Öğr. Gör. GÜLŞEN ALTINTAŞ


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ

EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM

Metrikler

Yayın

66

Proje

2

Fikri Mülkiyet

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2014 - 2018

2014 - 2018

Doktora

Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Türkiye

1993 - 1998

1993 - 1998

Yüksek Lisans

Pamukkale Üniversitesi, Türkiye

1989 - 1993

1989 - 1993

Lisans

Türkiye

Yabancı Diller

İngilizce

Akademik Unvanlar / Görevler

1999 - Devam Ediyor

1999 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

Yönetimsel Görevler

2014 - 2015

2014 - 2015

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

2004 - 2006

2004 - 2006

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

1999 - Devam Ediyor

1999 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Öğretim Görevlisi

1994 - 1999

1994 - 1999

Sınıf Öğretmeni

MILLI EGITIM BAKANLIGI, Sınıf Öğretmeni

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Çocuk Resimleri Analizi

İlkokulda Alternatif Eğitim uygulamaları

Hayat Bilgisi Öğretimi

Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme

Eğitimde Program Dışı Etkinlikler

İlkokulda Ders Kitapları İncelemesi

Öğretim Teknolojileri

İlkokullarda Alternatif eğitim Uygulamaları

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme

Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim

Topluma Hizmet Uygulamalrı

Rehberlik

Öğretmenlik Uygulaması

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ

Özel Eğitim Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitime Giriş

Kaynak Tarama Ve Rapor Yazma

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLER

kaynaştırma Eğitimi

Porgram geliştirme

gelişim ve öğrenme

konu alanı ders kitabı inceleme

öğretimi planlama ve değerlendirme

Ön Lisans

Ön Lisans

ÖĞRENME VE ÖĞRETME yÖNTEMLERİ

Çocukta Bilim ve Teknoloji

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

Sınıf Öğretmenlerin Değerlendirme Sürecinde Yaşadığı Etik İkilemler

Üzümcü H., ALTINTAŞ G., TÜRKSOY E., Bostan E., Erce S.

International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

Sınıf Öğretmenlerinin 21. Yüz Yıl Becerilerine Verdiği Önem: Q Metodoloji Çalışması

ALTINTAŞ G., TÜRKSOY E.

10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

Öğretmen Kariyer Belirleme Basamakları Hakkında Öğretmen Görüşleri

TÜRKSOY E., ALTINTAŞ G.

X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 06 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

İlkokul Öğrencilerinin Milli Mücadele Kahraman Algıları: Rol Oynama Tekniği Öğrencilerin Milli Kahraman Algılarını Nasıl Etkiler?

ALTINTAŞ G., İNAN S.

“19th International Primary Teacher Education Symposium (IPTES-2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

Artırılmış Gerçeklik Tabanlı Hece Birleştirme Uygulaması Geliştirilmesi: Tasarım Tabanlı Araştırma

ALTINTAŞ G., TÜRKSOY E.

“19th International Primary Teacher Education Symposium (IPTES-2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri Dersinde Stop-Motion Uygulamalarına İlişkin Görüşleri

ALTINTAŞ G., TÜRKSOY E.

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

2019

2019

Hümanist Öğretmen Anlayışında “İletişimde Rehber Öğretmen” Kavramına Metaforik Bakış

ALTINTAŞ G., BAYKAN Ö., KÖSE F., ÖZKES S.

II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresinde (UTEK 2019), Muğla-Bodrum, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1165-1174, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Elementler Artırılmış Gerçeklik İle Hareket Ediyor

ALTINTAŞ G., KUŞKAYA F., AYDAN F.

II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresinde (UTEK 2019), Muğla-Bodrum, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1144-1151, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Hikaye İnceleme İçin İdeal Analiz: Altı Şapka Düşünme Yöntemi

ALTINTAŞ G., YEŞİLTEPE M., SÖZER G., SÖZER N.

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, ss.138-144, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

İlkokul Öğrencilerinin (2. Ve 3. Sınıf) Kitap Okuma Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

ALTINTAŞ G., YEŞİLTEPE M.

