Eğitim Bilgileri
2014 - 2018
2014 - 2018Doktora
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Türkiye
1993 - 1998
1993 - 1998Yüksek Lisans
Pamukkale Üniversitesi, Türkiye
1989 - 1993
1989 - 1993Lisans
Türkiye
Yabancı Diller
İngilizce
Akademik Unvanlar / Görevler
1999 - Devam Ediyor
1999 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Yönetimsel Görevler
2014 - 2015
2014 - 2015Manisa Celal Bayar Üniversitesi
2004 - 2006
2004 - 2006Manisa Celal Bayar Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
1999 - Devam Ediyor
1999 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Öğretim Görevlisi
1994 - 1999
1994 - 1999Sınıf Öğretmeni
MILLI EGITIM BAKANLIGI, Sınıf Öğretmeni
Verdiği Dersler
Lisans
Özel Eğitim
Lisans
Çocuk Resimleri Analizi
İlkokulda Alternatif Eğitim uygulamaları
Hayat Bilgisi Öğretimi
Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme
Eğitimde Program Dışı Etkinlikler
İlkokulda Ders Kitapları İncelemesi
Öğretim Teknolojileri
İlkokullarda Alternatif eğitim Uygulamaları
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim
Topluma Hizmet Uygulamalrı
Rehberlik
Öğretmenlik Uygulaması
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
Özel Eğitim
Eğitime Giriş
Kaynak Tarama Ve Rapor Yazma
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLER
kaynaştırma Eğitimi
Porgram geliştirme
gelişim ve öğrenme
konu alanı ders kitabı inceleme
öğretimi planlama ve değerlendirme
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
2023Türkiye’de Beslenme Okuryazarlığına Yönelik Son 10 Yıldaki Yapılmış Çalışmaların Sistematik Derlemesi
BOSTANCI E., ALTINTAŞ G., ÜZÜMCÜ H., TÜRKSOY E., ERCE S.
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS, Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, ss.1124-1133, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023Sınıf Öğretmenlerin Değerlendirme Sürecinde Yaşadığı Etik İkilemler
Üzümcü H., ALTINTAŞ G., TÜRKSOY E., Bostan E., Erce S.
International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
2023Sınıf Öğretmenlerinin 21. Yüz Yıl Becerilerine Verdiği Önem: Q Metodoloji Çalışması
ALTINTAŞ G., TÜRKSOY E.
10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
2023
2023Öğretmen Kariyer Belirleme Basamakları Hakkında Öğretmen Görüşleri
TÜRKSOY E., ALTINTAŞ G.
X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 06 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)
2021
2021İlkokul Öğrencilerinin Milli Mücadele Kahraman Algıları: Rol Oynama Tekniği Öğrencilerin Milli Kahraman Algılarını Nasıl Etkiler?
ALTINTAŞ G., İNAN S.
“19th International Primary Teacher Education Symposium (IPTES-2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
2021Artırılmış Gerçeklik Tabanlı Hece Birleştirme Uygulaması Geliştirilmesi: Tasarım Tabanlı Araştırma
ALTINTAŞ G., TÜRKSOY E.
“19th International Primary Teacher Education Symposium (IPTES-2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
2021Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri Dersinde Stop-Motion Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
ALTINTAŞ G., TÜRKSOY E.
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2019
2019Hümanist Öğretmen Anlayışında “İletişimde Rehber Öğretmen” Kavramına Metaforik Bakış
ALTINTAŞ G., BAYKAN Ö., KÖSE F., ÖZKES S.
II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresinde (UTEK 2019), Muğla-Bodrum, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1165-1174, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Elementler Artırılmış Gerçeklik İle Hareket Ediyor
ALTINTAŞ G., KUŞKAYA F., AYDAN F.
II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresinde (UTEK 2019), Muğla-Bodrum, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1144-1151, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Hikaye İnceleme İçin İdeal Analiz: Altı Şapka Düşünme Yöntemi
ALTINTAŞ G., YEŞİLTEPE M., SÖZER G., SÖZER N.
