Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
3
2. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İş Konusundaki KavramYanılgıları
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.31, sa.31, ss.27-39, 2012 (Hakemli Dergi)
3. An investigation of students' academic development, views, and feelings through journals
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, cilt.8, sa.3, ss.177-188, 2012 (Scopus)


Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
20
1. EMPHASIS ON CULTIVATING A ‗COMPETENT AND VIRTUOUS HUMAN‘ IN THE CURRICULA: 2024 TÜRKIYE CENTURY EDUCATION
RAQAMLI TRANSFORMATSIYA SHAROITIDA TA‘LIM OLUVCHILARNI KASBGA YO‗NALTIRISH: MUAMMOLAR, YECHIMLAR, Özbekistan, 10 Aralık 2024, ss.228-232
6. ORTAK YAZILI YOKLAMA SINAV VE DEĞERLENDİRMELERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA, ÖĞRETMEN MOTİVASYONUNA VE OKUL İKLİMİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
11. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 17 - 21 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
8. Doğa Eğitimine Katılmak İsteyen Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yaşam Becerileri Hakkındaki Görüşleri
6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 26 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
9. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Doğa Eğitimlerine Bakış Açıları ve Katılmak İsteme Nedenleri
6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 26 - 27 Nisan 2019
11. Doğa Eğitimi Etkinliklerinin Öğrencilerin Yaşam Becerilerine Katkısı Hakkında Öğretmen Görüşleri
V. ULUSAL ÇEVRE KONGRESİ, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2018
12. Öğretmenler Fen Bilimleri Dersini Öğrencilerin Yaşam Becerilerini Geliştirmesi Açısından Nasıl Değerlendiriyorlar?
V. ULUSAL ÇEVRE KONGRESİ, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2018
13. Doğa Eğitimi Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencileri Üzerindeki Etkilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Vth International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
14. TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarlar Hakkındaki Öğretmen Görüşleri: Şanlurfa Örneği
13. Ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
15. Öğrencilerin Bilim Fuarları ve Bilim Insanları Hakkndaki Görüşleri
13. ulusal Fen Bilimler ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
16. TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARLARI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ, GAZİANTEP İLİ ÖRNEĞİ
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
17. AN INVESTIGATION OF TEACHER CANDIDATES’ OPINIONS ABOUT IMPLEMENTATION OF SCIENCE WRITING HEURISTIC İN PHYSICS LABORATORY
The World Conference on Physics Education (WCPE), 1 - 06 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)
18. MISCONCEPTIONS OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES ABOUT ENERGY (2012)
The World Conference On Physics Education (WCPE), 1 - 06 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)
19. FEN-TEKNOLOJİ-TOPLUM-ÇEVRE KAZANIMLARININ İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ DAĞILIMLARININ İNCELENMESİ
20. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011
20. VIEWS OF TEACHER CANDIDATES ON RELATING BASIC PHYSICS PRINCIPLES TO ANIMALS AND ANIMAL BEHAVIORS: DIGITAL MEDIA DEMONSTRATION
10th INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, cilt.3, ss.1732-1735, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
1
1. 2024 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı'nda (Maarif Modeli) Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları ve Örnek Uygulamalar
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı, AYVACI HAKAN ŞEVKİ, Editör, pegem akademi, ss.246-286, 2025