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, ss.85-92, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

21. YÜZYIL BECERİLERİNE BİR BAKIŞ: PERFORMANS TABANLI ANLIK GÖREV UYGULAMALARI

ALTINTAŞ G., YEŞİLTEPE M.

ULEAD, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Sanal Bir Uygulama Olan Tweet Kitap Okuma İle Görünür Hale Geliyor

ALTINTAŞ G., YEŞİLTEPE M.

(2ndEducation Research and Teacher Education Congress, Aydın-Kuşadası, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Development Of A Test To Identify The Four Stage Concepts Misconceptions: Global Warming

ALTINTAŞ G., YILMAZ O.

International Association of Social Science Research, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

Bilimsel Süreç Becerileri Ve Yaşam Becerilerinin Ortaokul Fiziksel Olaylar Konu Alanında Yansıma Durumları

KAHRAMAN E., ALTINTAŞ G.

The 26th International Congress on Educational Sciences, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

KAHOOT UYGULAMASI İLE DEĞERLENDİRMEYE YÖNELİK ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

ALTINTAŞ G., YEŞİLTEPE M.

I.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Teacher Candidates Views on Stop-Motion Practices

YILMAZ O., ALTINTAŞ G.

XIII. EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, Sofya, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.41, (Özet Bildiri)

2017

2017

Investigation of Awareness and Attitudes of Teacher Candidates on Old Turkish Works

ALTINTAŞ G., KARAER N., UZUNKAVAK Y.

XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, SOFYA, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Artırılmış Gerçeklik Uygulaması ile Araştırma Becerilerine Yönelik Öğrenci Görüşleri

ALTINTAŞ G., YEŞİLTEPE M.

4. EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONFERANSI PROGRAMI, Türkiye, 24 - 25 Mart 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

The Metaphors Developed Bye Students For TheConcepts In I Learn My Past Unıt Of Social Studies

YILMAZ O., ALTINTAŞ G.

X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 22 Mayıs 2016

2016

2016

Ters Yüz Edilmiş Sınıf Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Erişileri ve Görüşleri Açısından İncelenmesi

GÖĞEBAKAN YILDIZ D., KIYICI G., ALTINTAŞ G.

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, cilt.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

Karşılaştırmalı Öğretmen Yetiştirme

ALTINTAŞ G., YEŞİLTEPE M.

( INOVED 2015 ) İnternational Conferance on Best Practies and İnnovations in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma ÖğretmeniVe Kaynaştırma öğrencilerine İlişkin Metaforik Algıları

ALTINTAŞ G., BAYKAN Ö., Kahraman E., ALTINTAŞ S. U.

6. İnternational Conresses on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

Orta Okul 6 7 ve 8 Sınıf Öğrencilerinin Depreme Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenlerlere Göre İncelenmesi Simav Depremi

YILMAZ O., ALTINTAŞ G., AÇIL E., IŞLAK O.

VII. Europen Conferance On Social Behaviroal Science, Bükreş, Romanya, 11 - 13 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında 4 Sınıf Yer Alan Tarih Metinlerinin Tür ve Tema Açısından İncelenmesi

KARAER N., ALTINTAŞ G.

VII. Europen Conferance on Social Behaviroal Science, Bükreş, 11 - 13 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

İlkokul Öğrencilerinin 2 Sınıf Hayat Bilgisi Kavramlarını Anlama Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

SAVAŞ B., ALTINTAŞ G., YEŞİLTEPE M.

ERPA İnternational Congresses on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 06 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

Stratejik Zeka Oyunlarının Dikkat Toplamaya Etkisi

ALTINTAŞ G., YEŞİLTEPE M.

(ERPA ) İnternational Conresses on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 06 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

İlkokul Birinci Sınıfta Öğrencisi Bulunan Velilerin Öğretmen Tercihleri

ALTINTAŞ G., Savaş B.

VI. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu, Türkiye, 27 Aralık 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

Öğretmen adaylarının kaynaştırma eğitimi, kaynaştırma öğretmeni ve kaynaştırma öğrencilerine ilişkin metaforik algıları

ALTINTAŞ G., BAYKAN Ö., KAHRAMAN E., Altıntaş S. U.

3rd World Conferenceon Educational andInstructional StudiesWCEIS - 2014, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

İlkokul Birinci Sınıfta Öğrencisi Bulunan Velilerin Öğretmen Tercihleri Demirci Örneği

SAVAŞ B., ALTINTAŞ G.

VI. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu Öğretmenin Nitelikleri ve Yeni Öğretmen Arayışları, İstanbul, Türkiye, 29 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

Fen ve Teknoloji Dersi ‘Maddenin Tanecikli Yapısı’ ünitesi kavramları üzerine öğrencilerin geliştirdikleri metaforlar

ALTINTAŞ G., KAHRAMAN E., ÜLGER E., Altıntaş S. U.

5th International Conference on New Trends in Educationand Their Implications, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

Adventure of Democracy Seen Through Animal Metaphors Created By 6th Grade Students

SELÇUK G., ALTINTAŞ G., CİRİTCİ H. M.

6th World Conference on Educational Sciences (WCES-2014), Yunanistan, 6 - 09 Şubat 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

Determination Attitude Knowledge and Behaviors of Teacher Candidates towards Genetically Modified Products

ALTINTAŞ G.

European Conference on Social Science Research, 19 - 21 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

Teknoloji entegrasyonunda öğrencilerin çoklu zeka alanları, fen tutumları, akademik başarıları ve hatırlama düzeyleri

ALTINTAŞ G., KAHRAMAN E., Altıntaş S. U.

4 TH INTERNATIONALCONFERENCE ON NEWTRENDS IN EDUCATION AND THEIR IMPLICATIONS, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

7.Sınıf Fen Bilgisi dersinde ‘Güneş Sistemi Ve Ötesi’ ünitesinde kullanılan kavramların metinlerde kullanılma sıklıkları

ALTINTAŞ G., ŞEBNEM D., Altıntaş S. U., KAHRAMAN E.

4 TH INTERNATIONALCONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION ANDTHEIR IMPLICATIONS, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

2012

2012

Engellilerin Kariyer Gelişimini ve Çalışma Yaşamına Katılımını Arttıracak Bir Model Önerisi

ALTINTAŞ G.

İnt-e 2012 3 rd International Conference New Horizons in Education, 5 - 07 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

2010

2010

Öğretmen Adaylarının Temel Teknoloji Yeterlikleri

KIYICI G., ALTINTAŞ G.

X. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

Öğretmen Adaylarının Ders Kitabı İncelemeye Yönelik Görüşleri ve Tutumları

ALTINTAŞ G., YETİM H., ERDOĞMUŞ E.

Eğitimde Yeni Yönelimler V Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2009, (Özet Bildiri)

2007

2007

Öğretim Elemanlarının Teknolji KUllanma Bilgi ve Beceri Düzeyleri

ALTINTAŞ G., YETİM H.

1.ULUSLARARASI BİLGİSAYAR ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)

2007

2007

Öğretim Elemanlarının Teknoloji Kullanma ve Bilgi ve Beceri Düzeyleri

KIYICI G., ALTINTAŞ G., YETİM H.

Educational Technolgy for Innavation and Change in Education 7th International Educational Technolgy Conference, Nicosia, 3 - 05 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)

2007

2007

Öğretim Elemanlarının Teknoloji Kullanma Bilgi Ve Beceri Düzeyleri

KIYICI G., ALTINTAŞ G., YETİM H.

VII. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 03 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

2003

2003

İlköğretim İnsan Hakları Eğitimi Ders Hedeflerini Medyanın Destekleme Düzeyi

ALTINTAŞ G.

1. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi., Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2003, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

KÜLTÜRLERARASI DİYALOGUN TEMSİLCİLERİ: GÖÇMEN ÖĞRETMENLER

ALTINTAŞ G.

GÖÇ, KÜLTÜR VE EĞİTİM, ÖZLÜ ZEYNEL, AKCAN EMRULLAH, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.115-131, 2024

2024

2024

GÖÇ OLGUSUNUN EĞİTİM SİSTEMİNE YANSIMALARI: BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLAR

ALTINTAŞ G.

