Yayınlar & Eserler

Makaleler 10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. Manisa’nın Tanıtımında Görsel ve İşitsel İçeriklerin Gücü

16. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi (UBCAK), 29 - 30 Mayıs 2025, ss.115-116, (Özet Bildiri)

2. İhap Hulusi Görey'in İş Bankası Afişleri: Cumhuriyet Dönemi Türkiye'sinde Sanat ve Reklamın Kesişimi

16. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi UBCAK, 29 - 30 Mayıs 2025, ss.100-101, (Özet Bildiri)

3. SPONSORLUĞUN MARKA İMAJINA ETKİSİ: VESTEL'İN 'BİZ VOLEYBOL ÜLKESİYİZ' REKLAM KAMPANYASININ GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ

1. Bilsel Uluslararası Gordion Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

4. Barbie İmgesi ve Popüler Kültürdeki Rolü: Eleştirel Söylem Analizi ile Reklamların İncelenmesi

12. ULUSLARARASI BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ (UBCAK), Türkiye, 19 - 20 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

5. Yeni Medya Rahatsızlıkları: Yeni Nesil Medyaya Farklı Bir Bakış

ICOAEF’18 IV. International Conference on Applied Economics and Finance EXTENDED WITH SOCIAL SCIENCES, Aydın, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2018, cilt.1, ss.641-655, (Tam Metin Bildiri)

7. SOSYAL SORUMLULUK REKLAMLARINDA KAHRAMANLIK İMGESİ: GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZ

IV. International Strategic Research Congress, 7 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

8. Transmedya Öykü anlatımı ve Etkileşimli Reklamcılık: Bir Kampanya Analizi

II. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi ISRC, 28 Eylül - 01 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

9. Yeni Ekonomi Anlayışında İzinli Pazarlama

GBRC 2017, 24 - 25 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

11. Tüketicilerin Yaş ve Cinsiyet Özelliklerinin Marka ve Logolara Yönelik Tutumlarına Etkisi Sektör Bazlı Bir Araştırma

Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi ISRC 2016, Türkiye, 3 - 06 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 11

2. Tipografik Logolar ve Marka Değeri

Turkuazkey Akademik Yayınları, Manisa, 2023

3. Dijital Çağda Etik Reklamcılık

Dijital Rönesans Yeni Kavramlar, Göker Gülay, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.180-200, 2023

4. New Media Disorders: A Different Approach to New Generation on Media

Current Debates on Social Sciences 15 2023, BALCIOĞLU YAVUZ SELİM, Editör, Bidge Yayınevi, Ankara, ss.121-134, 2023

5. Barbie İmgesi ve Popüler Kültürdeki Rolü: Eleştirel Söylem Analizi ile Reklamların İncelenmesi

Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 14 , Meryem BULUT, Editör, Bidge Yayınları, Ankara, ss.1601-1613, 2023

6. Örnek Olay Çalışması

İletişim Çalışmalarında Araştırma Yöntem ve Tekniği Kullanımı Rehberi, Ilgar Seyidov, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.205-232, 2023

8. Mağazacılık ve Reklamcılıkta "Çevrimiçi" Dönemi

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler IV, Sönmez, Sinan, Editör, Duvar Yayınları, ss.377-390, 2022

9. Reklamcılığın Siyahi Öncüsü: Caroline Robinson Jones

Reklam Ustaları 3, Müge Elden,Zöhre Akyol, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.123-156, 2021

10. Üniversitelerde Markalaşma Süreci

Yerelden Globale Stratejik Araştırmalar IV, Gökbunar Ali Rıza, Ercan Cuma, Yıldırım Yavuz Tansoy, Editör, IJOPEC Publication, ss.264-274, 2018

11. Marka İmajının Geliştirilmesi Sürecinde Arketipsel Sembolizm ve Semiyoloji

Yerelden Globale Stratejik Araştırmalar IV, Gökbunar Ali Rıza , Ercan Cuma, Yıldırım Yavuz Tansoy, Editör, IJOPEC Publication, ss.274-287, 2018
Metrikler

Yayın

35

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

161

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

97

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

36

Toplam Atıf Sayısı

138

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları