Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Hümanist Öğretmen Anlayışında “İletişimde Rehber Öğretmen” Kavramına Metaforik Bakış
II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresinde (UTEK 2019), Muğla-Bodrum, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1165-1174, (Tam Metin Bildiri)
Elementler Artırılmış Gerçeklik İle Hareket Ediyor
II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresinde (UTEK 2019), Muğla-Bodrum, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1144-1151, (Tam Metin Bildiri)
Hikaye İnceleme İçin İdeal Analiz: Altı Şapka Düşünme Yöntemi
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, ss.138-144, (Tam Metin Bildiri)
İlkokul Öğrencilerinin (2. Ve 3. Sınıf) Kitap Okuma Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, ss.85-92, (Tam Metin Bildiri)
“Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Sınıf Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançları Üzerine Etkileri
UBEK-ICSE, Afyon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
Sınıf Rutinlerinin İlkokul Sınıf Öğretmenlerince Algılanışı: Örnek Uygulamalar
UBEK-ICSE, Afyon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
21. YÜZYIL BECERİLERİNE BİR BAKIŞ: PERFORMANS TABANLI ANLIK GÖREV UYGULAMALARI
ULEAD, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ REHBERLİK DERSİ VE REHBER ÖĞRETMENE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
ULEAD, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
Sanal Bir Uygulama Olan Tweet Kitap Okuma İle Görünür Hale Geliyor
(2ndEducation Research and Teacher Education Congress, Aydın-Kuşadası, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
Development Of A Test To Identify The Four Stage Concepts Misconceptions: Global Warming
International Association of Social Science Research, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
Bilimsel Süreç Becerileri Ve Yaşam Becerilerinin Ortaokul Fiziksel Olaylar Konu Alanında Yansıma Durumları
The 26th International Congress on Educational Sciences, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)
KAHOOT UYGULAMASI İLE DEĞERLENDİRMEYE YÖNELİK ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
I.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
Investigation of Awareness and Attitudes of Teacher Candidates on Old Turkish Works
XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, SOFYA, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Artırılmış Gerçeklik Uygulaması ile Araştırma Becerilerine Yönelik Öğrenci Görüşleri
4. EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONFERANSI PROGRAMI, Türkiye, 24 - 25 Mart 2017, (Özet Bildiri)
İlkokul Öğrencilerinin Türkçe Dersinde Sosyal Becerilerini Kazandırma Yeterliklerinin Değerlendirilmesi Marco Polo Örneği
VIII. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 03 Aralık 2016
Study Of Primary Shool Students Level Of Understanding The Entry Level History Concepts Concerning 4th Grade Social Studies Course Accordi Ng To Di Fferent Vari Ables
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 22 Mayıs 2016
The Metaphors Developed Bye Students For TheConcepts In I Learn My Past Unıt Of Social Studies
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 22 Mayıs 2016
Ters Yüz Edilmiş Sınıf Flipped Clasroom Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Erişileri ve Görüşleri Açısından İncelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
Ters Yüz Edilmiş Sınıf Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Erişileri ve Görüşleri Açısından İncelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, cilt.1, (Özet Bildiri)
Ters yüz edilmiş sınıf yönteminin öğretmen adaylarının erişileri ve görüşleri açısından incelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
Karşılaştırmalı Öğretmen Yetiştirme
( INOVED 2015 ) İnternational Conferance on Best Practies and İnnovations in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma ÖğretmeniVe Kaynaştırma öğrencilerine İlişkin Metaforik Algıları
6. İnternational Conresses on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
Orta Okul 6 7 ve 8 Sınıf Öğrencilerinin Depreme Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenlerlere Göre İncelenmesi Simav Depremi
VII. Europen Conferance On Social Behaviroal Science, Bükreş, Romanya, 11 - 13 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında 4 Sınıf Yer Alan Tarih Metinlerinin Tür ve Tema Açısından İncelenmesi
VII. Europen Conferance on Social Behaviroal Science, Bükreş, 11 - 13 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
İlkokul Öğrencilerinin 2 Sınıf Hayat Bilgisi Kavramlarını Anlama Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
ERPA İnternational Congresses on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 06 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
Stratejik Zeka Oyunlarının Dikkat Toplamaya Etkisi
(ERPA ) İnternational Conresses on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 06 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
Fen Bilgisi öğretmen adaylarının kaynaştırma eğitimi, kaynaştırma öğretmeni ve kaynaştırma öğrencilerine ilişkin metaforik algıları
