Metrikler
Eğitim Bilgileri
2018 - 2022
2018 - 2022Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2001 - 2003
2001 - 2003Yüksek Lisans
Sakarya Üniversitesi, Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2022
2022Doktora
Fen eğitiminde hesaplamalı düşünme araştırmalarının incelenmesi: Bir meta-analiz çalışması
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yabancı Diller
İngilizce
Akademik Unvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorManisa Celal Bayar Üniversitesi
2004 - 2022
2004 - 2022Öğretim Görevlisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorManisa Celal Bayar Üniversitesi
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorManisa Celal Bayar Üniversitesi
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorAkademi Dışı Deneyim
2004 - Devam Ediyor
2004 - Devam Ediyoröğretim görevlisi
Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi, öğretim görevlisi
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Özel Öğretim Yöntemleri
Fen Öğretiminde Materyal Tasarımı
Kimya III
Genel Kimya I
Kimya-III
Kimya-I
Okul Deneyimi
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Genel Kimya III (Anal.Kimya )
Kimya II
Topluma Hizmet Uygulaması
Kimya-II
Değerler Eğitimi (Seçmeli)
Genel Kimya IV (Organik Kimya)
Fen Öğretimi ve Laboratuvar Uygulamarı I
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulaması II
Topluma Hizmet Uygulamaları
Öğretmenlik Uygulaması
Genel Kimya-I
Değerler Eğitimi
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları - I
Bilgisayar Destekli Öğretim (Seçmeli)
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II
Dijital Ortamda Fotoğrafçılık (Seçmeli)
Genel Kimya-III
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları - II
Genel Kimya-II
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamları-I
Bilgisayar Destekli Öğrtim (Seçmeli)
Öğretmenli Uygulaması
GENEL KİMYA - 3 (Analitik Kimya)
GENEL KİMYA LABORATUVARI-1
GENEL KİMYA-1
GENEL KİMYA-2
GENEL KİMYA LABORATUARI-1
GENEL KİMYA -4
GENEL KİMYA LABORATUARI-2
Bilgisayar Destekli Öğretim (Seçmeli Ders)
OKUL DENEYİMİ-1
BİLİMİN DOĞASI VE BİLİM TARİHİ
Öğretim Teknoojileri ve MAteryal Tasarımı
KİMYADA ÖZEL KONULAR
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
Çok Kültürlü Projelere Katılan Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık ve Öğretim Sürecine İlişkin Kaygı Düzeyleri
KIYICI G. (Danışman)
G.OCAK(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2019
2019The effect of design based science education applications of science teacher candidates on their perceptions of engineering education and engineer
ERGÜN A., KIYICI G.
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, cilt.9, sa.4, ss.1031-1062, 2019 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024Rube Goldberg Makineleri ile Etkileşimli Fen Eğitimi: Öğretmen Adaylarının Ders Planlarına Entegrasyon Sürecinin İncelenmesi
KAHRAMAN N., KIYICI G.
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.306-307, (Özet Bildiri)
2024
2024Kimya Öğretiminde Yaratıcı Yazma: İçerik Analizi
KIYICI G.
International EJER Congress 2024, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
2023
2023BİR ORTAOKULDA AÇIK UÇLU SORULARLA YAPILAN SINAV UYGULAMALARININ İNCELENMESİ
KIYICI G., KAYIR G., TOFUR S.
5. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (IDU-UEAK’23), İzmir, Türkiye, 24 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2023
2023Bir Ortaokulda Açık Uçlu Sorularla Yapılan Sınav Uygulamalarının İncelenmesi
KIYICI G., KAYIR G., TOFUR S.
5. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 24 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2023
2023HOW DO SCIENCE EXPERIMENTS EFFECT STUDENTS’ COMPUTATIONAL THINKING SKILLS: AN EXAMPLE OF TITRATION?
KAHRAMAN N., KIYICI G.
12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION (IC-ED 2023), İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2023
2023Modellerle Hesaplamalı Düşünme
KIYICI G., KAHRAMAN N.
DİFEÖK - Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
2023ÖĞRETMEN ADAYLARININ KİMYA ETKİNLİKLERİNDEKİ HESAPLAMALI DÜŞÜNME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ: AKADEMİK BAŞARIYLA İLİŞKİSİ
KIYICI G., KAHRAMAN N.
VIII. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
2022
2022Investigating the effect of inquiry-based teaching on gifted students’ science achievement: A metaanalysis
KIYICI G., KAHRAMAN N.
