disiplinler arası entegrasyonuna yönelik çalışmaların incelenmesi
ATEŞ Ö. (Danışman)
H.AKSOY(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
KodlaManisa Projesinin fen bilimleri dersi öğretim programı, proje danışmanları ve öğrenci görüşleri açısından değerlendirilmesi: Manisa ili örneği
ATEŞ Ö. (Danışman)
Y.ALADAĞ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Fen bilimleri dersi öğretim programının 2015 TIMSS ve 2018 LGS sınavları kapsamında incelenmesi
ATEŞ Ö. (Danışman)
B.PEDÜK(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
2013 ilköğretim kurumları fen bilimleri dersi öğretim programının uygulanmasında yaşanan sorunlar ve çözüm önerilerine ilişkin öğretmen görüşleri
ATEŞ Ö. (Danışman)
S.MUHAMMET(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Fen bilimleri öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi ve öz güven düzeylerinin belirlenmesi
ATEŞ Ö. (Danışman)
T.AVCI(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2021
2021Perceptions of students and teachers participating in a science festival regarding science and scientists
ATEŞ Ö., ATEŞ A. M., Aladağ Y.
Research in Science and Technological Education
, cilt.39, sa.1, ss.109-130, 2021 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2019
2019Analysis of the Science Course Curriculum Objectives and High School Entrance Examination Questions According to TIMSS Framework
Peduk B., ATEŞ Ö.
International Journal of Educational Methodology
, cilt.5, sa.3, ss.433-449, 2019 (Scopus)
2018
2018Consistency between constructivist profiles and instructional practices of prospective physics teachers *
ATEŞ Ö., ÜNAL ÇOBAN G., KAYA ŞENGÖREN S.
European Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.2, ss.359-372, 2018 (Scopus)
2011
2011Effectiveness of hands-on and minds-on activities on students' achievement and attitudes towards physics
ATEŞ Ö., ERYILMAZ A.
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching
, cilt.12, sa.1, 2011 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
2019Ortaöğretime Geçiş Fen Bilimleri Sorularının 2019 TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre İncelenmesi
YAPAR B., ATEŞ Ö.
1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2019
20192008-2018 Ortaöğretime Geçiş Fen Bilimleri Sorularının 2019 TIMSS Öğrenme Alanlarına Göre Değerlendirilmesi
YAPAR B., ATEŞ Ö.
1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı, TIMSS 2015 ve 2018 LGS Sınavlarının Uyum Düzeylerinin İncelenmesi
PEDÜK B., ATEŞ Ö.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2018
2018Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Kodla(Ma)nisa Projesine ve Kodlamaya Yönelik Görüşleri: Köprübaşı Örneği
ALADAĞ Y., ATEŞ Ö., ATEŞ A. M.
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.74, (Özet Bildiri)
2018
2018Çantam ile Bilim Her Yerde
AVCI A., TİRİT R., ALTUNBAŞAK M., ATEŞ Ö., KAMIŞ Y. E.
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018STEM A Yaklaşımı ve Etkinlik Örneklerinin İncelenmesi
AKSOY H., ATEŞ Ö.
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Elektrik Konusunu Hatırda Tutma Üzerine Kavram Karikatürleri ve Haritalarının Etkisi
ATEŞ Ö., ŞAŞMAZ ÖREN F.
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, ss.355-368, (Özet Bildiri)
2018
2018Analoji Kullanılarak Yapılan Mikro Öğretim Uygulamalarının Kavram Haritaları Yoluyla Değerlendirilmesi
ŞAŞMAZ ÖREN F., ATEŞ Ö.
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
2017Özel Eğitim Gereksinimi Olan Bireylerin ve Ailelerinin Sorunları ve Bu Sorunlara Yönelik Çözüm Önerileri: Demirci Örneği
Dursun B., Özarslan F., Arslan R. R., ATEŞ Ö.
I. Uluslararası Demirci Sempozyumu, 11 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimine Yönelik Algıları: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
ÖZCAN B. N., ATEŞ A. M., ATEŞ Ö.
1. Uluslararası Demirci Sempozyumu, Manisa, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, cilt.1, ss.373, (Özet Bildiri)
2017
2017Sınıf Öğretmeni Adaylarının Deney Yapma Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
ATEŞ Ö.