GÖÇ, KÜLTÜR VE EĞİTİM, AKCAN EMRULLAH, ÖZLÜ ZEYNEL, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.285-304, 2024

2023

2023

Sınıf Yönetiminde Disiplin ve Disiplin Modelleri

TOFUR S., ALTINTAŞ G.

Sınıf Yönetimi, Doç. Dr. Mehmet Koçyiğit, Editör, Eğitim Yayınları, Konya, ss.79-103, 2023

2023

2023

TIMSS ve PISA’DA BAŞARILI ÜLKELERİN ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI

KABAN M., AYDOĞAN K., ALTINTAŞ G., SAYDUR M., EŞME İ., GAZALCI M., et al.

Köy Enstitülerinin Işığında Günümüzde Öğretmen Yetiştirilmesi " Tarihi Kimlikler Tespitler/ Kaşılaştırmalar/Öneriler, Mehmet KABAN, Editör, Besni Eğitim Vakfı, İstanbul, ss.191-209, 2023

2021

2021

Sınıf Yönetiminde Disiplin ve Disiplin Modelleri

ALTINTAŞ G., TOFUR S.

Sınıf Yönetimi, Mehmet Koçyiğit, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.81-102, 2021

2021

2021

Sınıf-içi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Öğrenme Değerlendirme Etkileşimi

ALTINTAŞ G., YETİM H.

Öğretim İlke ve Yöntemleri , Şeref TAN, Editör, Pegem, Ankara, ss.349-393, 2021

2019

2019

ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI ÜZERİNE ETKİLERİ

ALTINTAŞ G., YILMAZ O.

EĞİTİM VE ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ, Doç. Dr. Zekavet KABASAKAL, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.3-33, 2019

2016

2016

A study on the History Texts in Social Sciences Textbooks( Fourth Grade in Terms of Genre and Theme

KARAER N., ALTINTAŞ G.

research on Social Studies, Mehmer Ali İcbay/Hasan Arslan7Frederic Jacobs, Editör, Peter Lang Gmbh, Frankfurt, ss.9-23, 2016

2016

2016

A Study on the Attitudes of Sixth, Seventh and Eighth Grade Students Towards Earthquake Based on Different Variables: Simav Earthquake

YILMAZ O., ALTINTAŞ G., AÇIL E., IŞLAK O.

Research on Social Studies, İçbay Mehmet Ali, Arslan Hasan, Jacobs Frederic, Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.103-110, 2016

2016

2016

A Study on the Attitudes of Sixth,Seventh and EigthtGarde Students Towards eartquake Based on Different Variables: Simav Eartquake

YILMAZ O., ALTINTAŞ G., AÇIL E., IŞLAK O.

research on social studies, mehmet ali icbay7Hasan Arslan7Frederic Jacobs, Editör, Peter Lang Gmbh, Frankfurt, ss.103-119, 2016

2015

2015

Öğretim Ortam Tasarımı ve Öğretim Araçları

ÖKSÜZ C., DEMİR S., AKBABA A., TAŞAR H. H., ŞAHİN H., ŞİMŞEK N., et al.

Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Geliştirme, ŞAHİN,Harun, Editör, lisans, ss.153-179, 2015

2008

2008

GelişimPsikolojisi

TAN Ş., KILIÇ A., ÇAKMAK A., BAYKAN Ö., ALTINTAŞ G., YETİM H.

KPSS Temel Kitap Eğitim Bilimleri, TAN,Şeref, Editör, nobel, Ankara, ss.119-137, 2008

Sanatsal Etkinlik

Mayıs 2024

Mayıs 2024

Sürdürülebilirlikte Bilim Ve Sanat

ALTINTAŞ G.

Nisan 2019

Nisan 2019

Artırılmış gerçeklik ile dinozor diyarına yolculuk

ALTINTAŞ G.

Şubat 2019

Şubat 2019

artırılmış gerçeklik ile boyut kazanmış infografik sergi

ALTINTAŞ G.

Haziran 2017

Haziran 2017

Görünenin Ötesinde

ALTINTAŞ G.