EduCongress, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, cilt.1, ss.742-743, (Özet Bildiri)
2022
2022ÖĞRETMEN ADAYLARININ TERS YÜZ ÖĞRENMEYE İLİŞKİN ALGILARI: KİMYA-II DERSİ ÖRNEĞİ
KIYICI G., YAMAK H., KAVAK N.
6 th International Conference on Education, Technology and Science (GLOBEST 2022), Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 06 Nisan 2022, (Özet Bildiri)
2022
2022HESAPLAMALI DÜŞÜNME DÜZEYLERİNİN KİMYA-II DERSİNDE TERS YÜZ ÖĞRENMEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE MOTİVASYONLARINA ETKİSİ: YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİ
KIYICI G., YAMAK H., KAVAK N.
6 th International Conference on Education, Technology and Science (GLOBEST 2022), Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 06 Nisan 2022, (Özet Bildiri)
2019
2019The Effect Of STEM Practices On Teacher Candidates Entrepreneurship Skills
KIYICI G., YAMAK H., KAVAK N.
Uluslararası Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FGMTEK 2019), Türkiye, 12 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019Sınıf Öğretmenlerinin Metaforik Algıları: Yaşam Boyu Öğrenme, StemA ve İlgili KavramlarI
KIYICI G., SELÇUK G., IŞILDAR Z.
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019Sınıf Öğretmenlerinin Metaforik Algıları: Yaşam Boyu Öğrenme, STEM+A ve İlgili Kavramlar
KIYICI G., SELÇUK G., IŞILDAR Z.
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12-14 Nisan 2019, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.642-643, (Özet Bildiri)
2016
2016Türk Öğretmen Adaylarının Gözünden Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modeli Flipped Clasroom
KIYICI G., GÖĞEBAKAN YILDIZ D.
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2018
2018ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜHENDİS ALGILARININ ÇİZİM TEKNİĞİYLE BELİRLENMESİ
ERGÜN A., KIYICI G.
VIII. International Congress on Research in Education (ULEAD) 2018 Annual Congress, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018FETEMM UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜHENDİS ALGILARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
KIYICI G., ERGÜN A.
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN EĞİTİMİNDE MÜHENDİSLİK VE MÜHENDİSLİK TASARIM SÜRECİNE İLİŞKİN ALGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
ERGÜN A., KIYICI G.
10. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Öğretmen Adaylarının Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Eğitimine İlişkin Metaforik Algıları
KIYICI G., ERGÜN A.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Mühendislik ve Mühendislik Tasarım Sürecine İlişkin Algılarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
ERGÜN A., KIYICI G.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018”ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK VE MATEMATİK EĞİTİMİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
KIYICI G., Ergün A.
10. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
2017TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞINA İLİŞKİN ÇALIŞMALAR BİR BAKIŞ: İÇERİK ANALİZİ
KIYICI G.
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017AMATÖR MÜZİK EĞİTİMİ’ nin FEN ve TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞIÜZERİNE ETKİLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA”
KIYICI G., IŞILDAR Z.
IV rd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
2016Ters Yüz Edilmiş Sınıf Flipped Clasroom Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Erişileri ve Görüşleri Açısından İncelenmesi
GÖĞEBAKAN YILDIZ D., KIYICI G., ALTINTAŞ G.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
2016
2016Ters yüz edilmiş sınıf yönteminin öğretmen adaylarının erişileri ve görüşleri açısından incelenmesi
GÖĞEBAKAN YILDIZ D., KIYICI G., ALTINTAŞ G.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Ters Yüz Edilmiş Sınıf Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Erişileri ve Görüşleri Açısından İncelenmesi
GÖĞEBAKAN YILDIZ D., KIYICI G., ALTINTAŞ G.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, cilt.1, (Özet Bildiri)
2011
2011Kimyager Adaylarının Teknoloji Tutumları Celal Bayar Üniversitesi Örneği
KIYICI G., ABALI Y.
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
2010
2010Öğretmen Adaylarının Temel Teknoloji Yeterlikleri
KIYICI G., ALTINTAŞ G.
X. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010Öğretim De Data Projeksiyon Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlilik Ve Güvenirlik Çalışması
KIYICI G., SEVİNÇ Ö. S.
X. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008MÜZİK EĞİTİMİ ve FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ
KIYICI G., IŞILDAR Z.
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)
2007
2007Öğretim Elemanlarının Teknoloji Kullanma ve Bilgi ve Beceri Düzeyleri
KIYICI G., ALTINTAŞ G., YETİM H.
Educational Technolgy for Innavation and Change in Education 7th International Educational Technolgy Conference, Nicosia, 3 - 05 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)
2007
2007Sınıf Ortamında Materyal Kullanımının Eğitim Öğretime Katkısı İle İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşleri
KIYICI G., ERDOĞMUŞ E., SEVİNÇ Ö. S.
VII. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
2007
2007Öğretim Elemanlarının Teknoloji Kullanma Bilgi Ve Beceri Düzeyleri
KIYICI G., ALTINTAŞ G., YETİM H.
VII. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 03 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
2005
2005İlköğretim Öğretmenlerinin Bilgisayar Ve İnternet e Yönelik Tutumları Karşıyaka Örneği
KIYICI G., YUMUŞAK A., ALTINER A., YAYLA H. K.
V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
2005
2005Bilgisayarlı Öğrenme Nesnelerinin İnternet Aracılığıyla Paylaşımı
ALTINER A., KIYICI G., YAYLA H. K., YUMUŞAK A.
V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
2002
2002Eğitim Fakültelerinde Okutulan Öğretimde Planlama Ve Değerlendirme Dersinde İnternetin Etkililiği
İŞMAN A., HORZUM M. B., KIYICI M., BALKAN KIYICI F., KIYICI G.
New Information Technology Education Conference, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2002, (Tam Metin Bildiri)
2002
2002Eğitim Fakültelerinde Bulunan Bilgisayar Labaratuarlarına İlişkin Öğrenci Görüşleri
İŞMAN A., HORZUM M. B., KIYICI M., BALKAN KIYICI F., KIYICI G.
New Information Technology Education Conference, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2002, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
2024Elektrokimya
KIYICI G., YAMAK H., KAVAK N.
Mühendislik Tasarım Temelli Fen Eğitimi Uygulamaları, CANBAZOĞLU BİLİCİ SEDEF, KARATAŞ FAİK ÖZGÜR, ÖZDEM YILMAZ YASEMİN, Editör, Pegem Akademi, ss.156-180, 2024
2022
2022Öğretmen Adaylarının Ters Yüz Öğrenmeye İlişkin Görüşleri: Kimya-Iı Dersi Örneği
KIYICI G., CANBAZOĞLU BİLİCİ S., YAMAK H., KAVAK N.
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III, Doğan Alev, Aydın Abdullah, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.59-78, 2022
2022
2022KALİTE GÜVENCESİNİ SAĞLAMADA FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ KİMYA- II DERSİNİN TERS YÜZ ÖĞRENME ORTAMINDA TASARIMI
KIYICI G., YAMAK H., KAVAK N.
TÜRKİYE YÜKSEKÖĞRETİM YETERLİLİKLER ÇERÇEVESİ KAPSAMINDA LİSANS DÜZEYİNDE ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMLARININ TASARLANMASI Planlama, Uygulama, Değerlendirme ve İyileştirme, N. Burçin HAMUTOĞLU Barış ÇUKURBAŞI Mübin KIYICI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.689-726, 2022
2020
2020Bireylerin Girişimcilik Becerisinin Geliştirilmesinde STEM Eğitimi Yaklaşımı
KIYICI G., YAMAK H., KAVAK N.
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış, İlbilge DÖKME, Semra BENZER, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.110-129, 2020
Desteklenen Projeler
2024 - 2024
2024 - 2024Eğitim Kurumlarında Liderlik ve Yönetim Becerileri Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
YOLDAŞ C., İŞBULAN O., GÜNBEY M., KILIÇ E., AKBAŞLI S., ERİÇOK B., et al.
2023 - 2023
2023 - 2023Etkinliklerle Atomun Dünü Bugünü ve Yarını- II
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
KIYICI G., YÜRÜK N., KAVAK N., BİLİR V.(Yürütücü)
2020 - 2022
2020 - 2022Manisa Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Becerilerinin Endüstri 5.0 Temelinde Geliştirilmesi (Proje No: 2020-102 )
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ÇUKURBAŞI B. (Yürütücü), GENÇAY S., KIYICI G., BAYSAL E.
2020 - 2022
2020 - 2022Manisa Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Becerilerinin Endüstri 5.0 Temelinde Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
BAYSAL E., GENÇAY S., KIYICI G., ÇUKURBAŞI B. (Yürütücü)
2020 - 2022
2020 - 2022Etkinliklerle Atomun Dünü Bugünü Yarını. 28 Şubat- 4 Mart 2022
TÜBİTAK Projesi
KIYICI G., KAVAK N., BİLİR V.(Yürütücü)
2018 - 2019
2018 - 2019Sınıf Öğretmenleri ve Akademisyenler Yaşam Boyu Öğrenme Yolunda Buluşuyor
ATAÇ A., BUKOVA GÜZEL E., Keleş Y. E., KANDEMİR H., ELÇİ A. N., ATALMIŞ E. H., et al.
2018 - 2018
2018 - 2018