Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Immersive Education Reimagined: A Case Study on EVRECA’s VR Integration

8th International Academic Conference on Teaching, Learning and Education, Viyana, Avusturya, 28 - 30 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmenliği Lisans Programlarında Teknoloji Entegrasyonunun Ulusal ve Uluslararası Yeterlilikler Çerçevesinde İncelenmesi: 21. Yüzyıl Öğretmen Profili

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL 2024), Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.630-636, (Tam Metin Bildiri)

Next Generation Teacher Training: The VR Skills Acquisition Project for Educators

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2024, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, cilt.1, ss.231-235, (Tam Metin Bildiri)

Web Teknolojilerinin Yazmanın Duyuşsal, Güdüsel ve Öz İnançlarla İlişkili Değişkenleri Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL 2024), Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.656-663, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Eğitiminde Dijital Öğrenme Ortamlarının Kullanımı: Bibliyometrik Bir İnceleme

XI. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.663-666, (Özet Bildiri)

Sanal Öğrenme Analitiği Aracı Olarak Isı Haritası Kavramsal Çerçevesi: MetaCBU Kampüs Örneği

11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, cilt.1, ss.671-676, (Özet Bildiri)

Yükseköğretim Düzeyi Sanal Gerçeklik Ortamlarında İşitme ve Fiziksel Engelli Öğrencilerin Kütüphane Erişimi Hakkında Bir Değerlendirme

BİLTEVT 2023: Uluslararası Engelsiz Bilişim 2023 Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2023, ss.32-33, (Özet Bildiri)

Yükseköğretimde Sanal Gerçeklik Destekli Uzaktan Öğrenme Ortamlarında İşitme Engelli Öğrencilere Uygun Geri Bildirim Sistemleri

BİLTEVT 2023: Uluslararası Engelsiz Bilişim 2023 Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2023, ss.52-53, (Özet Bildiri)

MetaPortal: Business Intelligence and Machine Learning Approach for VR Data

2023 Innovations in Intelligent Systems and Applications Conference, ASYU 2023, Sivas, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri) identifier

Metaverse Evreninde Eğitim: Neden, Nasıl ve Ne Zaman?

15. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)

Engelli Bireyler için Tasarlanan Sanal Ortam Çalışmalarının Bibliyometrik Analizi

BİLTEVT 2022: Uluslararası Engelsiz Bilişim 2022 Kongresi, Manisa, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2022, ss.49-50, (Özet Bildiri)

Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarının Tasarımı ve Kalite Güvencesi: Lisans Düzeyi Ders Planlarının İncelenmesi

5. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2021), Ankara, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2021, ss.36-45, (Tam Metin Bildiri)

Uzaktan eğitimde eğitmen, personel ve yöneticilere yönelik araştırma ve eğilimler: Uzaktan eğitim dergilerinin içerik analizi (2008-2018)

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.451, (Özet Bildiri)

Ortak Zorunlu Derslerin Uzaktan Eğitim Yoluyla Verilmesine İlişkin Öğrenci Görüşleri

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.567-574, (Tam Metin Bildiri)

Uzaktan eğitim tezsiz yüksek lisans öğrencilerinin programlarına ilişkin görüşleri: Bartın Üniversitesi örneği

6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.79-83, (Tam Metin Bildiri)

Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Problemli İnternet Kullanımı Düzeylerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerini Yordama Durumlarının İncelenmesi

4th International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), Venedik, İtalya, 28 - 30 Haziran 2018, ss.20-31, (Tam Metin Bildiri)

Web Tabanlı Etkileşimli Zihin Haritası ve Kağıt-Kalem Kullanarak Zihin Haritası Hazırlamaya Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi

3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 7 - 10 Aralık 2017, ss.130-131, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarına Göre Sosyal Medya Araçları: Medya Okuryazarlığı Açısından Bir İnceleme

3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 7 - 10 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

LEGO Robotik Öğretim Uygulamaları İle İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

11. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modeli İle İlgili Yayınların Yöntemsel ve Ortam Özellikleri Açısından İncelenmesi

11. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Öğretim Dirençlerinin LEGO Robotik Öğretim Uygulamalarını Kabullerine Etkisi

VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.78, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının İnternet Teknolojileri Tercihlerindeki Değişimin İncelenmesi

VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.85, (Özet Bildiri)

Bilgi Teknolojisinden Beyin Teknolojisine Mobil Öğrenme Projesinin Değerlendirilmesi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.11, (Özet Bildiri)

Mobil Öğrenme Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Tablet Bilgisayar Kullanma Becerilerine Etkisi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

İlkokul 3 ve 4 Kademe Fen Bilimleri Dersine Yönelik Çoklu Ortam Materyallerinin Geliştirilmesi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

FATİH PROJESİNDE KULLANILAN TABLET BİLGİSAYARLARIN EĞİTSEL AÇIDAN KABUL EDİLME DURUMLARININ İNCELENMESİ

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.62-68, (Tam Metin Bildiri)

Elektronik Ölçme ve Değerlendirme Sistemlerine Yönelik Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri

V. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

Bulut Bilişim Uygulamalarına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri

V. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

E Sunum ve Görsel İçerik Hazırlama Uygulamalarına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri

V. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının E Portfolyo Sistemine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, ss.77, (Özet Bildiri)

Uzaktan Eğitim Dergilerinde Son 5 Yıldaki Makalelerin Yöntemsel Açıdan İncelenmesi Meta Analiz Çalışması

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.22, (Özet Bildiri)

Eğitim Öğretim Sürecinde Teknoloji Kullanımı ve Kalite

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2013, ss.237-242, (Tam Metin Bildiri)

Öğretim Sürecinde Öğrenen Etkileşiminin Etkileri

4th International Conference on New Horizons in Education, Roma, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, cilt.3, ss.303-308, (Tam Metin Bildiri)

İlkokul ve Ortaokullarda Kullanılan Elektronik Oylama Sistemi ELEKTROY Hakkında Öğretmen Görüşleri Bolu İli Örneği

ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

İlk Okuma Yazma Öğretiminde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı

XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kullandıkları Mobil Araçlara Yönelik Farkındalık Düzeyleri

XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

LEGO MINDSTORMS Uygulamalarının Eğitsel Açıdan Etkilerinin İncelenmesine İlişkin Bir İçerik Analizi Çalışması

13th International Educational Technology Conference, Kuala-Lumpur, Malezya, 13 - 15 Mayıs 2013, ss.639-646, (Tam Metin Bildiri)

Twitter Sosyal Ağ Sitesinin Eğitim Öğretim Sürecinde Kullanılmasının Etkileri

13th International Educational Technology Conference, Kuala-Lumpur, Malezya, 13 - 15 Mayıs 2013, ss.1267-1272, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Mobil Araçları Benimseme Durumlarının İncelenmesi Bartın Üniversitesi Örneği

4th International Conference on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.114, (Özet Bildiri)

Eğitimde LEGO LOGO Uygulamaları ve Türkiye deki Durumu

Internetional Science And Technology Conference, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 13 - 15 Aralık 2012, ss.469-473, (Tam Metin Bildiri)

Uzaktan Eğitimde Görevli Eğiticilerin Hizmet İçi Eğitime Yönelten Sebepler Hakkındaki Görüşleri

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

Eğitimde Tablet Bilgisayar Kullanılması

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.194-199, (Tam Metin Bildiri)

Sanal Ortamda Vatandaşlık Anlayışı

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

Üç Boyutlu Sanal Ortamlarda Oryantasyon

5th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.1054-1060, (Tam Metin Bildiri)

Student Teacher and Context Interaction in Second Life Foreign Language Education Classroom Some Implications for Practices

2011 AECT International Convention, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 13 Aralık 2011, ss.75, (Özet Bildiri)

Second Life Ortamında Rol Oynama Tekniği İle Yabancı Dil Öğretiminin Tasarımı ve Uygulanması

5th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.896-901, (Tam Metin Bildiri)

Second Life Yabancı Dil Öğretim Ortamında Altı Şapkalı Düşünme Tekniğinin Uygulanması

International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, cilt.2, ss.1970-1975, (Tam Metin Bildiri)