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, ss.138-144, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019İlkokul Öğrencilerinin (2. Ve 3. Sınıf) Kitap Okuma Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
ALTINTAŞ G., YEŞİLTEPE M.
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, ss.85-92, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018“Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Sınıf Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançları Üzerine Etkileri
ALTINTAŞ G., YILMAZ O.
UBEK-ICSE, Afyon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Sınıf Rutinlerinin İlkokul Sınıf Öğretmenlerince Algılanışı: Örnek Uygulamalar
ALTINTAŞ G., YEŞİLTEPE M.
UBEK-ICSE, Afyon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
201821. YÜZYIL BECERİLERİNE BİR BAKIŞ: PERFORMANS TABANLI ANLIK GÖREV UYGULAMALARI
ALTINTAŞ G., YEŞİLTEPE M.
ULEAD, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018ÖĞRETMEN ADAYLARININ REHBERLİK DERSİ VE REHBER ÖĞRETMENE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
ALTINTAŞ G., BAYKAN Ö.
ULEAD, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Sanal Bir Uygulama Olan Tweet Kitap Okuma İle Görünür Hale Geliyor
ALTINTAŞ G., YEŞİLTEPE M.
(2ndEducation Research and Teacher Education Congress, Aydın-Kuşadası, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Development Of A Test To Identify The Four Stage Concepts Misconceptions: Global Warming
ALTINTAŞ G., YILMAZ O.
International Association of Social Science Research, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
2017Bilimsel Süreç Becerileri Ve Yaşam Becerilerinin Ortaokul Fiziksel Olaylar Konu Alanında Yansıma Durumları
KAHRAMAN E., ALTINTAŞ G.
The 26th International Congress on Educational Sciences, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017KAHOOT UYGULAMASI İLE DEĞERLENDİRMEYE YÖNELİK ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
ALTINTAŞ G., YEŞİLTEPE M.
I.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Teacher Candidates Views on Stop-Motion Practices
YILMAZ O., ALTINTAŞ G.
XIII. EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, Sofya, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.41, (Özet Bildiri)
2017
2017Investigation of Awareness and Attitudes of Teacher Candidates on Old Turkish Works
ALTINTAŞ G., KARAER N., UZUNKAVAK Y.
XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, SOFYA, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Artırılmış Gerçeklik Uygulaması ile Araştırma Becerilerine Yönelik Öğrenci Görüşleri
ALTINTAŞ G., YEŞİLTEPE M.
4. EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONFERANSI PROGRAMI, Türkiye, 24 - 25 Mart 2017, (Özet Bildiri)
2016
2016İlkokul Öğrencilerinin Türkçe Dersinde Sosyal Becerilerini Kazandırma Yeterliklerinin Değerlendirilmesi Marco Polo Örneği
ALTINTAŞ G., yeşiltepe m.
VIII. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 03 Aralık 2016
2016
2016Study Of Primary Shool Students Level Of Understanding The Entry Level History Concepts Concerning 4th Grade Social Studies Course Accordi Ng To Di Fferent Vari Ables
KARAER N., ALTINTAŞ G.
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 22 Mayıs 2016
2016
2016The Metaphors Developed Bye Students For TheConcepts In I Learn My Past Unıt Of Social Studies
YILMAZ O., ALTINTAŞ G.
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 22 Mayıs 2016
2016
2016Ters Yüz Edilmiş Sınıf Flipped Clasroom Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Erişileri ve Görüşleri Açısından İncelenmesi
GÖĞEBAKAN YILDIZ D., KIYICI G., ALTINTAŞ G.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
2016
2016Ters Yüz Edilmiş Sınıf Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Erişileri ve Görüşleri Açısından İncelenmesi
GÖĞEBAKAN YILDIZ D., KIYICI G., ALTINTAŞ G.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, cilt.1, (Özet Bildiri)
2016
2016Ters yüz edilmiş sınıf yönteminin öğretmen adaylarının erişileri ve görüşleri açısından incelenmesi
GÖĞEBAKAN YILDIZ D., KIYICI G., ALTINTAŞ G.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2015
2015Karşılaştırmalı Öğretmen Yetiştirme
ALTINTAŞ G., YEŞİLTEPE M.
