Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Simülasyon Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamının Öğretmen Adaylarının Olasılıklı Düşünmelerine Etkisi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 04 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi

5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, Alanya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

Lisans Düzeyinde İstatistik Öğretimini Değerlendirmeye Yönelik Caos Testinin Türkçeye Uyarlama Çalışması

5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, Alanya, Türkiye, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmeni Adaylarının Geometri Problemlerini Çözerken Kullandığı Söylemlerin Analizi

5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, Alanya, Türkiye, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Kullandığı Problem Çözme Stratejilerinin Belirlenmesi

5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, Alanya, Türkiye, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmeni Adayları ile Gerçekleştirilen Elektronik Mentorlük Programından Yansımalar

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (UFBMEK 2021), Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

Effect of the Online “Geometry Teaching” Courses on Preservice Mathematics Teachers’ Problem-Solving Achievement

2nd International Congress of Pedagogical Research, Malezya, 15 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmeni Adaylarının GeoGebra Yazılımının Matematik Derslerindeki Kullanımına Yönelik Görüşlerindeki Değişimin Analizi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.168-169, (Özet Bildiri)

Ortaokul öğrencilerinin grafik oluşturma ve yorumlama becerilerinin incelenmesi

International Congress of Research in Education, 20 - 23 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Geometrik Düşünme Alışkanlıkları ile Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Geometrik Düşünme Alışkanlıklarını Geliştirmeye Yönelik Tasarlanan Öğrenme Ortamındaki Söylemlerin Analizi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

Dinamik Geometri Yazılımının Öğretmen Adaylarının Geometrik Düşünme Alışkanlıkları Üzerindeki Etkisi

3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Yoluyla Geometrik Düşünme Alışkanlıklarının Belirlenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Tahmin ve Kontrol Etme Stratejilerini Kullanma Düzeyleri

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

Güney Cephesindeki Gelişmeler

Cumhuriyetimize Giden Yol Cilt 1 Samsun – Amasya – Erzurum – Sivas, Sempozyum, Ankara, Türkiye, 07 Ağustos 2012, cilt.1, ss.220-230, (Tam Metin Bildiri)

Lisans Öğrencilerinin Normal Dağılım Kavramına İlişkin İşlemsel ve Kavramsal Anlamalarının İncelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

Evaluation of the Process of Learning by Discovery Based on Group Working

3rd International Conference on Educational Sciences (ICES), 22 - 25 Haziran 2011, (Özet Bildiri)

Evaluation of the problem solving process based on group work

3rd International Conference on Educational Sciences (ICES), 22 - 25 Haziran 2011, (Özet Bildiri)

The views of the teacher and students in regards to the use of the history of mathematics in the teaching of fractal subject

World Conference on Educational Technology Researches (WCES), İstanbul, Türkiye, 03 Şubat 2011, ss.22, (Özet Bildiri)

Matematik Derslerinde Somut Materyal Kullanımına Yönelik Ölçek Geliştirme

9. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Olasılıklı Düşünme

Teoriden Pratiğe Olasılık ve İstatistik Öğretimi, Güven Bülent, Gürbüz Ramazan, Akkan Yaşar, Özmen Zeynep Medine, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.293-302, 2023

How to Create and Use Rubrics?

Current Studies in Educational Measurement Evaluation, Salih Çepni, Yılmaz Kara, Editör, Paradigma Akademi, ss.257-268, 2019

Geometri Öğretimi

Matematik Öğretiminin Temelleri Ortaokul, Hacıömeroğlu Güney, Tarım Kamuran, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.169-214, 2019
Metrikler

Yayın

39

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

19

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

2