Second Life Users Views About Second Life Use in Education A Case Of Turkey

2010 AECT Convention, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Ekim 2010, ss.136, (Özet Bildiri)

Bilgisayar Animasyonları İle Bilişim Teknolojilerinin Temelleri Dersi Öğretimi

3th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

AI-Supported VR in Education: Learning Analytics, Interactions, and Ethical Bias

Virtual Technology Innovations in Education, GÖKOĞLU SEYFULLAH, ERDOĞDU FATİH, Editör, IGI Global Scientific Publishing, ss.119-152, 2025

Engelli Bireyler İçin Tasarlanan Sanal Ortam Çalışmalarının Bibliyometrik Analizi

Engelsiz Bilişim 2022: Teknoloji Işığında Yaşam, Kalaç M. Özhan, Tecim Vahap, Editör, Kriter Yayınevi, Manisa, ss.79-93, 2022

Türkiye Yükseköğretim Yeterlillikler Çerçevesi Kapsamında Lisans Düzeyinde Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarının Tasarlanması

TYYÇ Kapsamında Lisans Düzeyinde Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarının Tasarlanması: Planlama, Uygulama, Değerlendirme ve İyileştirme, Hamutoğlu Nazire Burçin, Çukurbaşı Barış, Kıyıcı Mübin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-16, 2022

Öğretim Teknolojisi Olarak Kullanılan Web Araçlarında Veri Güvenliği

Öğretim Teknolojilerinde Web Araçları: Uygulamalar, Araştırmalar ve Eğilimler, Çukurbaşı Barış, Çam Emre, Kıyıcı Mübin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.19-38, 2022

Web 2.0, 3.0, 4.0... İlerlemenin Neresindeyiz?

Öğretim Teknolojilerinde Web Araçları: Uygulamalar, Araştırmalar ve Eğilimler, Çukurbaşı Barış, Çam Emre, Kıyıcı Mübin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-18, 2022

Yapay Zeka

Senaryolarla Desteklenmiş Fen Ve Teknoloji Uygulamaları, Önder Ayşe Nesibe, Güven Yıldırım Ezgi, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.192-230, 2020

Trend ve Eğilimler

Hayat Boyu Öğrenme ∞ Teoriler, Araştırmalar ve Eğilimler, Kaygın Hüseyin, Ulus İhsan Çağatay, Çukurbaşı Barış, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.45-78, 2020

Pixiclip

101 Araçla Web 2.0, Onur İşbulan, Zeliha Demir Kaymak, Mübin Kıyıcı, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.463-468, 2020

Vialogues

101 Araçla Web 2.0, Onur İşbulan, Zeliha Demir Kaymak, Mübin Kıyıcı, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.415-420, 2019

Videonot.es

101 Araçla Web 2.0, Onur İşbulan, Zeliha Demir Kaymak, Mübin Kıyıcı, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.437-442, 2019

Tes Teach With Blendspace (TES)

101 Araçla Web 2.0, Onur İşbulan, Zeliha Demir Kaymak, Mübin Kıyıcı, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.405-414, 2019

Drive

101 Araçla Web 2.0, Onur İşbulan, Zeliha Demir Kaymak, Mübin Kıyıcı, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.449-456, 2019

Blobbr

101 Araçla Web 2.0, Onur İşbulan, Zeliha Demir Kaymak, Mübin Kıyıcı, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.443-448, 2019

Edpuzzle

101 Araçla Web 2.0, İşbulan Onur , Demir Kaymak Zeliha, Kıyıcı Mübin, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.397-404, 2019

Dropbox

101 Araçla Web 2.0, Onur İşbulan, Zeliha Demir Kaymak, Mübin Kıyıcı, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.457-462, 2019

Lessonpaths

101 Araçla Web 2.0, Onur İşbulan, Zeliha Demir Kaymak, Mübin Kıyıcı, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.429-348, 2019

Plickers

101 Araçla Web 2.0, Onur İşbulan, Zeliha Demir Kaymak, Mübin Kıyıcı, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.421-428, 2019

Wizer.me

101 Araçla Web 2.0, İşbulan Onur , Demir Kaymak Zeliha, Kıyıcı Mübin, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.469-476, 2019
Metrikler

Yayın

78

Atıf (WoS)

20

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

32

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

181

H-İndeks (Sobiad)

8

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

20

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

2