6th International Congress on New Trends in Education, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
İlkokul Birinci Sınıfta Öğrencisi Bulunan Velilerin Öğretmen Tercihleri
VI. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu, Türkiye, 27 Aralık 2014, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen adaylarının kaynaştırma eğitimi, kaynaştırma öğretmeni ve kaynaştırma öğrencilerine ilişkin metaforik algıları
3rd World Conferenceon Educational andInstructional StudiesWCEIS - 2014, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
Fen ve Teknoloji Dersi ‘Maddenin Tanecikli Yapısı’ ünitesi kavramları üzerine öğrencilerin geliştirdikleri metaforlar
5th International Conference on New Trends in Educationand Their Implications, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
Determination Attitude Knowledge and Behaviors of Teacher Candidates towards Genetically Modified Products
European Conference on Social Science Research, 19 - 21 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
Teknoloji entegrasyonunda öğrencilerin çoklu zeka alanları, fen tutumları, akademik başarıları ve hatırlama düzeyleri
4 TH INTERNATIONALCONFERENCE ON NEWTRENDS IN EDUCATION AND THEIR IMPLICATIONS, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, (Özet Bildiri)
7.Sınıf Fen Bilgisi dersinde ‘Güneş Sistemi Ve Ötesi’ ünitesinde kullanılan kavramların metinlerde kullanılma sıklıkları
4 TH INTERNATIONALCONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION ANDTHEIR IMPLICATIONS, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, (Özet Bildiri)
Engellilerin Kariyer Gelişimini ve Çalışma Yaşamına Katılımını Arttıracak Bir Model Önerisi
İnt-e 2012 3 rd International Conference New Horizons in Education, 5 - 07 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
Öğretimde eğitsel bir araç olarak kullanılan gazetelerin ders kazanımlarını destekleme düzeyi: İlköğretim Fen Bilgisi 6. ve 7. sınıf ‘Vücudumuzda Sistemler’ konusu örneği
3 TH INTERNATIONALCONFERENCE ON NEWTRENDS IN EDUCATION AND THEIR IMPLICATIONS, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
İlköğretim 6 Sınıf Fen Bilgisi Solunum Sistemini Oluşturan Yapı ve Organlar Konusunda Görsel Araç Kullanımının Kavram Yanılgılarına ve Akademik Başarıya Etkisi
1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi –Balıkesir Üniversitesi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Temel Teknoloji Yeterlikleri
X. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Ders Kitabı İncelemeye Yönelik Görüşleri ve Tutumları
Eğitimde Yeni Yönelimler V Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2009, (Özet Bildiri)
Öğretim Elemanlarının Teknolji KUllanma Bilgi ve Beceri Düzeyleri
1.ULUSLARARASI BİLGİSAYAR ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)
Öğretim Elemanlarının Teknoloji Kullanma ve Bilgi ve Beceri Düzeyleri
Educational Technolgy for Innavation and Change in Education 7th International Educational Technolgy Conference, Nicosia, 3 - 05 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)
Öğretim Elemanlarının Teknoloji Kullanma Bilgi Ve Beceri Düzeyleri
VII. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 03 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
İlköğretim İnsan Hakları Eğitimi Ders Hedeflerini Medyanın Destekleme Düzeyi
1. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi., Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2003, (Özet Bildiri)
Kitaplar
KÜLTÜRLERARASI DİYALOGUN TEMSİLCİLERİ: GÖÇMEN ÖĞRETMENLER
GÖÇ, KÜLTÜR VE EĞİTİM, ÖZLÜ ZEYNEL, AKCAN EMRULLAH, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.115-131, 2024
GÖÇ OLGUSUNUN EĞİTİM SİSTEMİNE YANSIMALARI: BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLAR
GÖÇ, KÜLTÜR VE EĞİTİM, AKCAN EMRULLAH, ÖZLÜ ZEYNEL, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.285-304, 2024
Sınıf Yönetiminde Disiplin ve Disiplin Modelleri
Sınıf Yönetimi, Doç. Dr. Mehmet Koçyiğit, Editör, Eğitim Yayınları, Konya, ss.79-103, 2023
TIMSS ve PISA’DA BAŞARILI ÜLKELERİN ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Köy Enstitülerinin Işığında Günümüzde Öğretmen Yetiştirilmesi " Tarihi Kimlikler Tespitler/ Kaşılaştırmalar/Öneriler, Mehmet KABAN, Editör, Besni Eğitim Vakfı, İstanbul, ss.191-209, 2023
Çocukta Bilim ve Teknoloji
Eğiten Kitap, Ankara, 2022
Sınıf Yönetiminde Disiplin ve Disiplin Modelleri
Sınıf Yönetimi, Mehmet Koçyiğit, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.81-102, 2021
Sınıf-içi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Öğrenme Değerlendirme Etkileşimi
Öğretim İlke ve Yöntemleri
, Şeref TAN, Editör, Pegem, Ankara, ss.349-393, 2021
A study on the History Texts in Social Sciences Textbooks( Fourth Grade in Terms of Genre and Theme
research on Social Studies, Mehmer Ali İcbay/Hasan Arslan7Frederic Jacobs, Editör, Peter Lang Gmbh, Frankfurt, ss.9-23, 2016
A Study on the Attitudes of Sixth,Seventh and EigthtGarde Students Towards eartquake Based on Different Variables: Simav Eartquake
research on social studies, mehmet ali icbay7Hasan Arslan7Frederic Jacobs, Editör, Peter Lang Gmbh, Frankfurt, ss.103-119, 2016