SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Web Tabanlı Etkileşimli Zihin Haritası ve Kağıt-Kalem Kullanarak Zihin Haritası Hazırlamaya Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 7 - 10 Aralık 2017, ss.130-131, (Özet Bildiri)
Türkçe Öğretmeni Adaylarına Göre Sosyal Medya Araçları: Medya Okuryazarlığı Açısından Bir İnceleme
3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 7 - 10 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
LEGO Robotik Öğretim Uygulamaları İle İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
11. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modeli İle İlgili Yayınların Yöntemsel ve Ortam Özellikleri Açısından İncelenmesi
11. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Öğretim Dirençlerinin LEGO Robotik Öğretim Uygulamalarını Kabullerine Etkisi
VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.78, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının İnternet Teknolojileri Tercihlerindeki Değişimin İncelenmesi
VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.85, (Özet Bildiri)
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Türk Eğitim Sistemi nde Yaşanan Sorunlar Nitel Bir Araştırma
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
Çevrimiçi Sınıf Yönetimi Sisteminin Kullanılmasında Tablet Bilgisayarın Etkililiği
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
Eğitimde Medya Okuryazarlığı Alanında Yayımlanan Makalelerin Yöntemsel Açıdan İncelenmesi Meta Analiz Çalışması
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
Bilgi Teknolojisinden Beyin Teknolojisine Mobil Öğrenme Projesinin Değerlendirilmesi
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.11, (Özet Bildiri)
Mobil Öğrenme Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Tablet Bilgisayar Kullanma Becerilerine Etkisi
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
İlkokul 3 ve 4 Kademe Fen Bilimleri Dersine Yönelik Çoklu Ortam Materyallerinin Geliştirilmesi
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının E Portfolyo Sistemine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, ss.77, (Özet Bildiri)
İlkokul ve Ortaokullarda Kullanılan Elektronik Oylama Sistemi ELEKTROY Hakkında Öğretmen Görüşleri Bolu İli Örneği
ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
İlk Okuma Yazma Öğretiminde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı
XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kullandıkları Mobil Araçlara Yönelik Farkındalık Düzeyleri
XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
Uzaktan Eğitimde Görevli Eğiticilerin Hizmet İçi Eğitime Yönelten Sebepler Hakkındaki Görüşleri
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)
Sanal Ortamda Vatandaşlık Anlayışı
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
Student Teacher and Context Interaction in Second Life Foreign Language Education Classroom Some Implications for Practices
2011 AECT International Convention, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 13 Aralık 2011, ss.75, (Özet Bildiri)
Second Life Users Views About Second Life Use in Education A Case Of Turkey
2010 AECT Convention, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Ekim 2010, ss.136, (Özet Bildiri)
Bilgisayar Animasyonları İle Bilişim Teknolojilerinin Temelleri Dersi Öğretimi
3th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Engelli Bireyler İçin Tasarlanan Sanal Ortam Çalışmalarının Bibliyometrik Analizi
Engelsiz Bilişim 2022: Teknoloji Işığında Yaşam, Kalaç M. Özhan, Tecim Vahap, Editör, Kriter Yayınevi, Manisa, ss.79-93, 2022
Pixiclip
101 Araçla Web 2.0, Onur İşbulan, Zeliha Demir Kaymak, Mübin Kıyıcı, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.463-468, 2020
Vialogues
101 Araçla Web 2.0, Onur İşbulan, Zeliha Demir Kaymak, Mübin Kıyıcı, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.415-420, 2019
Videonot.es
101 Araçla Web 2.0, Onur İşbulan, Zeliha Demir Kaymak, Mübin Kıyıcı, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.437-442, 2019
Tes Teach With Blendspace (TES)
101 Araçla Web 2.0, Onur İşbulan, Zeliha Demir Kaymak, Mübin Kıyıcı, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.405-414, 2019
Drive
101 Araçla Web 2.0, Onur İşbulan, Zeliha Demir Kaymak, Mübin Kıyıcı, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.449-456, 2019
Blobbr
101 Araçla Web 2.0, Onur İşbulan, Zeliha Demir Kaymak, Mübin Kıyıcı, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.443-448, 2019
Edpuzzle
101 Araçla Web 2.0, İşbulan Onur , Demir Kaymak Zeliha, Kıyıcı Mübin, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.397-404, 2019
Dropbox
101 Araçla Web 2.0, Onur İşbulan, Zeliha Demir Kaymak, Mübin Kıyıcı, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.457-462, 2019
Lessonpaths
101 Araçla Web 2.0, Onur İşbulan, Zeliha Demir Kaymak, Mübin Kıyıcı, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.429-348, 2019
Plickers
101 Araçla Web 2.0, Onur İşbulan, Zeliha Demir Kaymak, Mübin Kıyıcı, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.421-428, 2019
Wizer.me
101 Araçla Web 2.0, İşbulan Onur , Demir Kaymak Zeliha, Kıyıcı Mübin, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.469-476, 2019