Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

"Anne Sütü Bankası ve Süt Kardeşliği Uyumlanabilir ve Uygulanabilir Mi?"

Manisa Celal Bayar Üniversitesi 5.Üniversite Sanayi İşbirliği Arge ve İnovasyon İnovasyon Kongresi, Manisa, Türkiye, 13 - 14 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

REKLAMDA ELEŞTİREL SÖYLEM ANALİZİ YOLUYLA LİPTON ÇAY REKLAMI İNCELEMESİ: ‘KONUŞALIM ARTIK!’

10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Sivas, Türkiye, 18 - 19 Temmuz 2022, ss.218-226, (Tam Metin Bildiri)

Amaca Yönelik Pazarlama Kampanyalarında Tüketici Katılım Niyetini Etkileyen Algısal Faktörler

15th International Congress on Social Studies with Recent Researches, Türkiye, 21 Mayıs 2022, cilt.4, ss.1240-1255, (Tam Metin Bildiri)

Reklamda Görsel Kimlik Öğeleri: British Town Örneği

Business Organization Research (BOR)Conference, 4 - 06 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KENT MARKA İMAJINA YÖNELİK ALGILARI: GÖRDES İLÇESİ ÖRNEĞİ

VI. ULUSLARARASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2019, ss.270-275, (Tam Metin Bildiri)

Genç Tüketicilerin Mobil Reklamlara Yönelik Algı ve Tutumları

PPAD PAZARLAMA KONGRESİ 2019, 4 - 06 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

EKONOMİDE KADIN İSTİHDAMI

Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi ISRC 2018, Antalya, Türkiye, 7 - 11 Kasım 2018, ss.577-585, (Tam Metin Bildiri)

DEMOGRAFİK VE AİLESEL FAKTÖRLERİN GİRİŞİMCİLİK NİYETİNE ETKİSİ: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ KULA MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

I. Uluslararası Sosyal Bilimlerde Kritik Tartışmalar Kongresi (ICCDSS’xx18), İzmir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2018, ss.1171-1189, (Tam Metin Bildiri)

KURUMSAL HAYATTA İLETİŞİM BECERİLERİ: GÖRDES BELEDİYESİ ÇALIŞANLARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA

IV. ULUSLARARASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 7 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

Manisa’nın Nüfus Hareketlerinin İnşaat Sektörü‘ne Etkileri

Uluslararası Manisa Sempozyumu, Manisa, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.3, ss.2059-2070, (Tam Metin Bildiri)

Yerel Ekonomilerde Kadın Girişimciler: Manisa İli Örneği

Uluslararası Manisa Sempozyumu, Manisa, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.3, ss.2047-2058, (Tam Metin Bildiri)

Beşi Bir Yerde Turizm: Kula Örneği

Uluslararası Manisa Sempozyumu, Manisa, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.3, ss.2123-2138, (Tam Metin Bildiri)

KADIN GİRİŞİMCİLER VE TÜRKİYE MİKRO KREDİ UYGULAMASI

3th INTERNATIONAL CONGRESS ON ECONOMICS AND BUSINESS, 19 - 23 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KARİYER MOTİVASYONU DÜZEYLERİ ÜZERİNE AMPİRİK BİR ÇALIŞMA

ULUSLARARASI STRATJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Kasım 2016, ss.849-856, (Tam Metin Bildiri)

Örgütsel Sinizm Öncüller ve Sonuçlar

1. Uluslararası Ekonomi ve İşletme Kongresi, 10 - 14 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

Kariyer Motivasyonu Kavramı Üzerine Kavramsal Bir Araştırma

14.Ulusal işletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

İç Turizmde Manisa Mesir Şenlikleri Organizasyonu ve Mesir Macununun Tutundurma Faaliyetleri

II. Ulusal Eğirdir Turizm Sempozyumu, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)

Niş Pazarlamanın Turizm Sektöründe Uygulanması ve Bir Manisa Spil Dağı Örneği

III. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi, Türkiye, 25 - 28 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Digital Evolution in Brand Communication

Impact of Digital Transformation on the Development of New Business Models and Consumer Experience, Maria Antónia Rodrigues, João F. Proença, Editör, IGI GLOBAL, Hershey PA, ss.231-252, 2022

Significance of Brand Image on SME Survival in Digital Competition

Advancing SMEs Toward E-Commerce Policies for Sustainability, Rajasekhara Mouly Potluri, Narasimha Rao Vajjhala, Editör, IGI Global, Hershey PA,, ss.1-18, 2022

SAĞLIK KURUMLARINDA DİJİTAL PAZARLAMA

SAĞLIK KURUMLARINDA GÜNCEL PAZARLAMA ARAŞTIRMLARI, BAHAR ÇELİK, CANSU TOR KADIOĞLU, Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.53-86, 2022

NÖROPAZARLAMA

ÇİVİ YAZISINDAN DİJİTAL KODLAMAYAİKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLERDE GÜNCEL AKADEMİK ÇALIŞMALAR, Sibel Aybarç, Mustafa Kırlı, Editör, Ekin Basım Yatın Dağıtım, Bursa, ss.30-46, 2020

KAPİTALİST İKLİMDE TÜKETİCİ DOSTU EKONOMİ: PAYLAŞIM EKONOMİSİ

Kapitalizmin krizlerinin çözümlenmesine ilişkin yeni yaklaşımlar, Ahmet Yavuz Çamlı, Editör, hiperyayın, İstanbul, ss.111-129, 2020

E-WOM as a New Paradigm in the Consumer Decision-Making Process

Managing Diversity, Innovation, and Infrastructure in Digital Business, Ray, Nilanjan, Editör, IGI GLOBAL, Hershey PA, ss.64-81, 2019

E-WOM:The New Consumer Megaphone – Underlying Reasons and Related Factors

Leveraging ComputerMediated Marketing Environments, Bowen Gordon, Ozuem Wilson, Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.311-327, 2019

SOSYAL PAZARLAMA

YENİ NESİL İŞLETMELERDE GÜNCEL EĞİLİMLER, GÜVEN ESRA,, ÇAVUŞOĞLU SELİN, Editör, BETA, ss.1-18, 2018

SOSYAL MEDYADAKİ ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA(e-WOM)

YENİ NESİL İŞLETMELERDE GÜNCEL EĞİLİMLER, GÜVEN ESRA, ÇAVUŞOĞLU SELİN, Editör, BETA, ss.91-111, 2018
Metrikler

Yayın

36

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

4

Proje

5

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları