SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Sınıf öğretmeni adaylarının yapılandırmacı yaklaşıma ilişkin görüşlerinin ve tutumlarının incelenmesi Uşak üniversitesi örneği
9. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
The use of concept cartoons in constructive science and technology education the examples about the subject of pressure
International Organization for Science and Technology Education Semposium, 21 - 26 Eylül 2008
Probleme dayalı öğrenme yönteminin kavram karikatürleriyle birlikte kullanımı: fen ve teknoloji dersi etkinliği
VII. International Educational Technologies Conference, 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Yapılandırmacı yaklaşım temelinde fen ve teknoloji öğretiminde kavram karikatürleri: Bir etkinlik örneği "maddenin halleri ve ısı"
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Concept cartoons in science education: Does it have any effect students' achievement, perceptions of inquiry learning skills and motivation towards science learning?
Current Researches in Educational Sciences IV, , Editör, Academician Publishing Hause, Ankara, ss.75-100, 2022
Elementary pre-service primary teachers’ self-efficacy toward the constructivist approach and their opinions about their efficacy levels
Organizing and Improving School Environment, Stelios Orphanos, Editör, Athens Institute for Education and Research, Atina, ss.37-53, 2012