( INOVED 2015 ) İnternational Conferance on Best Practies and İnnovations in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma ÖğretmeniVe Kaynaştırma öğrencilerine İlişkin Metaforik Algıları
ALTINTAŞ G., BAYKAN Ö., Kahraman E., ALTINTAŞ S. U.
6. İnternational Conresses on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Orta Okul 6 7 ve 8 Sınıf Öğrencilerinin Depreme Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenlerlere Göre İncelenmesi Simav Depremi
YILMAZ O., ALTINTAŞ G., AÇIL E., IŞLAK O.
VII. Europen Conferance On Social Behaviroal Science, Bükreş, Romanya, 11 - 13 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında 4 Sınıf Yer Alan Tarih Metinlerinin Tür ve Tema Açısından İncelenmesi
KARAER N., ALTINTAŞ G.
VII. Europen Conferance on Social Behaviroal Science, Bükreş, 11 - 13 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015İlkokul Öğrencilerinin 2 Sınıf Hayat Bilgisi Kavramlarını Anlama Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
SAVAŞ B., ALTINTAŞ G., YEŞİLTEPE M.
ERPA İnternational Congresses on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 06 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Stratejik Zeka Oyunlarının Dikkat Toplamaya Etkisi
ALTINTAŞ G., YEŞİLTEPE M.
(ERPA ) İnternational Conresses on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 06 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Fen Bilgisi öğretmen adaylarının kaynaştırma eğitimi, kaynaştırma öğretmeni ve kaynaştırma öğrencilerine ilişkin metaforik algıları
ALTINTAŞ G., BAYKAN Ö., KAHRAMAN E., Altıntaş S. U.
6th International Congress on New Trends in Education, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2014
2014İlkokul Birinci Sınıfta Öğrencisi Bulunan Velilerin Öğretmen Tercihleri
ALTINTAŞ G., Savaş B.
VI. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu, Türkiye, 27 Aralık 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
2014Öğretmen adaylarının kaynaştırma eğitimi, kaynaştırma öğretmeni ve kaynaştırma öğrencilerine ilişkin metaforik algıları
ALTINTAŞ G., BAYKAN Ö., KAHRAMAN E., Altıntaş S. U.
3rd World Conferenceon Educational andInstructional StudiesWCEIS - 2014, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
2014
2014İlkokul Birinci Sınıfta Öğrencisi Bulunan Velilerin Öğretmen Tercihleri Demirci Örneği
SAVAŞ B., ALTINTAŞ G.
VI. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu Öğretmenin Nitelikleri ve Yeni Öğretmen Arayışları, İstanbul, Türkiye, 29 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
2014Fen ve Teknoloji Dersi ‘Maddenin Tanecikli Yapısı’ ünitesi kavramları üzerine öğrencilerin geliştirdikleri metaforlar
ALTINTAŞ G., KAHRAMAN E., ÜLGER E., Altıntaş S. U.
5th International Conference on New Trends in Educationand Their Implications, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
2014Adventure of Democracy Seen Through Animal Metaphors Created By 6th Grade Students
SELÇUK G., ALTINTAŞ G., CİRİTCİ H. M.
6th World Conference on Educational Sciences (WCES-2014), Yunanistan, 6 - 09 Şubat 2014, (Özet Bildiri)
2013
2013Determination Attitude Knowledge and Behaviors of Teacher Candidates towards Genetically Modified Products
ALTINTAŞ G.
European Conference on Social Science Research, 19 - 21 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013Teknoloji entegrasyonunda öğrencilerin çoklu zeka alanları, fen tutumları, akademik başarıları ve hatırlama düzeyleri
ALTINTAŞ G., KAHRAMAN E., Altıntaş S. U.
