SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Öğretmen Adaylarının Bilimsellik ve Bilim İnsanlarına Yönelik Algıları
International Congress on Science and Education, AFYON, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
AKILLI TAHTA KULLANIMININ 6.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUMLARINA ETKİSİ: MADDENİN TANECİKLİ YAPISI ÜNİTESİ
Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
Metaphors Developed by Preservice Science Teachers Regarding the Concept of Scientist
3rd International Conference on Interdisciplinary Research in Education, Madrid, İspanya, 29 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
A STUDY TOWARD TEACHING THE HISTORY OF CHEMISTRY FOR PROSPECTIVE CHEMISTRY TEACHERS
2ND WORLD CONFERENCE ON NEW TRENDS IN SCIENCE EDUCATION, CRACOW, Polonya, 2 - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
FEN EĞİTİMİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMI
IV.International Education Research Congress, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Öğrencilerin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi: Bağımsız Kelime İlişkilendirme Testi ve Çizme-Yazma Tekniği
Fen ve Matematik Eğitiminde Güncel Araştırmalar, UZUN NAİM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.51-65, 2022
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMI
EĞİTİM BILIMLERI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI, ÜNAL SUAT, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.223-236, 2022
HARMANLANMIŞ ÖĞRENME ORTAMININ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları IV, EROL SEDAT, EFENDİOĞLU AKIN, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.17-40, 2022
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi: Kelime İlişkilendirme Testi
Fen ve Matematik Eğitiminde Güncel Araştırmalar, UZUN NAİM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-13, 2022