-
2016 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
-
2012 - 2016 Yrd. Doç. Dr.
-
2009 - 2012 Araştırma Görevlisi
-
2002 - 2009 Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2000 - 2002 Araştırma Görevlisi
-
2012 - Devam Ediyor Öğretim Üyesi
Dumlupınar Üniversitesi, Öğretim Üyesi
-
2000 - 2011 Araştırma Görevlisi Dr.
Dumlupınar Üniversitesi, Araştırma Görevlisi Dr.
-
Lisans
Fen Öğrenme Ve Öğretim Yaklaşımları
Okul Deneyimi
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Çevre Eğitimi
İlkokul Programı
Öğretmenlik Uygulaması
Fen Öğretim Programları
Öğretmenlik Uygulaması - I
Fen - Tekn. Programı ve Plan.*
Seçmeli II (Program Geliştirme)
İstatistik
Topluma Hizmet Uygulaması
Seçmeli II (Medya Okuryazarlığı)
Öğretmenlik Uygulaması - II
Özel Öğretim Yöntemleri II
Eğitim Bilimine Giriş
Özel Öğret.Yöntem. - I
İlköğr. Fen Öğr. Kavram Öğr. Uyg.
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
fen tekn. programı ve planlama
ARAŞTIRMA PROJESİ II
Öğretim İlke ve Yöntemleri
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
Araştırma Projesi I
Fizyoterapide Araştırma Metotları I
-
Lisans Çift Anadal
Öğretim Kuramları
İlköğretimde Düşünme Becerileri
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği
Fen Bilgisi Öğretim Programında Yeni Yönelimler
İlköğretimde Öğrenme - Öğretme Kuram ve Yaklaşımları
TAMAMLAYICI ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI
İLKÖĞRETİM PROGRAMI VE GELİŞTİRME SÜRECİ
İLKÖĞRETİMDE ALTERNATİF ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI
Öğrenme-Öğretme Model ve Kuramları
Yayın Etiği
-
Lisans Yandal
İlköğretimde Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları
İlköğretimde Çağdaş Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları
ALTERNATİF ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI
Sosyal Bilgilerde Çağdaş Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları
İlköğretimde Kavram Öğretimi
Eleştirel Düşünme ve Bilim Eğitimi
-
Fen bilimleri öğretmenlerinin fen öğretim öz yeterlilikleri ile mobil uygulamaları eğitsel amaçlı kullanımları arasındaki ilişkinin incelenmesi
YOLDAŞ C. (Danışman)
H.HÜZMELİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
Öğretmen adaylarının sanal gerçeklik teknolojilerine yönelik tutumları ve mesleki yeterlik algılarının belirlenmesi
YOLDAŞ C. (Danışman)
Ş.ALP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Fen bilimleri öğretmenlerinin fen eğitiminde inovasyona yönelik algıları: Bir olgubilim çalışması
YOLDAŞ C. (Danışman)
H.KARAAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Sınıf öğretmenlerinin internet kullanım özyeterlik algıları ve uzaktan eğitime yönelik tutumlarının incelenmesi
YOLDAŞ C. (Danışman)
M.ÇETİNKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Fen eğitiminde artırılmış gerçeklik ile ilgili çalışmaların incelenmesi
YOLDAŞ C. (Danışman)
M.KOÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Sınıf Öğretmenlerinin Otantik Öğrenme Hazırbulunuşluk Düzeyleri İle Beceri Öğretimi Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
YOLDAŞ C. (Danışman)
N.AYÇELEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Fen bilgisi öğretmenlerinin entelektüel düşünme eğilimleri ile çevre etiği farkındalığı arasındaki ilişki
YOLDAŞ C. (Danışman)
M.ARİF(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Sınıf öğretmenlerinin duygusal zekâ, psikolojik iyi olma ve okul iklimine yönelik algıları arasındaki ilişki: Manisa Sarıgöl ilçesi örneği
YOLDAŞ C. (Danışman)
A.ÇAKIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Fen bilgisi öğretmen adaylarının eleştirel düşünme becerileri ile biyoçeşitlilik okuryazarlığı arasındaki ilişki
YOLDAŞ C. (Danışman)
A.BULUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
STEM uygulamalarının okul öncesi öğretmenlerin bilimsel süreç becerilerine etkisinin incelenmesi
YOLDAŞ C. (Danışman)
S.KALE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sınıf öğretmenlerinin yansıtıcı düşünme eğilimleri ve çevre bilinci arasındaki ilişki: Bursa ili Nilüfer ilçesi örneği
YOLDAŞ C. (Danışman)
A.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Türkiye ve Almanya'daki okul öncesi eğitim programlarının karşılaştırılması
YOLDAŞ C. (Danışman)
Ş.KAVAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014