4 TH INTERNATIONALCONFERENCE ON NEWTRENDS IN EDUCATION AND THEIR IMPLICATIONS, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, (Özet Bildiri)
2013
20137.Sınıf Fen Bilgisi dersinde ‘Güneş Sistemi Ve Ötesi’ ünitesinde kullanılan kavramların metinlerde kullanılma sıklıkları
ALTINTAŞ G., ŞEBNEM D., Altıntaş S. U., KAHRAMAN E.
4 TH INTERNATIONALCONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION ANDTHEIR IMPLICATIONS, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, (Özet Bildiri)
2012
2012Engellilerin Kariyer Gelişimini ve Çalışma Yaşamına Katılımını Arttıracak Bir Model Önerisi
ALTINTAŞ G.
İnt-e 2012 3 rd International Conference New Horizons in Education, 5 - 07 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2012
2012Öğretimde eğitsel bir araç olarak kullanılan gazetelerin ders kazanımlarını destekleme düzeyi: İlköğretim Fen Bilgisi 6. ve 7. sınıf ‘Vücudumuzda Sistemler’ konusu örneği
ALTINTAŞ G., KAHRAMAN E.
3 TH INTERNATIONALCONFERENCE ON NEWTRENDS IN EDUCATION AND THEIR IMPLICATIONS, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
2010
2010İlköğretim 6 Sınıf Fen Bilgisi Solunum Sistemini Oluşturan Yapı ve Organlar Konusunda Görsel Araç Kullanımının Kavram Yanılgılarına ve Akademik Başarıya Etkisi
ALTINTAŞ G., YILMAZ T., YILMAZ S., SAÇIKARA B., KAPAR K. S.
1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi –Balıkesir Üniversitesi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010Öğretmen Adaylarının Temel Teknoloji Yeterlikleri
KIYICI G., ALTINTAŞ G.
X. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009Öğretmen Adaylarının Ders Kitabı İncelemeye Yönelik Görüşleri ve Tutumları
ALTINTAŞ G., YETİM H., ERDOĞMUŞ E.
Eğitimde Yeni Yönelimler V Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2009, (Özet Bildiri)
2007
2007Öğretim Elemanlarının Teknolji KUllanma Bilgi ve Beceri Düzeyleri
ALTINTAŞ G., YETİM H.
1.ULUSLARARASI BİLGİSAYAR ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)
2007
2007Öğretim Elemanlarının Teknoloji Kullanma ve Bilgi ve Beceri Düzeyleri
KIYICI G., ALTINTAŞ G., YETİM H.
Educational Technolgy for Innavation and Change in Education 7th International Educational Technolgy Conference, Nicosia, 3 - 05 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)
2007
2007Öğretim Elemanlarının Teknoloji Kullanma Bilgi Ve Beceri Düzeyleri
KIYICI G., ALTINTAŞ G., YETİM H.
VII. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 03 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
2003
2003İlköğretim İnsan Hakları Eğitimi Ders Hedeflerini Medyanın Destekleme Düzeyi
ALTINTAŞ G.
1. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi., Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2003, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
2024KÜLTÜRLERARASI DİYALOGUN TEMSİLCİLERİ: GÖÇMEN ÖĞRETMENLER
ALTINTAŞ G.
GÖÇ, KÜLTÜR VE EĞİTİM, ÖZLÜ ZEYNEL, AKCAN EMRULLAH, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.115-131, 2024
2024
2024GÖÇ OLGUSUNUN EĞİTİM SİSTEMİNE YANSIMALARI: BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLAR
ALTINTAŞ G.
GÖÇ, KÜLTÜR VE EĞİTİM, AKCAN EMRULLAH, ÖZLÜ ZEYNEL, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.285-304, 2024
2023
2023İlkokul Fen Bilgisi Dersinde Kuramdan Uygulamaya Üst Düzey Beceriler Çerçevesinde Etkinlikler, Ölçme ve Değerlendirme
ALTINTAŞ G., TÜRKSOY E., KARABAY E.
