İlköğretim İkinci Kademesinde Okutulan Din Kültürü ve Ahlâk Bilgisi Müfredatı İle İlgili Bazı Tespit ve Teklifler


Ev H.

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ, cilt.10, sa.X, ss.93-117, 1998 (Hakemli Dergi)

Özet

Bu araştırma ile ilköğretim ikinci kademe (İİK)'sindekİ öğrencilerin dini gelişimlerinin nasıl olduğu, bu okullarda okutulan DKAB dersi müfredatının öğrencilerin bu gelişimine, ilgi ve ihtiyaçlarına uygun konuları ihtiva edip etmediği ve müfredatın nasıl olması gerektiği sorularına cevap aranmaya çalışılmıştır. Bunların sonucunda da DKAB müfredatı değerlendirilerek program geliştirme çalışmalarına katkıda bulunmak amaçlanmıştır