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 27 - 29 Nisan 2017, ss.303, (Özet Bildiri)
2017
2017Öğretmen Adaylarının Pedagojik Formasyon Sertifika Progamı ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Algıları
ATEŞ Ö.
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 27 - 29 Nisan 2017, ss.303, (Özet Bildiri)
2017
2017Perceptions of Students and Teachers Participating in a Science Festival towards Science and Scientists
ATEŞ Ö., ATEŞ A. M., ALADAĞ Y.
XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, ss.230, (Özet Bildiri)
2017
2017Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Öykü Oluşturma Sürecine Yönelik Metaforik Algıları
ERGÜN A., ATEŞ Ö.
IV nd International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.730-731, (Özet Bildiri)
2017
2017Öğretmen Adaylarının Dijital Hikaye Uygulamalarına Yönelik Görüşleri
ATEŞ Ö., ERGÜN A.
IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.728-729, (Özet Bildiri)
2017
20172013 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı ve 2017 Fen Bilimleri Dersi Taslak Öğretim Programının Karşılaştırılması.
ATEŞ Ö., GÖĞEBAKAN YILDIZ D.
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
2016Fen bilimleri öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgilerine yönelik algıları üzerine bir araştırma
AVCI T., ATEŞ Ö.
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Fen bilimleri öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi öz güven düzeylerinin incelenmesi Manisa ili örneği
AVCI T., ATEŞ Ö.
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Teacher opinions regarding the 2013 Primary Schools Science Course Curriculum
BEKMEZCİ S. M., ATEŞ Ö.
5th Cyprus International Conference on Educational Research, 31 Mart - 02 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Öğrencilerin bilgiye ulaşma ve bilgiyi paylaşma süreçlerindeki etik değerler ile ilgili öğretmen görüşleri
İZALAN Z., ATEŞ Ö.
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2012
2012Sınıf öğretmen adaylarının laboratuar kullanımına yönelik özyeterlikleri
SERİN G., ATEŞ Ö.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2012
2012Project works by pre-service science teachers: a self-peer assessment application
ŞAŞMAZ ÖREN F., ATEŞ Ö.
International Conference The Future of Education, Florence, İtalya, 7 - 08 Haziran 2012, ss.310-314, (Tam Metin Bildiri)
2012
2012Analysis of pre-service science teachers’ perceptions about the project concept using word association test and concept maps
ŞAŞMAZ ÖREN F., ATEŞ Ö.
International Conference The Future of Education, Florence, İtalya, 7 - 08 Haziran 2012, ss.152-156, (Tam Metin Bildiri)
2012
2012Pre Service Science Teachers Views about Technology in Educational Settings
ŞAŞMAZ ÖREN F., ATEŞ Ö., ATEŞ A. M., ÖREN H.
International Conference The Future of Education, 7 - 08 Haziran 2012, ss.300-304, (Tam Metin Bildiri)
2012
2012Akademisyenlerin öğrencilere karşı etik sorumluluklarını yerine getirme düzeylerinin değerlendirilmesi
KALE S., KAHRAMAN E., ATEŞ Ö.
3rd International Conference on New Trends in Education and their implications (ICONTE, 2012), 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
2012
2012Bilimsel araştırmaların ve yayınların etik açıdan değerlendirilmesi
KAHRAMAN E., KALE S., ATEŞ Ö.
3rd International Conference on New Trends in Education and their implications (ICONTE, 2012), 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
2011
2011The constructivist profiles of prospective physics teachers the consistency of thought and practice
ATEŞ Ö., ÜNAL ÇOBAN G., KAYA ŞENGÖREN S.
World Conference On New Trends in Science Education, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2011
2011Prospective tutors awareness of radiation and radioactivity
KARTAL TAŞOĞLU A., ATEŞ Ö., BAKAÇ M.
World Conference On New Trends in Science Education, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2011
2011The role of epistemological views in prospective physics teachers instructional practices
ATEŞ Ö., ÜNAL ÇOBAN G., KAYA ŞENGÖREN S.
World Conference On New Trends in Science Education, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2010
2010Fizik Öğretmen Adaylarının Epistemolojik Görüşleri
ÜNAL ÇOBAN G., ATEŞ Ö., KAYA ŞENGÖREN S.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 26 Eylül - 29 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010Strengths and weaknesses of problem based learning students and tutors perceptions
ATEŞ Ö., ERYILMAZ A.
INTE 2010 International Conference on New Horizons in Education, 23 - 25 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010Factors affecting performance of tutors during problem based learning implementations
ATEŞ Ö., ERYILMAZ A.
The International World Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2325-2329, (Tam Metin Bildiri)
2006
2006Fen ve teknoloji dersinde öğretmenlerin karşılaştıkları sorunlar ve bu sorunların nedenleri
ATEŞ Ö., AŞCI Z.
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
2004
20041994 2003 yılları arasında Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi nde fen bilimleri eğitimi alanında yayınlanan makalelerin içerik analizi
ERYILMAZ A., GÜLNAR N., SERİN G., ATEŞ Ö., ŞEN H. C., AŞCI Z., et al.
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Özet Bildiri)
2004
2004Designing an instruction vs a designed instruction criticizing the quality of centralized instructional design approach
KİRAZ E., AŞCI Z., ATEŞ Ö., İŞ GÜZEL Ç.
The International Conference on Quality in Education in the Balkan Countries, 2 - 03 Temmuz 2004, ss.509-522, (Tam Metin Bildiri)
2004
2004Basit araçlarla yaparak öğrenme yöntemine göre geliştirilen elektrik devreleri ile ilgili etkinlikler
ATEŞ Ö., ERYILMAZ A.
Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, Türkiye, 17 Ocak 2004, (Özet Bildiri)
2002
2002Basit araçlarla yaparak öğrenme yöntemine göre hazırlanan etkinliklerin dokuzuncu sınıf öğrencilerinin fizik başarısına ve fizik dersine olan tutumlarına etkisi
ATEŞ Ö., ERYILMAZ A.
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 Eylül - 18 Nisan 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
2023Exploring Student Perspectives: Robotic Coding Training In The KodlaManisa Project
ALADAĞ Y., ATEŞ Ö.
Educational Sciences in Theory and Practice, Yaşar, Tahir, Editör, YAZ, Afyon, ss.77-91, 2023
2023
2023İlkokul Türkçe Dersinde Eğitsel Oyun Üzerine Yapılmış Çalışmaların Analizi: 2013-2023
AL A., GÖZÜKÜÇÜK M., ATEŞ Ö.
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler, Prof. Dr. Bülent PEKDAĞ, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.15-32, 2023
2023
2023İlkokul Türkçe Dersinde Eğitsel Oyun Üzerine Yapılmış Çalışmaların Analizi: 2013-2023.
AL A., GÖZÜKÜÇÜK M., ATEŞ Ö.
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler, Pekdağ, Bülent, Editör, SERÜVEN, Ankara, ss.15-32, 2023
2023
2023İlkokul Öğretim Programlarında ve Ders Kitaplarında Deprem Kavramı
SAVCI M., ATEŞ Ö.
Eğitimde Dijital Dönüşüm, GÜNEŞ, F., IŞIK, A. D., Editör, Sınırsız Eğitim ve Araştırma Derneği Yayınları, Ankara, ss.97-109, 2023
2018
2018Elektrik Konusunu Hatırda Tutma Üzerine Kavram Karikatürleri ve Haritalarının Etkisi
ATEŞ Ö., ŞAŞMAZ ÖREN F.
Değişen Dünyada Eğitim, SERKAN DİNÇER, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.355-368, 2018
2018
2018Analoji kullanılarak yapılan mikro öğretim uygulamalarının kavram haritaları yoluyla değerlendirilmesi
ŞAŞMAZ ÖREN F., ATEŞ Ö.
Değişen Dünyada Eğitim, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.369-384, 2018
2018
2018Elektrik konusunu hatırda tutma üzerine kavram karikatürleri ve haritalarının etkisi.
ATEŞ Ö., ŞAŞMAZ ÖREN F.
Değişen Dünyada Eğitim, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.355-368, 2018
2018
2018Analoji Kullanılarak Yapılan Mikro Öğretim Uygulamalarının Kavram Haritaları Yoluyla Değerlendirilmesi
ŞAŞMAZ ÖREN F., ATEŞ Ö.
Değişen Dünyada Eğitim, SERKAN DİNÇER, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.369-384, 2018
2007
2007Öğrenme-Öğretme süreci
ATEŞ Ö., AŞCI Z.