Eğiten Kitap, Ankara, 2023
2023
2023Sınıf Yönetiminde Disiplin ve Disiplin Modelleri
TOFUR S., ALTINTAŞ G.
Sınıf Yönetimi, Doç. Dr. Mehmet Koçyiğit, Editör, Eğitim Yayınları, Konya, ss.79-103, 2023
2023
2023TIMSS ve PISA’DA BAŞARILI ÜLKELERİN ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
KABAN M., AYDOĞAN K., ALTINTAŞ G., SAYDUR M., EŞME İ., GAZALCI M., et al.
Köy Enstitülerinin Işığında Günümüzde Öğretmen Yetiştirilmesi " Tarihi Kimlikler Tespitler/ Kaşılaştırmalar/Öneriler, Mehmet KABAN, Editör, Besni Eğitim Vakfı, İstanbul, ss.191-209, 2023
2022
2022Çocukta Bilim ve Teknoloji
TÜRKSOY E., KARABULUT R., ALTINTAŞ G.
Eğiten Kitap, Ankara, 2022
2021
2021Sınıf Yönetiminde Disiplin ve Disiplin Modelleri
ALTINTAŞ G., TOFUR S.
Sınıf Yönetimi, Mehmet Koçyiğit, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.81-102, 2021
2021
2021Sınıf-içi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Öğrenme Değerlendirme Etkileşimi
ALTINTAŞ G., YETİM H.
Öğretim İlke ve Yöntemleri , Şeref TAN, Editör, Pegem, Ankara, ss.349-393, 2021
2019
2019ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI ÜZERİNE ETKİLERİ
ALTINTAŞ G., YILMAZ O.
EĞİTİM VE ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ, Doç. Dr. Zekavet KABASAKAL, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.3-33, 2019
2016
2016A study on the History Texts in Social Sciences Textbooks( Fourth Grade in Terms of Genre and Theme
KARAER N., ALTINTAŞ G.
research on Social Studies, Mehmer Ali İcbay/Hasan Arslan7Frederic Jacobs, Editör, Peter Lang Gmbh, Frankfurt, ss.9-23, 2016
2016
2016A Study on the Attitudes of Sixth, Seventh and Eighth Grade Students Towards Earthquake Based on Different Variables: Simav Earthquake
YILMAZ O., ALTINTAŞ G., AÇIL E., IŞLAK O.
Research on Social Studies, İçbay Mehmet Ali, Arslan Hasan, Jacobs Frederic, Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.103-110, 2016
2016
2016A Study on the Attitudes of Sixth,Seventh and EigthtGarde Students Towards eartquake Based on Different Variables: Simav Eartquake
YILMAZ O., ALTINTAŞ G., AÇIL E., IŞLAK O.
research on social studies, mehmet ali icbay7Hasan Arslan7Frederic Jacobs, Editör, Peter Lang Gmbh, Frankfurt, ss.103-119, 2016
2015
2015Öğretim Ortam Tasarımı ve Öğretim Araçları
ÖKSÜZ C., DEMİR S., AKBABA A., TAŞAR H. H., ŞAHİN H., ŞİMŞEK N., et al.
Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Geliştirme, ŞAHİN,Harun, Editör, lisans, ss.153-179, 2015
2008
2008GelişimPsikolojisi
TAN Ş., KILIÇ A., ÇAKMAK A., BAYKAN Ö., ALTINTAŞ G., YETİM H.
KPSS Temel Kitap Eğitim Bilimleri, TAN,Şeref, Editör, nobel, Ankara, ss.119-137, 2008
Desteklenen Projeler
2021 - 2022
2021 - 2022Artırılmış gerçeklik tabanlı ses birleştirme uygulamasına yönelik öğretmen görüşleri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ALTINTAŞ G., KARABULUT R., TÜRKSOY E.(Yürütücü)
2020 - 2022
2020 - 2022