Dr. Öğr. Üyesi MERVE POLAT


EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ

Metrikler

Yayın

20

Atıf (Scopus)

22

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

2

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1993 - 1999

1993 - 1999

Doktora

İstanbul Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

1989 - 1993

1989 - 1993

Yüksek Lisans

Ege Üniversitesi, Türkiye

1985 - 1989

1985 - 1989

Lisans

Ege Üniversitesi, Türkiye

Yaptığı Tezler

1998

1998

Doktora

Yeni porfirazinlerin sentezi ve karakterizasyonu

İstanbul Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

1993

1993

Yüksek Lisans

Factors affecting the denaturation and renaturation of deoxyribonucleic acid (DNA) in N:N-Dimethylformamide

Ege Üniversitesi

Yabancı Diller

İngilizce

Akademik Unvanlar / Görevler

2002 - Devam Ediyor

2002 - Devam Ediyor

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

Yönetimsel Görevler

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

2014 - 2020

2014 - 2020

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

2002 - Devam Ediyor

2002 - Devam Ediyor

ÖĞRETİM ÜYESİ

YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI, ÖĞRETİM ÜYESİ

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

FEN BİLGİSİ DERS KİTABI İNCELEMESİ

BİLİMİN DOĞASI VE BİLİM TARİHİ

GENEL KİMYA-1

KİMYADA ÖZEL KONULAR

GENEL KİMYA II

BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM

KİMYASAL ATIKLAR VE ÇEVRE KİRLİLİĞİ Sürdürülebilir Kalkınma

SAĞLIK BİLGİSİ İLK YARDIM

OKUL DENEYİMİ

GENEL KİMYA-2

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

GENEL KİMYA 1

TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI

BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

GENEL KİMYA 2

Lisans Çift Anadal

Lisans Çift Anadal

UZMANLIK ALAN DERSİ

ÇEVRE KİRLİLİĞİNDE ÖZEL KONULAR Sürdürülebilir Kalkınma

TEKNOLOJİ DESTEKLİ FEN EĞİTİMİ

ÇEVRE KİRLİLİĞİ Sürdürülebilir Kalkınma

Yönetilen Tezler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

Science Teachers' Perspectives on Environmental Problems and Environmental Education (A Case Study of Manisa Celal Bayar University)

POLAT M., ERARSLAN G.

1st International Optimum Science Conference 2024, İzmir, Türkiye, 14 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

7. Sınıf Öğrencilerinin "Çekirdek" Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi

BİLEN E., YALÇIN B., POLAT M.

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak İncelenmesi: Çözeltiler Konusu

YALÇIN B., BİLEN E., POLAT M.

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

2018

2018

Öğretmen Adaylarının Bilimsellik ve Bilim İnsanlarına Yönelik Algıları

POLAT M.

International Congress on Science and Education, AFYON, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Fen Öğretmen Adaylarının Bilim ve Bilimin Doğası Konusundaki Görüşlerinin Araştırılması

SİREK M., POLAT M.

International Congress on Science and Education, AFYON, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2014

2014

Metaphors Developed by Preservice Science Teachers Regarding the Concept of Scientist

POLAT M.

3rd International Conference on Interdisciplinary Research in Education, Madrid, İspanya, 29 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

A STUDY TOWARD TEACHING THE HISTORY OF CHEMISTRY FOR PROSPECTIVE CHEMISTRY TEACHERS

ŞENDUR G., POLAT M., KAZANCI C.

2ND WORLD CONFERENCE ON NEW TRENDS IN SCIENCE EDUCATION, CRACOW, Polonya, 2 - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

2012

2012

FEN EĞİTİMİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMI

POLAT M., TÜRKOĞLU T.

IV.International Education Research Congress, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

Öğrencilerin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi: Bağımsız Kelime İlişkilendirme Testi ve Çizme-Yazma Tekniği

BİLEN E., YALÇIN TÜRKYILMAZ B., POLAT M.

Fen ve Matematik Eğitiminde Güncel Araştırmalar, UZUN NAİM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.51-65, 2022

2022

2022

Üstbilişe Dayalı Etkinliklerin Öğrencilerin Başarı, Tutum Ve Üstbiliş Becerilerine Etkisi

SİREK M., POLAT M.

Eğitimde Güncel Araştırmalar, KOCA ŞEHRİBAN, AKGÜL MEHMET ŞABAN, Editör, Gece Kitaplığı Yayınevi, Ankara, ss.1-18, 2022

2022

2022

FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMI

TÜRKOĞLU T., POLAT M.

EĞİTİM BILIMLERI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI, ÜNAL SUAT, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.223-236, 2022

2022

2022

HARMANLANMIŞ ÖĞRENME ORTAMININ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME DÜZEYLERİNE ETKİSİ

YALÇIN TÜRKYILMAZ B., POLAT M.

Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları IV, EROL SEDAT, EFENDİOĞLU AKIN, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.17-40, 2022

2022

2022

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi: Kelime İlişkilendirme Testi

YALÇIN TÜRKYILMAZ B., BİLEN E., POLAT M.

Fen ve Matematik Eğitiminde Güncel Araştırmalar, UZUN NAİM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-13, 2022