Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
13
2. MODA TASARIM OFİSLERİNDE İSTİHDAM EDİLEN TASARIMCI ASİSTANLARININ MODA PAZARLAMASINDAKİ ÖNEMİ VE GELECEĞİ
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges)
, cilt.8, sa.1, ss.21-25, 2018 (Hakemli Dergi)
4. Zrównoważony rozwój jako podstawa formułowania strategii rozwojujednostek samorządu regionalnego
Handel Wewnêtrzny
, cilt.1, sa.4, ss.263-273, 2017 (Hakemli Dergi)
6. Moda Endüstrisinde Duygusal Pazarlama Uygulamaları: Prada ‘A Therapy’ Örneği
International Journal Of Academic Value Studies (JAVSTUDIES)
, sa.14, ss.117-121, 2017 (Hakemli Dergi)
7. The Comparison of the Content Analysis on the Missions of the Successful Textile and Apparel Companies from the Globe and Turkey
JOAMS Journal of Advanced Management Science
, cilt.5, sa.4, ss.291-296, 2017 (Hakemli Dergi)
8. RFID ADOPTION FOR AGILITY IN THE FASHION BUSINESS
Pressacademia Journal of Management, Marketing and Logistics (JMML)
, cilt.4, sa.2, ss.209-216, 2017 (Hakemli Dergi)

9. CREATIVE GUERILLA MARKETING IN FASHION: FESTIVALS AND EVENTS
International Journal of Marketing and Management Research
, cilt.8, sa.7, ss.113-119, 2017 (Hakemli Dergi)
10. The Effects of Bauhaus Photography On The Third Reich
TOJCAM The Online Journal of Communication and Media
, cilt.3, sa.1, ss.10-27, 2017 (Hakemli Dergi)
12. ECO CONCEPTS AND ETHICAL ISSUES IN SUSTAINABLE FASHION INDUSTRY: BEMATEKS KIDS FASHION GROUP
International Journal of Research In Social Sciences IJRSS
, cilt.6, sa.5, ss.11-22, 2016 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
81
1. Moda Turizmi: If Wedding Fashion İzmir Örneği
III. INTERNATIONAL SUSTAINABLE TOURISM CONGRESS, Türkiye, 12 Kasım 2021 - 14 Kasım 2024, (Özet Bildiri)
8. DİJİTALLEŞTİRİLMİŞ SÜRDÜRÜLEBİLİR MODA LOJİSTİĞİ
ICDBME 24 4th International Conference on Digital Business Management and Economics, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
9. META EVRENDE MODA GİRİŞİMCİLİĞİ
ICDBME 24 4th International Conference on Digital Business Management and Economics, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
19. SANATÇI GİRİŞİMCİLİĞİNDE YARATICILIK
AVRUPA BİLİM, SANAT VE KÜLTÜR KONFERANSI (ECSAC'19), Antalya, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
34. ÇAĞDAŞ MODA TASARIMINDA ANTİK YUNAN VE ROMA ETKİLERİ
11.Uluslararası Dil Edebiyat ve Kültür Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Ekim - 01 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
35. DOĞU STİLİNİN MODA TASARIMINDAKİ YANSIMALARI
11. Uluslararası Dil Edebiyat ve Kültür Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Ekim - 01 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
36. LÜKS PAZARLAMADA YENİ TREND:MODA FİLMLERİ
Paris Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi- 3, Paris, Fransa, 15 - 17 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
41. MODANIN KADINSILAŞTIRILMA SÜRECİ
AVRUPA BİLİM, SANAT VE KÜLTÜR KONFERANSI (ECSAC'19), Antalya, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
44. Moda Girişimciliğinde Rekabetçi Avantaj: Yaratıcılık Ve İnovasyon
ELSANDER 1. ULUSLARARASI SANAT ve TASARIM SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2018, cilt.1, ss.386-391, (Tam Metin Bildiri)
45. Moda Ürünlerinde Yaratıcılık Ve Yenilik Yayılma Süreci Tasarımı
ELSANDER I. Uluslararası Sanat ve Tasarım Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2018, cilt.1, ss.392-399, (Özet Bildiri)
46. MODA ENDÜSTRİSİNDE İNOVATİF KİTLESEL KİŞiSELLEŞTİRMENİN ÖNEMİ
3. FARABİ Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2018, ss.318-324, (Tam Metin Bildiri)
47. MODA PERAKENDECİLİĞİNDE HİZMET ODAKLI İNOVASYON:DİJİTAL VİTRİN EKRANLARI
3. FARABİ Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2018, ss.324-329, (Tam Metin Bildiri)
50. Moda Pazarlamada Görsel İletişim:Vitrin Tasarımları
International Symposium on Human and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2018, cilt.1, ss.699-704, (Tam Metin Bildiri)
51. Sosyal Medya Üzerinden Marka İletişimi: Moda Fenomenleri