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar, , Editör, ODTÜ Mezunlar Derneği Yayınları, Dumat Ofset ve Matbaacılık, ss.40-47, 2007
2007
2007Yapılandırıcı Öğrenme Yaklaşımı
ÖZKAN Ş., ATEŞ Ö.
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar, , Editör, Odtü Mezunlar Derneği Yayınları, Dumat Ofset ve Matbaacılık, ss.34-39, 2007
Desteklenen Projeler
2022 - 2024
2022 - 2024Bilimin Disiplinlerarası Doğası ve Afet Farkındalığı Günleri
TÜBİTAK Projesi
ŞAHİN F., ATEŞ Ö. (Yürütücü)
2022 - 2023
2022 - 2023Bilimin Disiplinlerarasi Doğasi Ve Afet Farkindaliği Günleri
TÜBİTAK Projesi
ÇUKURBAŞI B., ATEŞ Ö. (Yürütücü)
2018 - 2023
2018 - 2023The Student-run Multidisciplinary Allied Health Practce Centre-SMAHPC
UFUK 2020 Projesi
ERGİN D., TEZCAN KELEŞ G., GÜLEÇ T. C., PALA A. B., KİLİMCİOĞLU A. A., ARSERİM S. K., et al.
2018 - 2023
2018 - 2023SMAHPCStudent-run Multidisciplinary Allied Health Practice Centre SMAHPC
UFUK 2020 Projesi
SALMAK S., KİLİMCİOĞLU A. A., ATEŞ Ö., ERGİN D., AKTAŞ H., RAHMAN S., et al.
2018 - 2023
2018 - 2023Student-run Multidisciplinary Allied Health Practice Center (SMAHPC) Project
KİLİMCİOĞLU A. A., GÖĞEBAKAN YILDIZ D., RAHMAN S., GÜLEÇ T. C., AKTAŞ H., PALA A. B., et al.
2018 - 2022
2018 - 2022Student-run Multidisciplinary Allied Health Practice Center Erasmus + KA2
PALA A. B., ÖZCAN F., ATEŞ A. M., AKTAŞ H., SALMAK S., ERGİN D., et al.
2018 - 2022
2018 - 2022Student-run Multidisciplinary Allied Health Practice Center (SMAHPC)
AKTAŞ H., SALMAK S., GÖĞEBAKAN YILDIZ D., ARSERİM S. K., PALA A. B., ATEŞ A. M., et al.
2018 - 2018
2018 - 20184005 Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim UygulamalarıOkul Öncesi Öğretmenlere Yönelik Düşünme Becerisi Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
ATEŞ Ö.
2018 - 2018
2018 - 2018Okul Öncesi Öğretmenlere Yönelik Düşünme Becerisi Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
YOLDAŞ C., ÖZMANTAR M. F., ÇORLU M. S., ATEŞ A. M., ATEŞ Ö.
2010 - 2013
2010 - 2013Radyoaktivite ve Radyoekoloji Eğitim-Öğretimi: Jeotermal Su Kaynaklarındaki Çevresel Radyoaktivite Seviyelerinin Belirlenerek Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ATEŞ Ö., İÇHEDEF M., CAMGÖZ B., KARTAL TAŞOĞLU A., UYUMAZ G., SAÇ M. M., et al.
2001 - 2002
2001 - 2002Basit Araçlarla Yaparak Öğrenme ve Çoklu Zeka Kuramını Kullanarak Fizik Aktivitelerinin Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ATEŞ Ö., GÜRÇAY D., ERYILMAZ A.(Yürütücü)
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Nisan 2025
Nisan 2025STUDIES IN HIGHER EDUCATION
Diğer Dergiler
Nisan 2025
Nisan 2025INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION
Diğer Dergiler
Ocak 2017
Ocak 2017Diğer Dergiler
Ocak 2017
Ocak 2017STUDIES IN HIGHER EDUCATION
Diğer Dergiler
Ocak 2017
Ocak 2017INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION
Diğer Dergiler
Ocak 2017
Ocak 2017Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Diğer Dergiler
Ocak 2016
Ocak 2016Diğer Dergiler
Ocak 2016
Ocak 2016STUDIES IN HIGHER EDUCATION
Diğer Dergiler
Ocak 2016
Ocak 2016Diğer Dergiler
Ocak 2016
Ocak 2016Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Diğer Dergiler
Ocak 2016
Ocak 2016