Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İş Konusundaki KavramYanılgıları
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.31, sa.31, ss.27-39, 2012 (Hakemli Dergi)
An investigation of students' academic development, views, and feelings through journals
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, cilt.8, sa.3, ss.177-188, 2012 (Scopus)


Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
EMPHASIS ON CULTIVATING A ‗COMPETENT AND VIRTUOUS HUMAN‘ IN THE CURRICULA: 2024 TÜRKIYE CENTURY EDUCATION
RAQAMLI TRANSFORMATSIYA SHAROITIDA TA‘LIM OLUVCHILARNI KASBGA YO‗NALTIRISH: MUAMMOLAR, YECHIMLAR, Özbekistan, 10 Aralık 2024, ss.228-232
ORTAK YAZILI YOKLAMA SINAV VE DEĞERLENDİRMELERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA, ÖĞRETMEN MOTİVASYONUNA VE OKUL İKLİMİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
11. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 17 - 21 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
Doğa Eğitimine Katılmak İsteyen Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yaşam Becerileri Hakkındaki Görüşleri
6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 26 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Doğa Eğitimlerine Bakış Açıları ve Katılmak İsteme Nedenleri
6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 26 - 27 Nisan 2019
Doğa Eğitimi Etkinliklerinin Öğrencilerin Yaşam Becerilerine Katkısı Hakkında Öğretmen Görüşleri
V. ULUSAL ÇEVRE KONGRESİ, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2018
Öğretmenler Fen Bilimleri Dersini Öğrencilerin Yaşam Becerilerini Geliştirmesi Açısından Nasıl Değerlendiriyorlar?
V. ULUSAL ÇEVRE KONGRESİ, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2018
Doğa Eğitimi Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencileri Üzerindeki Etkilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Vth International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarlar Hakkındaki Öğretmen Görüşleri: Şanlurfa Örneği
13. Ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
Öğrencilerin Bilim Fuarları ve Bilim Insanları Hakkndaki Görüşleri
13. ulusal Fen Bilimler ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARLARI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ, GAZİANTEP İLİ ÖRNEĞİ
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
AN INVESTIGATION OF TEACHER CANDIDATES’ OPINIONS ABOUT IMPLEMENTATION OF SCIENCE WRITING HEURISTIC İN PHYSICS LABORATORY
The World Conference on Physics Education (WCPE), 1 - 06 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)
MISCONCEPTIONS OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES ABOUT ENERGY (2012)
The World Conference On Physics Education (WCPE), 1 - 06 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)
FEN-TEKNOLOJİ-TOPLUM-ÇEVRE KAZANIMLARININ İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ DAĞILIMLARININ İNCELENMESİ
20. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011
VIEWS OF TEACHER CANDIDATES ON RELATING BASIC PHYSICS PRINCIPLES TO ANIMALS AND ANIMAL BEHAVIORS: DIGITAL MEDIA DEMONSTRATION
10th INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, cilt.3, ss.1732-1735, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı'nda (Maarif Modeli) Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları ve Örnek Uygulamalar
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı, AYVACI HAKAN ŞEVKİ, Editör, pegem akademi, ss.246-286, 2025