International Symposium on Human and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2018, cilt.2, ss.1020-1028, (Tam Metin Bildiri)
60. Moda Endüstrisi ve Küreselleşme: Türkiye’nin Global Arenedaki Konumu Üzerine Bir Değerlendirme
8. Uluslararası Girişimcilik Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 12 - 14 Temmuz 2017, ss.151-158, (Tam Metin Bildiri)
61. Moda Pazarlamasında Hikaye Kullanımı: Silk Cashmere Örneği
I.ULUSLARARASI SANAT –TASARIM VE MODA KONGRESİ/SANAT ETKİNLİKLERİ KONGRE PROGRAMI, Gaziantep, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2017, ss.851-857, (Tam Metin Bildiri)
62. Moda Endüstrisinde Duygusal Pazarlama Uygulamaları: Prada ‘A Therapy’ Örneği
I.ULUSLARARASI SANAT –TASARIM VE MODA KONGRESİ/SANAT ETKİNLİKLERİ KONGRE PROGRAMI, Gaziantep, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2017, ss.846-851, (Tam Metin Bildiri)
70. Geleneksel Türk El Sanatlarından Ebru ile Üretilen Modernize Edilmişİpek Giysi Formları
Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu 2016, Prizren, Sırbistan, 18 - 20 Mayıs 2016, ss.205-213, (Tam Metin Bildiri)
71. Meslek Yüksekokullarında Çalışanların Algılarına Göre Örgütsel Adalet ve Örgütsel Sinizm Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
5. INTERNATIONAL VOCATIONAL SCHOOLS SYMPOSIUM, Prizren, Sırbistan, 18 - 20 Mayıs 2016, cilt.2, ss.737-748, (Tam Metin Bildiri)
74. The Comparison of the Content Analysis on the Missions of the Successful Textile and Apparel Companies from the Globe and Turkey
2016 IEDRC/CBEES ISTANBULCONFERENCES, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
75. Sustainable Growth as Local Gvernment Units Promotion Tool
ISCALMAU 2016The economy in Focus: Lessons for Development Proceedings of international Scientific Conference., Almaty, Kazakistan, 22 Nisan 2016, ss.5-13, (Tam Metin Bildiri)
77. Creativity Process İn Innovation Oriented Entrepreneurship in Fashion Industry The Case of Vakko
World Conference on Technolgy, Innovation and Entrepreneurship, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, ss.19, (Özet Bildiri)
78. Çok Uluslu Şirketlerin Yerel Ekonomik Gelişmeye İnovatif Katkıları
5. Yerel Ekonomiler Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
79. Analitik Hiyerarşi Yöntemi ile Duyusal Marka Yönetimi
12. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2013, ss.559-570, (Tam Metin Bildiri)
80. Kurumsal Tasarım Yoluyla Kurumsal Pazarlama Yönetimi
1. International Scientific Conference Of Young Researchers, Baku, Azerbaycan, 26 - 27 Nisan 2013, ss.72-73, (Özet Bildiri)
81. The Effects of Bauhaus Photography on the Third Reich
2. Annual International Conference on Visual and Performing Arts, Atina, Yunanistan, 6 - 09 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
19
5. Kültürel Bağlamda Moda Olgusu
Lambert Academic Publishing (LAP), Beau Bassin, 2020
6. MODA GİRİŞİMCİLİĞİ
Lambert Academic Publishing, Beau Bassin, 2019
9. MODA GİRİŞİMCİLİĞİNİN ANALİTİK OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ
SOSYAL BİLİM LER ARAŞTIRMALARI, Mustafa Günay, Özlem Aydoğmuş Ördem, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.269-278, 2019
10. ANALİTİK HİYERARŞİ PROSESİ İLE MODA TASARIMI PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN PROGRAM SEÇİMLERİNİN İRDELENMESİ
SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI II, Mustafa Günay, Özlem Aydoğmuş Ördem, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.259-268, 2019
11. Reflections of Bauhaus Techniques on Turkish Advertising
Lambert Academic Publishing, Beau Bassin, 2018
14. MODA PAZARLAMA
Detay Yayıncılık, Ankara, 2017
16. SMEs and Tangible-Intangible Assets
How Small and Medium-sized Enterprises (SMEs) can be competitive: An environmental approach, Muhterem Şebnem Ensari, Meltem Kiygi-Calli, Editör, Lit Verlag, Zürich, ss.163-188, 2017
19. Signs of German Social History 1919 1940 The Effects of Bauhaus Photography on the Third Reich
LAP - Lambert Academic Publishing, Saarbrücken, 2010