Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Sınıf Öğretmenlerinin 21. Yüz Yıl Becerilerine Verdiği Önem: Q Metodoloji Çalışması

10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

Öğretmen Kariyer Belirleme Basamakları Hakkında Öğretmen Görüşleri

X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 06 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

İlkokul Öğrencilerinin Milli Mücadele Kahraman Algıları: Rol Oynama Tekniği Öğrencilerin Milli Kahraman Algılarını Nasıl Etkiler?

“19th International Primary Teacher Education Symposium (IPTES-2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

Artırılmış Gerçeklik Tabanlı Hece Birleştirme Uygulaması Geliştirilmesi: Tasarım Tabanlı Araştırma

“19th International Primary Teacher Education Symposium (IPTES-2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri Dersinde Stop-Motion Uygulamalarına İlişkin Görüşleri

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

Hümanist Öğretmen Anlayışında “İletişimde Rehber Öğretmen” Kavramına Metaforik Bakış

II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresinde (UTEK 2019), Muğla-Bodrum, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1165-1174, (Tam Metin Bildiri)

Elementler Artırılmış Gerçeklik İle Hareket Ediyor

II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresinde (UTEK 2019), Muğla-Bodrum, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1144-1151, (Tam Metin Bildiri)

Hikaye İnceleme İçin İdeal Analiz: Altı Şapka Düşünme Yöntemi

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, ss.138-144, (Tam Metin Bildiri)

İlkokul Öğrencilerinin (2. Ve 3. Sınıf) Kitap Okuma Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, ss.85-92, (Tam Metin Bildiri)

Sanal Bir Uygulama Olan Tweet Kitap Okuma İle Görünür Hale Geliyor

(2ndEducation Research and Teacher Education Congress, Aydın-Kuşadası, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

Development Of A Test To Identify The Four Stage Concepts Misconceptions: Global Warming

International Association of Social Science Research, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Bilimsel Süreç Becerileri Ve Yaşam Becerilerinin Ortaokul Fiziksel Olaylar Konu Alanında Yansıma Durumları

The 26th International Congress on Educational Sciences, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)

KAHOOT UYGULAMASI İLE DEĞERLENDİRMEYE YÖNELİK ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

I.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

Teacher Candidates Views on Stop-Motion Practices

XIII. EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, Sofya, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.41, (Özet Bildiri)

Investigation of Awareness and Attitudes of Teacher Candidates on Old Turkish Works

XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, SOFYA, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Artırılmış Gerçeklik Uygulaması ile Araştırma Becerilerine Yönelik Öğrenci Görüşleri

4. EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONFERANSI PROGRAMI, Türkiye, 24 - 25 Mart 2017, (Özet Bildiri)

Karşılaştırmalı Öğretmen Yetiştirme

( INOVED 2015 ) İnternational Conferance on Best Practies and İnnovations in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında 4 Sınıf Yer Alan Tarih Metinlerinin Tür ve Tema Açısından İncelenmesi

VII. Europen Conferance on Social Behaviroal Science, Bükreş, 11 - 13 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

Stratejik Zeka Oyunlarının Dikkat Toplamaya Etkisi

(ERPA ) İnternational Conresses on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 06 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

İlkokul Birinci Sınıfta Öğrencisi Bulunan Velilerin Öğretmen Tercihleri

VI. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu, Türkiye, 27 Aralık 2014, (Tam Metin Bildiri)

İlkokul Birinci Sınıfta Öğrencisi Bulunan Velilerin Öğretmen Tercihleri Demirci Örneği

VI. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu Öğretmenin Nitelikleri ve Yeni Öğretmen Arayışları, İstanbul, Türkiye, 29 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)

Fen ve Teknoloji Dersi ‘Maddenin Tanecikli Yapısı’ ünitesi kavramları üzerine öğrencilerin geliştirdikleri metaforlar

5th International Conference on New Trends in Educationand Their Implications, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

Adventure of Democracy Seen Through Animal Metaphors Created By 6th Grade Students

6th World Conference on Educational Sciences (WCES-2014), Yunanistan, 6 - 09 Şubat 2014, (Özet Bildiri)

Determination Attitude Knowledge and Behaviors of Teacher Candidates towards Genetically Modified Products

European Conference on Social Science Research, 19 - 21 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

Teknoloji entegrasyonunda öğrencilerin çoklu zeka alanları, fen tutumları, akademik başarıları ve hatırlama düzeyleri

4 TH INTERNATIONALCONFERENCE ON NEWTRENDS IN EDUCATION AND THEIR IMPLICATIONS, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

7.Sınıf Fen Bilgisi dersinde ‘Güneş Sistemi Ve Ötesi’ ünitesinde kullanılan kavramların metinlerde kullanılma sıklıkları

4 TH INTERNATIONALCONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION ANDTHEIR IMPLICATIONS, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

Engellilerin Kariyer Gelişimini ve Çalışma Yaşamına Katılımını Arttıracak Bir Model Önerisi

İnt-e 2012 3 rd International Conference New Horizons in Education, 5 - 07 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Temel Teknoloji Yeterlikleri

X. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Ders Kitabı İncelemeye Yönelik Görüşleri ve Tutumları

Eğitimde Yeni Yönelimler V Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2009, (Özet Bildiri)

Öğretim Elemanlarının Teknolji KUllanma Bilgi ve Beceri Düzeyleri

1.ULUSLARARASI BİLGİSAYAR ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)

Öğretim Elemanlarının Teknoloji Kullanma ve Bilgi ve Beceri Düzeyleri

Educational Technolgy for Innavation and Change in Education 7th International Educational Technolgy Conference, Nicosia, 3 - 05 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)

Öğretim Elemanlarının Teknoloji Kullanma Bilgi Ve Beceri Düzeyleri

VII. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 03 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

İlköğretim İnsan Hakları Eğitimi Ders Hedeflerini Medyanın Destekleme Düzeyi

1. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi., Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2003, (Özet Bildiri)
Kitaplar

KÜLTÜRLERARASI DİYALOGUN TEMSİLCİLERİ: GÖÇMEN ÖĞRETMENLER

GÖÇ, KÜLTÜR VE EĞİTİM, ÖZLÜ ZEYNEL, AKCAN EMRULLAH, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.115-131, 2024

GÖÇ OLGUSUNUN EĞİTİM SİSTEMİNE YANSIMALARI: BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLAR

GÖÇ, KÜLTÜR VE EĞİTİM, AKCAN EMRULLAH, ÖZLÜ ZEYNEL, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.285-304, 2024

Sınıf Yönetiminde Disiplin ve Disiplin Modelleri

Sınıf Yönetimi, Doç. Dr. Mehmet Koçyiğit, Editör, Eğitim Yayınları, Konya, ss.79-103, 2023

TIMSS ve PISA’DA BAŞARILI ÜLKELERİN ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI

Köy Enstitülerinin Işığında Günümüzde Öğretmen Yetiştirilmesi " Tarihi Kimlikler Tespitler/ Kaşılaştırmalar/Öneriler, Mehmet KABAN, Editör, Besni Eğitim Vakfı, İstanbul, ss.191-209, 2023

Sınıf Yönetiminde Disiplin ve Disiplin Modelleri

Sınıf Yönetimi, Mehmet Koçyiğit, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.81-102, 2021

Sınıf-içi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Öğrenme Değerlendirme Etkileşimi

Öğretim İlke ve Yöntemleri , Şeref TAN, Editör, Pegem, Ankara, ss.349-393, 2021

ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI ÜZERİNE ETKİLERİ

EĞİTİM VE ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ, Doç. Dr. Zekavet KABASAKAL, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.3-33, 2019

A study on the History Texts in Social Sciences Textbooks( Fourth Grade in Terms of Genre and Theme

research on Social Studies, Mehmer Ali İcbay/Hasan Arslan7Frederic Jacobs, Editör, Peter Lang Gmbh, Frankfurt, ss.9-23, 2016

A Study on the Attitudes of Sixth, Seventh and Eighth Grade Students Towards Earthquake Based on Different Variables: Simav Earthquake

Research on Social Studies, İçbay Mehmet Ali, Arslan Hasan, Jacobs Frederic, Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.103-110, 2016

A Study on the Attitudes of Sixth,Seventh and EigthtGarde Students Towards eartquake Based on Different Variables: Simav Eartquake

research on social studies, mehmet ali icbay7Hasan Arslan7Frederic Jacobs, Editör, Peter Lang Gmbh, Frankfurt, ss.103-119, 2016

Öğretim Ortam Tasarımı ve Öğretim Araçları

Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Geliştirme, ŞAHİN,Harun, Editör, lisans, ss.153-179, 2015

GelişimPsikolojisi

KPSS Temel Kitap Eğitim Bilimleri, TAN,Şeref, Editör, nobel, Ankara, ss.119-137, 2008
Metrikler

Yayın

66

Proje

2

Fikri Mülkiyet

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları